Assistant Store Manager Starbucks Kongens Gate
Dely AS Starbucks Kongens gate, Trondheim
Kongens gate 14B, 7011 Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Assisterende daglig leder Starbucks Kongens Gate
Type ansettelse
Fast, deltid 80%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest lørdag 12. juli
Du er en kremmer med en entusiastisk og dedikert lederstil. Du har ledererfaring og evner til å skape samspill i alle dimensjoner. Det er avgjørende at du har et bevisst forhold til virksomhetsstyring med fokus på økonomi, lønnsomhet, kundetilfredshet og risikostyring. Evne til å foredle og ivareta Starbucks egenart samt dens engasjerte og energiske medarbeidere er av stor betydning. Kunnskap om servicenæringen og/eller erfaring fra retail markedet vil bli tillagt vekt. Vi kommer til å holde intervjuer fortløpende under søknadsprosessen for aktuelle kandidater, dersom dette er noe for deg anbefaler vi å søke snarest. Vennligst ikke send søknad per epost, kun gjennom annonsen.
Som assisterande Store Manager støtter du Store Manager i den daglig driften. Vi ser etter deg som en dag har lyst å bli Store Manager.
Ansvar, myndighet og sentrale arbeidsoppgaver:
- Budsjett og resultatansvar.
- Ansvaret for å rekruttere alle ansatte til din avdeling.
- 100 % ansvar for daglig drift av avdelingen.
- 100 % personalansvar for ansatte i avdelingen.
- Tett oppfølging og utvikling av eget lederteam og ansatte.
- Tilstede og er svært delaktig i den daglige drift
- Bidra til å skape god trivsel og godt arbeidsmiljø gjennom holdningsskapende arbeid.
- Reisevirksomhet må påregnes
- Erfaring fra restaurant- eller kaffebransjen. Evt FMCG markedet.
- Du kan vise til gode resultater fra tilsvarende stilling.
- Relevant ledererfaring.
- Du er en tydelig og synlig leder med evne til å begeistre og motivere.
- Du er selvgående og resultatorientert.
- Du er ett utpreget servicemenneske.
- Strukturert, med god økonomiforståelse.
- Klar, tydelig og har et sterkt ønske om å skape vekst og gode resultater
- Gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig.
- Utdanning på høyskolenivå eller tilsvarende relevant utdannelse
- Grundig opplæring
- Konkurransedyktige betingelser.
- Muligheter for kontinuerlig kompetanseutvikling.
- Muligheter for mer sentrale roller i fremtiden.
- Fleksibel arbeidstid.
- Et profesjonelt og godt konsept med stor fokus på service og kvalitet.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat