Driftseiningsleiar Felles eining for påtale samt seksjonsleiar ved evt. opprykk - vikariat
Felles eining for påtale, Møre og Romsdal politidistrikt
Nedre Strandgate 50, 6005 Ålesund, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Driftseiningsleiar Felles eining for påtale samt seksjonsleiar ved evt. opprykk - vikariat
Oppstart
17. februar 2025
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i dag
Den vi ser etter har høg integritet, evne til å vidareutvikle medarbeidarar og god gjennomføringsevne. Vi ser etter deg som set retning, skaper oppslutning om mål og gjennomfører nødvendige endringar. Som leiar i politiet skal du oppnå resultat på alle område, i dagleg drift og ved kriser.
Felles eining for påtale har eit overordna ansvar for etterforsking, påtale og iretteføring av straffesaker i politidistriktet. Eininga har fagansvar for straffesakshandsaming og skal sikre høg kvalitet gjennom ei forsvarleg og effektiv forvalting av distriktet si samla straffesaksportefølje. Eininga har ansvar for å sjå til at gjeldande regelverk som straffeprosesslova, påtaleinstruksen, Riksadvokatens prioriteringar og andre direktiv for straffesaksarbeidet mv. etterlevast, og at omsynet til objektivitet og rettssikkerheit blir teke vare på i alle stadium av straffesakshandsaminga. Felles eining for påtale består av fire seksjonar, tre påtaleseksjonar (Sunnmøre, Romsdal og Kristiansund) og ein straffesaksseksjon.
Ved eventuelt internt opprykk, vil det kunne bli ledig vikariat som seksjonsleiar ved eininga. Stadsplassering vil avhenge av kvar ledigheit oppstår (Ålesund, Molde eller Kristiansund).
Arbeidsoppgåver
Driftseiningsleiar:
- Overordna fag og resultatansvar for straffesaksbehandlinga i politidistriktet
- Budsjett-, resultat- og personalansvar i eiga funksjonelle eining
- Bidra aktivt i politimeister si leiargruppe, følgje opp leiargruppa sine avgjerder og setje i verk vedtekne endringar
- Sørgje for høg kvalitet, effektiv ressursutnytting og samarbeid i tjenesteproduksjonen
- Utvikle eit godt medarbeidarskap, ønskt kultur og god medarbeidartilfredsheit
- Vareta fagmynderolla innanfor ansvarsområdet
- Ha ansvar for dialogen med høgare påtalemynde om straffesaksbehandling
- Sørgje for effektiv og einskapleg kommunikasjon (felles bodskap)
- Sørgje for at tilsette varetek vernet av informasjonen, materiellet og objekta til politidistriktet
For seksjonsleiar ved evt. opprykk:
- Dagleg leiing av seksjonen med delegert resultat og personalansvar
- Oversikt over straffesaksportefølje og sette i verk prioriteringar i samråd med driftseiningsleiar, øvrige seksjonsleiarar ved påtale og seksjonsleiarar innan etterforsking
- Kan bli pålagt delegert overordna ansvar for turnusarbeid, ferieplanlegging, overtidskontroll for felles påtaleining
- Bidra til god bruk av den samla juristkapasiteten i politidistriktet og bidra til godt samarbeid
- Utvikle eit godt medarbeiderskap, ønskt kultur og god medarbeidertilfredsheit ved seksjonen
- Sikre eit helsefremjande arbeidsmiljø gjennom dialog og samarbeid (HMS og internkontroll)
- Sørgje for at tilsette varetek vernet av informasjonen, materiellet og objekta til politidistriktet
- Delegert ansvar for rekruttering, opplæring og vedlikehald av kompetanse
- Sørgje for godt og effektivt samarbeid med interne og eksterne aktørar
Kvalifikasjonar
For driftseiningsleiar:
Nødvendig:
- Juridisk embetseksamen eller mastergrad i rettsvitskap med godt resultat
- Minimum tre års leiarerfaring, anten personalleiing eller fagleiing, med oppnådd gode resultat
- Inngåande kunnskap og forståing for politiet og påtalemynda si rolle i samfunnet
- Brei juridisk kompetanse innan påtalefeltet
Ønskeleg:
- Relevant leiarutdanning
- Erfaring frå å leie endrings- og utviklingsprosessar
For seksjonsleiar ved evt. opprykk:
Nødvendig:
- Juridisk embetseksamen eller mastergrad i rettsvitskap med godt resultat
- Omfattende påtaleerfaring
- Inngåande kunnskap og forståing for politiet og påtalemynda si rolle i samfunnet
- Gode juridiske kunnskapar og eit godt juridisk skjønn
Ønskeleg:
- Relevant leiarerfaring med oppnådd gode resultat
- Leiarutdanning
- Kunnskap om HMS-arbeid eller at slik kompetanse opparbeidast innan avtalt tid etter tilsetjing
For begge stillingar må du ha plettfri vandel og vere skikka for tjeneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må innhentast ved eventuell tilsetting, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41. Ved søknad på stillinga må du pårekne at det blir henta inn opplysingar frå enkelte av politiet sine register og system til bruk i vandels- og skikkaheitsvurderinga.
