Vil du lede og utvikle fremtidens hjemmetjeneste?
Hjemmebaserte tjenester Bekkestua distrikt, Bærum kommune
Gamle Ringeriksvei 21, 1356 Bekkestua
Om jobben
- Stillingstittel
- Avdelingsleder
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 14. desember
Distriktet har per tiden lokaler sentralt på Bekkestua, med kort vei til kollektivtransport. Vi jobber målrettet for at hjemmet skal være førstevalg, med fokus på brukermedvirkning og hverdagsmestring. Vårt viktigste mål er å levere tjenester av høy kvalitet – utført av motiverte og dyktige medarbeidere.
Som avdelingsleder får du en sentral rolle i å utvikle tjenesten, styrke fagmiljøet og skape et godt arbeidsmiljø. Vi søker en leder som brenner for lederskap, og som ønsker å inspirere, motivere og bygge sterke team.
Tiltredelse: Etter avtale.
Kontakt oss gjerne for spørsmål om stillingen.
Arbeidsoppgaver
- Utøve tydelig og inspirerende lederskap i tråd med Bærum kommunes ledelsesprinsipper
- Personal- og fagansvar for egen avdeling
- Økonomi- og budsjettansvar for egen avdeling
- Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
- Bidra til at tjenesten når fastsatte mål og resultatkrav
- Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
- Være en aktiv samarbeidspartner i lederteamet
Kvalifikasjoner
- Utdannet sykepleier (HPR-nummer registreres i CV)
- Formell lederutdanning er en fordel
- Erfaring som leder
- Kjennskap til hjemmebaserte tjenester er en fordel
- Kjenner lovverket for tjenesteområdet
- Har god digital forståelse og er en erfaren IT-bruker
Er du søker fra land utenfor Skandinavia, må du ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende
Personlige egenskaper
Vi ser etter en tydelig og inkluderende leder som motiverer, skaper trygghet og bygger gode team.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Et sterkt fagmiljø med kompetente og engasjerte medarbeidere som bidrar til kvalitet og utvikling
- Et velfungerende lederteam og godt arbeidsmiljø
- Lederopplæringsprogram i kommunen
- Offentlig tjenestepensjon
- Vi verdsetter ansatte som ønsker å utvikle seg, og din faglige og personlige vekst er en viktig prioritet.
Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgsloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Kontaktinformasjon
Karianne Lippert, Tjenesteleder, 40913519Arbeidssted
Gamle Ringeriksvei 211356 Bekkestua
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Bærum kommuneReferansenr.: 5044419628
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 14.12.2025
Kontaktperson for stillingen
Karianne Lippert
Tjenesteleder
40913519
Om bedriften
Sammen skaper vi et godt og inkluderende samfunn for over 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er at vi får tillit og myndighet til å påvirke vår egen arbeidshverdag for å skape et samfunn som er godt å leve i. Hos oss kan du bli med og sette spor.
Etter søknadsfristens utløp vil det utarbeides offentlig søkerliste. Ber du om å bli unntatt fra denne listen, må det grunngis i søknadsportalen. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til offentlighetsloven § 25, jfr §11. Hvis ditt ønske ikke imøtekommes, vil du få mulighet til å trekke søknaden før offentliggjøring.
Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
a19aa390-8e2d-4ba9-b564-5790e1561c4f
- Sist endret
20. november 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
41fc02a5dd1041e0aad77bf01a621f6c
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Forebyggende helsetjenester barn og unge, Ringerike kommune
Sted
Hønefoss
Arbeidsgiver
03500 - Tjenester til personer med funksjonsnedsettelse 1 avdelingeledere, Asker kommune
Sted
Røyken
Avdelingsleder
Arbeidsgiver
Tjenester til hjemmeboende sør, Drammen kommune
Sted
Drammen