DANX søker en dyktig kundeservicemedarbeider!
DANX AS
Østre Aker vei 95, 0596 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Kunderservicemedarbeider
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Engelsk eller norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 30. november
Er du en serviceorientert og effektiv person som brenner for å levere eksepsjonell kundeservice? Vi søker nå en kundeservicemedarbeider til vårt engasjerte team i Oslo.
I denne rollen vil du være vårt første kontaktpunkt for kunder og leverandører, og få muligheten til å skape en positiv kundeopplevelse gjennom alle kommunikasjonskanaler, samt å ta eierskap for alle kundehenvendelser.
Du vil ha ansvaret for å håndtere innkommende henvendelser via telefon og e-post, samt sikre at våre kunder får den riktige informasjonen på en profesjonell og effektiv måte. Du vil være en viktig del av teamet, med fokus på å løse saker ved første kontakt og sørge for at kundene får en rask og presis oppfølging.
Arbeidstid: mandag - fredag, kl. 08:00-16:00
**Arbeidssted:**Alna, Oslo
- 
Svare på innkommende henvendelser via e-post og telefon. 
- 
Sørge for at mottakere og kunder proaktivt får rett informasjon til rett tid. 
- 
Motta og følge opp nye og pågående kundesaker. 
- 
Legge inn ny informasjon og oppdatere statusendringer i transportsystemet. 
- 
Daglig avstemming av produksjonen med overleveringen fra nattskiftet. 
- 
Delta i implementeringer av nye kunder og mottakere. 
- 
Delta i kundemøter og bidra til kontinuerlig forbedring. 
- 
Følge opp daglige KPI-er. 
Kvalifikasjoner
- 
Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig. 
- 
Relevant bransjeerfaring fra kundeservice. 
- 
Erfaring fra logistikk er en fordel. 
- 
Grunnleggende kjennskap til norsk geografi. 
- 
Erfaring med IT, spesielt Office-pakken og generell IT-kompetanse. 
Personlige egenskaper
- 
Effektiv: håndterer flere oppgaver på kort tid uten å gå på kompromiss med kvaliteten. 
- 
Kommunikasjon: kommuniserer tydelig, både muntlig og skriftlig, og holder alle involverte oppdatert. 
- 
Løsningsorientert: finner løsninger på utfordringer, går utover det som forventes, og er en handlekraftig problemløser. 
- 
Serviceminded: setter alltid kunden først og jobber for å sikre høy kundetilfredshet. 
- 
**Selvstendig:**tar ansvar for oppgavene dine og driver prosessene fremover på egenhånd. 
- 
**Ansvarsfull:**tar eierskap for både egne og teamets oppgaver, og sikrer at de blir fullført på best mulig måte. 
- 
En variert og spennende stilling i et dynamisk voksende selskap. 
- 
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling. 
- 
Et positivt arbeidsmiljø med høy arbeidsmoral som verdsetter samarbeid, ansvar og kontinuerlig læring. 
- 
Konkurransedyktige betingelser. 
Hos DANX legger vi stor vekt på våre kjerneverdier som driver oss frem mot målet om å bli **«best-in-class»**innen reservedelslogistikk i Europa:
- 
Ownership: Vi setter klare mål og gir våre ansatte ansvar for resultatene. 
- 
Learning: Vi tilbyr muligheter for både personlig og faglig utvikling. 
- 
Care: Vi har dyp respekt for våre kolleger, familie, underleverandører og samfunnet. 
**Er du klar for å ta ansvar og bidra til vår suksess?**Vi gleder oss til å høre fra deg!Søk på stillingen i dag!
Om bedriften
DANX AS inngår i en større gruppe selskaper, DANX Carousel Group, som spesialiserer seg innen tidskritisk reservedelslogistikk, og er sterkt posisjonert i England, Irland, Nederland, Tyskland, Iberia, Norden, Baltikum og Polen.
Vi dekker alle aspekter av reservedelslogistikk, inkludert internasjonal distribusjon, ekspressleveranser, lagring og drift av et stort PUDO-nettverk. Vi tar hånd om logistikken i mange forskjellige bransjer, der fellesnevneren en tidskritiske reservedeler. Vi tilbyr skreddersydde logistikkløsninger, og vårt distribusjonsnettverk som inkluderer lastebiler, varebiler og flytransport over hele regionen. Som en ledende partner sikrer vi effektiv distribusjon natt og dag -- i tråd med kundenes behov. Vårt engasjement for nære kunderelasjoner betyr at vi alltid er tilgjengelige, uten ventetid på telefon. Vi vokser raskt, men forblir personlige og dedikerte til hver enkelt kunde.
- Sektor 
- Privat 
- Nettsted 
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
- a75ce1d1-86f4-470c-a6df-c4ced2c1bcb1 
- Sist endret
- 27. oktober 2025 
- Hentet fra
- FINN 
- Referanse
- 433566213 
Lignende annonser
Kundebehandler Transport
Arbeidsgiver
Appoint AS
Sted
Drammen
Servicemedarbeider kontorstøtte
Arbeidsgiver
Compass Group Norge
Sted
Høvik
Resepsjonist
Arbeidsgiver
Oralcare As
Sted
Oslo