Innkjøpsrådgivar
Stab for juridisk og administrative tenester, Møre og Romsdal fylkeskommune
Borgundvegen 340, 6009 Ålesund, Fosnagata 12, 6509 Kristiansund N, Julsundvegen 9, 6412 Molde
Om jobben
- Stillingstittel
- Innkjøpsrådgivar
- Oppstart
- 1. april 2026
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest mandag 5. januar
Vil du vere med å utvikle innkjøpsområdet i Møre og Romsdal fylkeskommune? Vi har fått auka oppgåveportefølja vår innan tannhelse, og vi ønsker derfor å styrke fagmiljøet vårt på innkjøp. Vi har kontorstadar i Molde, Ålesund og Kristiansund og du kan sjølv velje kontorstad.
Vi søker etter deg som har god kompetanse og erfaring med innkjøpsarbeid, fortrinnsvis frå offentleg sektor. Du er vant med å jobbe sjølvstendig i ein travel arbeidskvardag, men søker og gode løysingar i samarbeid med andre når det er behov. Du har god erfaring med å arbeide i team og har god erfaring i bruk av digitale verktøy i arbeidet.
Innkjøpsseksjonen forvaltar juridisk sjef sitt ansvar for å forvalte fylkeskommunen sin overordna innkjøpsstrategi, og ansvar for å utarbeide og implementere prosedyrar og rutinar for å sikre at fylkeskommunen sine innkjøp skjer i samsvar med gjeldande regelverk.
Stabsavdelinga er organisert i 4 seksjonar, som er innkjøpsseksjonen, dokumentsenter, utvalssekretariat og juridisk seksjon, i tillegg til juridisk sjefs stab. Avdelinga har f.t 20 medarbeidarar i faste stillingar ved Fylkeshusa i Molde. På innkjøpsseksjonen er det i dag 4 innkjøparar inkludert innkjøpssjefen.
Arbeidsoppgåver
- Planlegging og gjennomføring av innkjøpsprosessar i fylkeskommunen
- Ha ansvar for prosessar knytt til inngåing og oppfølging av fylkeskommunale rammeavtaler
- Bidra med å styrke og utvikle det innkjøpsfaglege miljøet i seksjonen
- Opplæring/kompetansehevingstiltak for anskaffingsansvarlege i organisasjonen
- Gi innkjøpsfaglege råd og rettleie fylkeskommunen sine avdelingar i innkjøpsprosessar
Kvalifikasjonar
- Relevant høgare utdanning på masternivå, til dømes innan økonomi, administrasjon, juss, revisjon, logistikk med fleire.
Ein kombinasjon av relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for kravet om utdanning på masternivå - Erfaring med bruk av digitale verktøy og systemforståing
- kjennskap til gjeldande lover og forskrifter knytt til offentlege anskaffelser
- Erfaring frå offentleg verksemd er ønskeleg, men nyutdanna vert også oppmoda om å søke
- gode skriftlege og munnlege kommunikasjonsevner på norsk
Personlege eigenskapar
- God evne til å jobbe sjølvstendig, strukturert og målretta
- Godt humør og evne til samarbeid internt og eksternt mot leverandørar
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne
- God erfaring med bruk av digitale verktøy i innkjøpsprosessen
Vi tilbyr
- Ei utfordrande stilling med spanande innkjøpsfaglege oppgåver
- Eit sterkt fagleg miljø som legg vekt på den innkjøpsfaglege kompetansen
- God tilgang til fagleg utvikling
- Offentleg pensjonsordning
- Fleksitidsordning
- Løn etter avtale
Kontaktinformasjon
Arnt Ove Hol, Innkjøpssjef, 99598981Arild Inge Kjersem, Ass. Juridisk sjef, 97148154
Arbeidsstad
Julsundvegen 96412 Molde
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal fylkeskommuneReferansenr.: 5052108274
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.04.2026
Søknadsfrist: 05.01.2026
Kontaktpersoner for stillingen
Arild Inge Kjersem
Ass. Juridisk sjef
97148154
Arnt Ove Hol
Innkjøpssjef
99598981
Om bedriften
Bli med å utvikle regionen saman med oss!
Møre og Romsdal fylkeskommune har ansvar for vidaregåande opplæring, fagskoleutdanning, fylkesveg og kollektivtransport, tannhelsetenester, kulturtenester og samfunns- og næringsutvikling i heile fylket. Vi er ein av dei største arbeidsgivarane i regionen. Verdigrunnlaget vårt er ein lærande organisasjon, kjenneteikna av verdiskapande samarbeid og tillit.
Møre og Romsdal fylkeskommune ønskjer medarbeidarar som tek ei aktiv, engasjert, reflektert og ansvarleg rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtast menneskjer med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tenester til våre innbyggarar.
Møre og Romsdal fylkeskommune er oppteken av mangfald, og vi oppfordrar difor alle som er kvalifisert i henhald til stillingas krav, til å søkje hos oss. Vi tilpassar arbeidsplassen om du har behov for det.
For tilsetting i skole og tannhelsetenesta krevst det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.
Dersom det kjem fram av din søknad at du ønskjer konfidensiell handsaming, gjer vi merksam på følgjande: Opplysningar om søkar kan gjerast offentleg sjølv om søkar har bedt om konfidensiell behandling.
Søker vil da få tilsendt informasjon om dette jf. offentleglova § 25.
Lenke til --> Stab for juridiske og administrative tenester (mrfylke.no)
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
1e4ae635-426a-4f3c-9ba2-06614947f06c
- Sist endret
11. desember 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
9328eceedd4343bc953a471c6c8efd2f
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Kommunalområde Samfunn, Plan og bygning
Sted
Ålesund
Rådgiver
Arbeidsgiver
HAMNØY AS
Sted
Ålesund
Arbeidsgiver
Kompetanse- og næringsavdelinga, Møre og Romsdal fylkeskommune
Sted
Molde