HR- og kvalitetsrådgiver
Hurdal kommune Tjenesteutvikling
Minneåsevegen 3, 2090 Hurdal
Om jobben
- Stillingstittel
- HR- og kvalitetsrådgiver
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 31. desember
Hurdal kommune søker en engasjert og løsningsorientert medarbeider til vår nyetablerte avdeling Tjenesteutvikling. Stillingen kombinerer fagområdene HR og kvalitetsarbeid, og gir deg mulighet til å påvirke og utvikle to svært viktige fagområder i kommunen. Vi ønsker en fagperson som kan bidra positivt inn i et kompetansemiljø på flere fagområder som avdelingen dekker, og bidra til å bygge fellesskap og samarbeid.
Som ansatt i administrasjonen i Hurdal kommune sitter du tett på sentrale nøkkelfunksjoner og har gode muligheter til å påvirke kommunens utvikling og prosesser på en helhetlig måte. Du vil få høy grad av ansvar og autonomi til å utføre arbeidsoppgavene dine og bidra til utvikling av fagområdene.
Hos oss blir du en del av et godt samarbeidsmiljø med ressurser innen kommunikasjon, beredskap, digitalisering og innbyggerservice. Du vil også inngå i et faglig fellesskap på tvers av kommunene i regionen. Arbeidet krever at du er praktisk innstilt og villig til å løse oppgaver selv, også innenfor områder som ikke direkte hører til stillingen når det er nødvendig.
Arbeidsoppgaver:- HR-bistand til virksomhetene, herunder sykefraværsoppfølging, personalsaker og ansettelser
- Rådgivning til virksomhetene innenfor kvalitetsarbeid, herunder prosedyreverk, internkontroll, risikovurderinger og tjenesteutvikling
- Overordnet strategisk arbeid med kvalitet og internkontroll
- Tett samarbeid med andre fagressurser i avdelingen
- Andre arbeidsoppgaver må påregnes etter behov
Kvalifikasjoner:
- Det er ønskelig at du har utdanning på minimum bachelornivå, eller kan vise til relevant praktisk erfaring innenfor HR eller kvalitetsarbeid
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
- Du er selvstendig, tar ansvar og drives av å gjøre godt arbeid
- Du ønsker å utvikle fagområdene og bidra til effektivisering og innovasjon
- Du samarbeider godt med andre og ser verdien av å bygge relasjoner
- Du er løsningsorientert og praktisk innstilt
- Du bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø og en god samarbeidskultur
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- Godt, innkluderende og spennende arbeidsmiljø
- Mulighet til å være med å bygge en ny avdeling og forme kultur og arbeidsmåter
- Stor grad av faglig og personlig utvikling
- Mulighet til å påvirke og utvikle viktige prosesser i kommunen
- Et faglig fellesskap på tvers av kommunene i regionen
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a5e0ee0d-59a4-495a-838f-82c75398d538
- Sist endret
9. desember 2025
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3572661_247435_no
Lignende annonser
Byggesaksbehandler - 100 % fast stilling
Arbeidsgiver
Gran kommune Plan, bygg og oppmåling
Sted
Jaren
Helsefagarbeidere - faste stillinger
Arbeidsgiver
Gjerdrum kommune Gjerdrum sykehjem
Sted
Gjerdrum
Pedagogisk leder
Arbeidsgiver
Nannestad kommune Midtbygda barnehage
Sted
Nannestad