Vikariat: Front desk 40% - mulighet for fast ansettelse
Home Hotel Bryggeparken
3724 Skien, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Vikariat, deltid
Arbeidstid
Kveld og dagtid, alle dager
Arbeidsspråk
Norsk, skandinavisk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 6. juni
Home Hotel Bryggeparken ligger i sentrum av Skien, på Langbryggene med utsikt til Telemarkskanalen. Her bor du fredelig, men like fullt med gangavstand til det meste av hva Skien har å by på. Hotellet har 154 rom fordelt på 2 bygg, og 7 konferansesaler. Hver dag byr vi våre gjester på frokost, fika og middag.
Vi søker en person med godt humør, glimt i øyet, hjertet på rett sted og evne til å arbeide selvstendig og nøyaktig. Oppstart etter avtale, men vi søker etter noen som jobber minimum juli og august 2025. Vikariat i forbindelse med fravær, men gode muligheter for vidre ansettelse.
Arbeidsoppgaver
- Gjennom fantastisk service skal du sikre at gjestene alltid blir tatt vare på, og kan sove trygt gjennom natten.
- Daglig resepsjonsarbeid, innsjekking og utsjekking, håndtere telefoner og gjesteforespørsler.
- Administrativt arbeid som fakturering, forskuddsbetalinger, gjennomgang av ankomstlister
- Sikkerhetsrunder og andre resepsjonistrutiner
- Renhold i resepsjonsområdet
- Servering under hotellets måltider
- Håndtering og servering fra bar
- Salg og mersalg
- Arbeidstid i turnus etter avtale: dag, kveld og natt. Hovedsakelig dag og kveld samt hver andre helg. Oppstart etter avtale for opplæring.
- Vikarierende deltidsstilling, med mulighet for fast deltidsjobb. Perfekt for deg som vil kombinere studier med jobb.
Kvalifikasjoner
- Relevant erfaring og/eller utdannelse fra lignende arbeid (ønskelig, ikke avgjørende)
- Du er flytende i både tale og skrift på norsk eller skandinavisk as well as in English for å kunne møte alle våre gjester på et så personlig nivå som mulig.
- Ettersom stillingen innebærer alkoholservering må du ha fylt 20 år.
Personlige egenskaper
- Punktlig, pålitelig og opptatt av kvalitet
- Har en profesjonell og personlig tilnærming til kolleger og gjester
- Ansvarlig og strukturert i arbeidet
- Evne til å jobbe selvstendig, men også ha evne til å jobbe i team
- Du har en varm og omtenksom personlighet.
- Du synes det er gøy å småprate med både store og små, og å gjøre noens dag (og natt) litt bedre med små midler.
- Du er en naturlig inspirator som motiverer mennesker rundt deg bare ved å være deg selv.
- Du ser det store i det lille og har sans for detaljer.
- Du forstår at salg = service og sammen oppnår vi våre satte mål.
- Du er selvstendig, fleksibel, løsningsorientert og liker høyt tempo.
- Du kan ta raske beslutninger når det kreves.
- Du har gode datakunnskaper. Tidligere erfaring med hotellsystemer er en fordel.
Vi tilbyr
- Et engasjerende og morsomt arbeidsmiljø
- Vi møter opp på jobb med en positivitet andre bare kan drømme om, vi tør å ta ansvar og vi elsker modige valg
- Personalgoder tilknyttet Strawberry
- Lønn etter avtale (tariff)
Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt pr e-post.
For ytterligere informasjon kontakt:
Front Office Manager, Torill Glittenberg Zinke epost: torill.zinke@strawberry.no
Vi behandler søknader fortløpende og oppfordrer deg til å søke snarest.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2939638
- Hentet fra
workbuster
- Referanse
c5e1a2cb-c09e-430a-8d17-97739e6d27fe