Rådgjevar/førstekonsulent innan pass og ID-kort
Felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie, Seksjon for forvaltning, Møre og Romsdal politidistrikt
Storgata 43, 6508 Kristiansund N
Om jobben
Stillingstittel
Rådgjevar / førstekonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 26. mai
Vil du bidra i politiet sitt viktige arbeid på forvaltningsområdet? Vi har no ledig ei spennande stilling som rådgjevar/førstekonsulent i Møre og Romsdal politidistrikt.
I denne stillinga er hovedoppgåvene innanfor pass og ID-kort, samt saksbehandling av søknadar om køyresetlar, men også andre arbeidsoppgåver innan forvaltningsområde må påreknas. Gjennom forvaltningssporet vil du bidra inn i politiet sitt viktige arbeid med å førebyggje kriminalitet.
Seksjon for forvaltning har ansvaret for forvaltningsområda til politiet, mellom anna innan våpen, førarkort, køyresetlar, vedtakslinje pass/id-kort, vaktverksemd, brukthandel og hundesaker.
Seksjonen har ansatte med variert bakgrunn, utdanning, erfaring og alder. Vi held til både på Kristiansund politistasjon og Hustadvika politistasjon. Oppmøtestad for denne stillinga er i Kristiansund.
Vi ser frem til å høyre fra deg!
Arbeidsoppgåver
- Saksbehandle pass- og ID-kortsaker i vedtakslinja – andrelinje for saksbehandlinga
- Vere rådgjevar for saksbehandlarar i kontrollinja – førstelinje i saksbehandlinga
- Saksbehandle tilskrivingssaker
- Førehandsvarsle ved mogeleg passnekting og tilbakekall
- Saksbehandle søknader om køyresetlar
- Rettleie publikum
- Ha fokus på førebygging gjennom forvalting
- Halde seg oppdatert på gjeldande lover, forskrifter og rundskriv innan eige fagområde
- Legga til rette for kunnskapsbasert erfaringslæring og bidra til kompetansedeling innan forvaltningsområdet
- Eksterne foredrag og/eller rettleiing av samarbeidspartnarar
- Saksbehandling innan andre forvaltningsgjeremål må påreknast
Kvalifikasjonar
Nødvendig:
- Relevant høgare utdanning, minimum bachelorgrad. Særleg relevant praksis og realkompetanse kan erstatta kravet om utdanning.
- Erfaring frå offentleg forvaltning og saksbehandling, eventuelt tilsvarande god kunnskap om norsk offentleg forvaltning og saksbehandling
- God munnleg og skriftleg formidlingsevne på norsk og engelsk
- God digital kompetanse
Særskilt krav til kvalifikasjon for tilsetjing som rådgjevar i tillegg til ovannemnde:
Ønskeleg:
- Erfaring frå arbeid i vedtakslinje og / eller kontrollinje for pass og ID-kort
- Erfaring frå arbeid med forvaltningsoppgåvene til politiet
- Relevant arbeidserfaring frå norsk offentleg forvaltning og saksbehandling
- Utdanning / kurs innanfor forvaltning/juridiske fag
- God kjennskap til saksbehandlingssystema i politiet og til politiets registera
- Ein må ha plettfri vandel og vere skikka for teneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må hentast inn ved eventuell tilsetting, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41. Ved søknad på stillinga må ein pårekne at det blir henta inn opplysingar frå enkelte av politiet sine register og system til bruk i vandels- og skikkaheitsvurderinga.
- Utdanning frå utlandet må vere godkjent av Nasjonalt organ for kvalitet i utdanning (NOKUT) eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. Søknader som ikkje har vedlagt slik godkjenning vil ikkje bli behandla.
Personlege eigenskapar
For å trivast og lykkast i stillinga, ser vi for oss at du
- Kan ta sjølvstendige vurderingar, vise initiativ og ta ansvar
- Er engasjert og fagleg nysgjerrig
- Har evne til å kommunisere klart og tydeleg, og tilpasse deg ulike målgrupper
- Har stor arbeidskapasitet og er god på å handtere stress, med evne til å jobbe effektivt og strukturert
- Du er motivert og positiv, med evne til å bidra til eit godt fag- og arbeidsmiljø
Personlege eigenskapar og motivasjon for stillinga vil bli tillagt stor vekt.
Som medarbeidar i politiet har du høgt etisk medvit, du blir kjenneteikna av å vere modig og heilskapsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese meir om dei etiske retningslinjer våre og medarbeidarplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi tilbyr
- Ein utfordrande og spennande arbeidsplass for deg som vil vere med og forme politiet for framtida
- Stillinga blir lønt som høvesvis rådgjevar (stillingskode 1434), frå kr. 575 000,- til 685 000,- brutto per år, eller førstekonsulent (stillingskode 1408) frå kr. 509 300,- til kr. 585 000,-
- Endeleg plassering i stillingskode og lønn er avhengig av kompetanse og kvalifikasjonar.
- Du vil bli medlem i Statens pensjonskasse som gir deg mange gode i tillegg til livsvarig alderspensjon. Les meir om tilsettingsgoda dine på www.spk.no
- Det blir trekt to prosent frå løna til innskot i Statens pensjonskasse.
- Fleksibel arbeidstid
- Moglegheit for trening i arbeidstida
- Møre og Romsdal politidistrikt er ei IA-bedrift og er knytt til bedriftshelseteneste
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politiet, derunder at prøvetida er seks månadar.
Kontaktinformasjon
Sissel Straume Brevik, Seksjonsleiar, 97140982Arbeidsstad
Storgata 436508 Kristiansund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal politidistriktReferansenr.: 4961048189
Stillingsprosent: 100%
Fast stilling
Søknadsfrist: 26.05.2025
Kontaktperson for stillingen
Sissel Straume Brevik
Seksjonsleiar
97140982
Om bedriften
Om politidistriktet
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer og dekker ei befolkning på om lag 270 000 menneske. Majestetiske fjellområde set naturlege avgrensingar i Møre og Romsdal fylke, og såleis politidistriktet. Det er Trollheimen på grensa mellom Nordmøre og Trøndelag, Romsdalsfjella med mellom anna Trolltindane i nedre del av Romsdal, Sunnmørsalpane på begge sider av Hjørundfjorden og Tafjordfjella mot Reinheimen Nasjonalpark sørvestover. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Møre og Romsdal politidistrikt har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Organisering av politidistriktet
Politidistriktet med om lag 650 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
Dette er verdiane våre
I politiet jobbar vi etter prinsippa i medarbeidarplattforma som er å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på. Vi meiner at inkludering og mangfald er ei styrke og treng medarbeidarar med ulik kompetanse, bakgrunn, erfaring og perspektiv for å bidra til enda betre oppgåveløysing. Dersom det er mogeleg legg vi til rette for deg om du har behov for det.
Positiv særbehandling av søkarar til statlege verksemder
Dersom det er kvalifiserte søkarar med funksjonsnedsetting, hòl i CV-en, eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søkar i desse gruppene, det vil seie positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om krava på Arbeidsgiverportalen. Dersom du har funksjonsnedsetting, hól i CV-en eller innvandrarbakgrunn oppmodar vi deg til å krysse av i jobbportalen. Dette dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer på i sine årsrapportar.
Om offentleg søkarliste
Opplysingar om deg kan bli gjort offentlege sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført opp på den offentleg søkarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir tatt til følge, vil du bli varsla om dette.
Har du hugsa dette?
For å ha eit godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllande CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attestar og vitnemål.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2939652
- Hentet fra
talentech
- Referanse
a1300fffdd9d400ca94432ff89d5b019