En til to faste stillinger og ett vikariat som rådgiver ved Forbrukerrådets veiledningstjeneste
Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1 , 0152 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Vil du jobbe med forbrukerrettigheter?
Stillingstittel
Rådgiver for forbrukerrettigheter
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest fredag 5. september
Hva vi ser etter
Du har:
-
høyere relevant utdannelse, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
-
relevant arbeidserfaring
-
erfaring med bruk av CRM-system
-
utpreget serviceinnstilling og brenner for å skape gode opplevelser for forbrukeren
-
god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
trives med å veilede over telefon og bidrar til å nå Forbrukerrådets mål om å hjelpe så mange forbrukere som mulig
-
du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø
Arbeidsoppgaver
-
besvare forbrukerhenvendelser i våre kanaler (primært på telefon og e-post) innenfor rammene av gjeldende rett og Forbrukerrådets
retningslinjer
-
veilede forbrukere i bruk av Forbrukerrådets løsninger for selvbetjening og hjelp til selvhjelp
-
bidra til å utvikle Forbrukerrådets veiledningstjeneste i tråd med Forbrukerrådets strategi og digitale utvikling
-
være innsiktsdrevet i alt man gjør og bidra til at Forbrukerrådet gjør de rette prioriteringene
-
tenke tverrfaglig og bidra faglig på tvers i organisasjonen
Vi tilbyr
-
en spennende, fast stilling i en virksomhet med et viktig samfunnsoppdrag
å jobbe i et meget kompetent og engasjert fagmiljø
-
moderne lokaler i Oslo sentrum
-
fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
-
trening i arbeidstiden (en time i uka)
-
lønn som rådgiver med en årslønn fra kr. 550.000,- til kr. 630 000,- avhengig av kvalifikasjoner
-
medlemskap i Statens pensjonskasse. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Forbrukerrådet er en synlig, tydelig og uavhengig interessepolitisk aktør som ivaretar forbrukernes rettigheter og perspektiv, og styrker deres muligheter til å utøve forbrukermakt. Økonomisk ulikhet gir økt sårbarhet for flere. Den digitale utviklingen og overgangen til et bærekraftig samfunn påvirker alt forbruk.
Enhet for veiledning har ansvar for en til en veiledning til forbrukeren, og har som ambisjon å være forbrukerens foretrukne partner når det kommer til forbrukerspørsmål. I dag bistår vi blant annet over 50.000 forbrukere direkte i kanalene telefon og e-post. Enheten består av ca. 15 veiledere, og er en del av avdelingen forbrukertjenester som i tillegg består av enhet for digitale tjenester og enhet for teknologi.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
b416e7a9-289a-4973-ac8f-073eed5413ae
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
b416e7a9-289a-4973-ac8f-073eed5413ae