Ønsker du en aktiv og variert arbeidshverdag?
Forsvarsmateriell, Økonomi og virksomhetsstyring
Grev Wedels Plass 1, 0151 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Service- og driftskoordinator
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 11. november
Vi søker nå en service- og driftskoordinator som skal bidra til at daglig drift av vårt hovedkontor går sømløst i en hektisk hverdag. Ingen dag er lik, der du er en viktig støttespiller og pådriver for at våre aktiviteter, arrangementer og møter går som planlagt. Du trives når du har flere baller i luften, og våre kunder og leverandører opplever deg som en god samarbeidspartner i mottak, registering og levering.
Vi ønsker oss en kollega som er enig med oss i at god kvalitet ligger i de små detaljene, ekstraordinær service og at et hyggelig smil gjør hverdagen bedre. For å lykkes hos oss må du motiveres av en hektisk hverdag, være handlekraftig og selvdreven, samt åpen for å trå til der det er behov for deg.
Arbeidsoppgaver
- Praktiske og administrative oppgaver for å sikre smidig oppfølgning av arrangementer, møter og aktiviteter på bygget.
- Planlegging og gjennomføring av tiltak og aktiviteter for smidig drift av kontorets ansvarsområde, blant annet bidra til at vårt hovedkontor er et godt sted å være for våre besøkende og ansatte.
- Bistå med resepsjons- og mottaksoppgaver ved fravær og behov.
- Arbeidet vil innebærer løft, og det stilles derfor krav om at søkeren har god fysisk kapasitet til å utføre disse oppgavene på en trygg og effektiv måte
- Gjennomføre lokal innkjøpsplanlegging. Utføre avrop på rammeavtale, initiere innkjøp og følge opp varemottak. Støtte lokal innkjøper for å sikre gode innkjøpsrutiner i avdelingen.
Kvalifikasjoner
Må krav:- Relevant fagbrev innenfor service- og administrasjonsfaget eller tilsvarende.
- Gode datakunnskaper og systemforståelse, fortrinnsvis innen Microsoft office 365 og tilstøtende programmer.
- Det kreves god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Du må kunne sikkerhetsklareres for nivå HEMMELIG og NATO SECRET før tiltredelse (for mer informasjon om sikkerhetsklarering, se www.nsm.no)
- Bachelorgrad innenfor relevant fagområde
- Erfaring fra ERP-systemer, fortrinnsvis SAP
- Erfaring fra forsvarssektoren eller offentlig sektor
Personlige egenskaper
- Du er strukturert, nøyaktig og selvgående
- Du har en utpreget serviceholdning og evner å favne et bredt spekter av oppgaver med både entusiasme og nysgjerrighet
- Du har gode kommunikasjonsevner og liker å bygge relasjoner
- Du trives i en variert arbeidsdag fylt med store og små gjøremål
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Jobb i et av Norges fremste og største offentlige investeringsmiljø.
- Arbeide med engasjerte kollegaer og samarbeidspartnere i et inkluderende miljø som deler kunnskap.
- Denne stillingen skal bemanne et kontor som har åpningstid 07:30-15:00 og at det er ønskelig at den som ansettes som hovedregel skal være på jobb i den perioden.
- Arbeidstiden er 37,5 timer i uken inkludert betalt spisepause.
- Gode pensjons- og velferdsordninger, blant annet mulighet for trening i arbeidstiden med tilgang til treningssenter i nabobygget.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse med gode låne-, pensjons- og forsikringsordninger (Se spk.no).
- Bedriftshelsetjeneste
- Kontorlokaler på Militærhospitalet, sentralt i Oslo på Akershus festning.
- Parkeringsmuligheter og nærhet til offentlig kommunikasjon. Gangavstand til Oslo S.
Stillingen lønnes etter Statens lønnsregulativ som Seniorkonsulent (stillingskode 1363), med lønn fra kr. 590.000 til kr. 730.000 per år, avhengig av kvalifikasjoner. Av lønnen trekkes 2% lovbestemt innskudd til Statens pensjonskasse.
Legg ved attester og vitnemål når du søker. Hvis du har fullført høyere utdanning utenfor Norge, må denne være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (tidligere NOKUT), og du må dokumentere godkjenningen.
Våre ansatte kjenner seg igjen i etiske retningslinjer for statstjenesten og vil være gode ambassadører for Forsvarsmateriells kjerneverdier vidsyn, åpenhet, respekt, ansvar og mot.
Vi ønsker et variert og mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uten hensyn til alder, kjønn og bakgrunn. Les mer på Arbeidsgiverportalen, https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling
I henhold til offentlighetsloven § 25 andre ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du vil i så tilfelle bli varslet om dette og gis anledning til å trekke søknaden.
Kontaktinformasjon
Inger Lise Karlstad, Sjef sikkerhet og støttetjenester, 474 58 771Arbeidssted
Grev Wedels Plass 10151 Oslo
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: ForsvarsmateriellReferansenr.: 5034428056
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 11.11.2025
Kontaktperson for stillingen
Inger Lise Karlstad
Sjef sikkerhet og støttetjenester
474 58 771
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
8a03aae8-9783-429b-8ecf-cb06326fe535
- Sist endret
30. oktober 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
e6a19091a9394382bde4a135634b185d
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Forsvarsmateriell, Økonomi og virksomhetsstyring
Sted
Oslo
Koordinator teknisk forvaltning
Arbeidsgiver
Forsvarsbygg
Sted
Oslo
Controller / rådgiver
Arbeidsgiver
Forsvarsmateriell, Økonomi og virksomhetsstyring
Sted
Oslo