Robust og modig leder søkes til nyopprettet bolig i Asker
36000 - Tjenester til personer med funksjonsnedsettelser 2, Asker kommune
Fredtunveien 31, 1386 Asker
Om jobben
- Stillingstittel
- Erfaren og robust leder søkes til nyopprettet bolig i Asker, 2. gangs utlysning
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 20. januar
Vi søker etter en erfaren og robust leder med kompetanse om faget og det å etablere noe nytt.
Fredtunveien 31 startet opp høsten 2025.Den rette skal ha ansvar for drift av 4 plasser for personer med omfattende bistandsbehov.
Avdelingen er pilot for implementering av positiv atferdsstøtte som metode og rammeverk.
Boligen ligger i Asker sentrum med gåavstand fra offentlig transport.
Avdelingen er en del av Tjenester til personer med funksjonsnedsettelser 2, tjenesten består av 23 avdelinger fordelt på to virksomheter. Virksomhetene yter tjenester til personer over 18 år med nedsatt funksjonsevne. Tjenesten omfatter ambulerende tjenester, bolig og aktivitets- og arbeidstilbud. Avdelingene er spredt i hele Asker, fra Tofte til Billingstad.
Tjenesteområdet er i stor vekst og utvikling og vårt arbeid skal gjenspeile kommunens verdier: Raus, Nær, Modig og Skapende.Arbeidsoppgaver
Avdelingsleder har delegert ansvar for økonomi og personal, samt fag- og tjenesteutvikling fra virksomhetsleder.Den rette personen skal sikre effektiv og bærekraftig tjenesteutøvelse og legge til rette for en tjeneste med god kvalitet i henhold til lovverk, rammebetingelser og målsettinger - utvikling, kompetanse og samhandling er viktige stikkord.
Kvalifikasjoner
- Du har bachelor i vernepleie eller sykepleie, andre høyskoleutdanninger med relevant erfaring kan bli vurdert
- Du har relevant ledererfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet på tilsvarende organisasjonsnivå
- Du har lederutdanning
- Du har erfaring fra kap.9 og brukergruppen
- Du er god på relasjoner og å rekruttere gode ansatte
- Du har god forvaltning -og økonomiforståelse
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
- Du har god digital kompetanse
- Du har førerkort kl. B
Personlige egenskaper
- Du er god på å samarbeide med andre, både egne medarbeidere, pårørende og organisasjonen for øvrig
- Du har evne til nytenking og forståelse for utviklings- og endringsbehov
- Du gjennomfører og realiserer med lojalitet til det som er besluttet, selvfølgelig i tett samarbeid med dine medarbeidere som du ser som din viktigste ressurs
- Du er strukturert og samvittighetsfull, tydelig og forutsigbar - og det å være raus, nær, modig og skapende er førende for oss alle, også for deg
Vi tilbyr
- Spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et tjenesteområde i endring og utvikling
- Muligheten til å være med på å utvikle tjenesteområdet sammen med engasjerte medarbeidere og ledere
- Deltagelse i en engasjert og inkluderende ledergruppe
- Tett samarbeid med nærliggende boliger og aktivitetssenter
- Fadderordning
- Grønn reiseavtale
- Fleksibel arbeidstid
- Gode forsikrings - og pensjonsordninger
- Lønn etter Asker kommunens lønns - og stillingsregulativ
Kontaktinformasjon
Grete Skustad Floberg, Virksomhetsleder, 90647307Arbeidssted
Fredtunveien 311386 Asker
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Asker kommuneReferansenr.: 5054029170
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 20.01.2026
Kontaktperson for stillingen
Grete Skustad Floberg
Virksomhetsleder
90647307
Om bedriften
Asker kommune er landets åttende største kommune med om lag 100 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi er stolte av arbeidsplassen vår, og har som visjon at vi sammen skal skape et nærere, mer aktivt og bærekraftig samfunn med respekt, raushet og nysgjerrighet. Vi har derfor med oss kommunens verdier nær, skapende, raus og modig i det arbeidet vi gjør. Asker kommune skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne, og er opptatt av nytenkning og utvikling.
Vi mener inkludering og mangfold er en styrke, og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Alle søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jamfør Offentleglova § 25.
Gyldig politiattest må fremlegges til stillinger der dette er et krav.
Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av HK-dir (tidligere NOKUT), og godkjenning må dokumenteres.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
9b1c4ac8-c565-4e30-a2d8-457d2995a4a6
- Sist endret
15. desember 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
9d5027f8607842bda2c78ced864bb764
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Psykisk helse og rus, Oslo kommune, Bydel Bjerke
Sted
Oslo
Vil du utvikle deg som leder? BoHjemme har et spennende avdelingsledervikariat for sykepleier!
Arbeidsgiver
Anonym arbeidsgiver
Sted
Billingstad
Arbeidsgiver
Kirkens Bymisjon Kvartal XIII - Oslo
Sted
Oslo