Du må kunne bli sikkerheitsklarert på nivå Hemmelig etter sikkerhetsloven.
Personlege eigenskapar
- Resultatorientert og har god gjennomføringskraft
- Evne til å setje retning, drive endring og skape resultat i samhandling med andre
- Godt heilskapeleg blikk og evne til strategisk og langsiktig arbeid
- Samfunnsorientert og har forståing for eininga si rolle i politiet sitt samfunnsoppdrag
- Medarbeiderorientert og evne til å motivere og utvikle medarbeidarar
- Gode evne til kommunikasjon, samarbeid og relasjonsbygging
Som medarbeidar i politiet har du høg etisk bevisstheit, du kjenneteiknast av å vere modig og heilskapsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese meir om dei etiske retningslinjene våre og om medarbeidarplattformen her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi tilbyr
- Ei utfordrande og spennande stilling for deg som vil vere med og forme politiet for framtida
- Midlertidig stilling som driftseiningsleiar (seksjonsleiar ved evt. opprykk) i Møre og Romsdal politidistrikt.
- Stillinga lønnast som politiinspektør (stillingskode 0290), frå kr 1.200.000 -1.300.000 brutto per år, frå kr 980.000 - 1.100.000 for seksjonsleiar ved evt. opprykk. Endeleg lønnsplassering er avhengig av erfaring, kvalifikasjonar og ansiennitet
- For særskilt kvalifiserte kan noko høgare lønnsplassering bli vurdert
- For stillinga som driftseiningsleiar gjeld særavtale for arbeidstakarar med uregulert arbeidstid. For seksjonsleiarstilling: Godtgjering etter gjeldande ATB for påtalejuristar
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (www.spk.no)
- Møre og Romsdal politidistrikt er ei IA-bedrift og er knytt til bedriftshelseteneste
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politiet, derunder at prøvetida er seks månadar.
Kontaktinformasjon
Ingar Bøen, 70118800Arbeidsstad
Nedre Strandgate 506005 Ålesund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal politidistriktReferansenr.: 4914897972
Stillingsprosent: 100%
Vikar
Startdato: 17.02.2025
Sluttdato: 31.12.2025
Søknadsfrist: 17.02.2025
Kontaktperson for stillingen
Ingar Bøen
70118800
Om bedriften
Om politidistriktet
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer og dekker ei befolkning på om lag 270 000 menneske. Majestetiske fjellområde set naturlege avgrensingar i Møre og Romsdal fylke, og såleis politidistriktet. Det er Trollheimen på grensa mellom Nordmøre og Trøndelag, Romsdalsfjella med mellom anna Trolltindane i nedre del av Romsdal, Sunnmørsalpane på begge sider av Hjørundfjorden og Tafjordfjella mot Reinheimen Nasjonalpark sørvestover. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Møre og Romsdal politidistrikt har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Organisering av politidistriktet
Politidistriktet med om lag 650 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
Dette er verdiane våre
I politiet jobbar vi etter prinsippa i medarbeidarplattforma som er å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på. Vi meiner at inkludering og mangfald er ei styrke og treng medarbeidarar med ulik kompetanse, bakgrunn, erfaring og perspektiv for å bidra til enda betre oppgåveløysing. Dersom det er mogeleg legg vi til rette for deg om du har behov for det.
Positiv særbehandling av søkarar til statlege verksemder
Dersom det er kvalifiserte søkarar med funksjonsnedsetting, hòl i CV-en, eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søkar i desse gruppene, det vil seie positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om krava på Arbeidsgiverportalen. Dersom du har funksjonsnedsetting, hól i CV-en eller innvandrarbakgrunn oppmodar vi deg til å krysse av i jobbportalen. Dette dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer på i sine årsrapportar.
Om offentleg søkarliste
Opplysingar om deg kan bli gjort offentlege sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført opp på den offentleg søkarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir tatt til følge, vil du bli varsla om dette.
Har du hugsa dette?
For å ha eit godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllande CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attestar og vitnemål.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2851651
- Hentet fra
talentech
- Referanse
dabb7686cc3e4b2699001e7b5b021879