Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser?
Mehrwerk AS
Kjørbokollen 30, 1337 Sandvika
Om jobben
- Stillingstittel
- Contact Center Agent
- Type ansettelse
- Fast, deltid
- Arbeidsspråk
- Norsk, engelsk eller skandinavisk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi tilbyr utviklingsmuligheter, godt arbeidsmiljø og gode betingelser!
Medarbeidere til nordisk kundesenter
Vi søker etter Contact Center Agenter på deltid til vårt kundesenter i Sandvika. Du vil bli del av et kundesenter som innehar spesialkompetanse innen ulike områder som sikkerhet/ID-sikkerhet, reiser, opplevelser og andre tjenester som dekker våre kunders behov for bistand og tilrettelegging. Som vår nye Contact Center Agent er du positiv og serviceinnstilt og trives med å jobbe innen kundeservice i et åpent kontorlandskap. Du vil få mulighet til å jobbe med videreutvikling av tjenesten, samt optimalisering av rutiner.
Kundesenteret leverer tjenester med høy kvalitet til sluttkunder i Norden. Vi ivaretar våre kunder døgnet rundt, og vi har fokus på at alle får riktig hjelp til enhver tid. Arbeidstiden vil være natt, kveld og dag. Vi ser etter deg som kan arbeide annenhver helg og minimum én kveld annenhver uke. Stillingen kombineres gjerne med studier eller annen sysselsetting.
Mehrwerk er en dynamisk arbeidsplass hvor vi jobber sammen på tvers av landegrenser. Vi ønsker deg velkommen til et sosialt og hyggelig, men likevel profesjonelt arbeidsmiljø hvor det å jobbe sammen for å nå målene står i fokus.
Vi tilbyr
-
Grundig opplæring og varierte arbeidsoppgaver
-
Fokus på utvikling og vekst, både for selskapet og for den enkelte medarbeider
-
Gode betingelser, som gode pensjons- og forsikringsordninger og konkurransedyktig lønn
-
En variert og spennende hverdag i et internasjonalt selskap med faglig dyktige medarbeidere og et hyggelig arbeidsmiljø
Vi søker deg som
-
Ønsker å jobbe turnusarbeid annenhver helg; natt, kveld og dag
-
Engasjert og liker svært godt å yte suveren kundeservice
-
Kan vise til erfaring fra kundeservice, med telefon og e-post som arbeidsverktøy
-
Er selvstendig, effektiv og pålitelig, og har et høyt og målrettet servicenivå
-
Snakker og skriver flytende minst ett nordisk språk (norsk, svensk, finsk eller dansk) og har gode engelskkunnskaper
Arbeidsoppgaver
-
Besvare og behandle kundehenvendelser på telefon og e-post
-
Førstelinje- og/eller andrelinjesupport for flere av våre produkter og tjenester
-
Veiledning og rådgivning om tjenestene
-
Sakshåndtering av våre sikkerhetstjenester og lifestylehenvendelser
Om bedriften
Mehrwerk Nordics er eid av det tyske selskapet Mehrwerk med mer enn 600 medarbeidere fordelt på 5 land. Mehrwerk er en ledende datadrevet leverandør av verdiøkende tjenester på en avansert digital plattform med tilhørende tjenester. Vi er en strategisk partner innenfor kundeopplevelser og lojalitet, og jobber med noen av de største merkevarene innenfor bank, forsikring, energi og telekommunikasjon. Mehrwerk i Norden har sitt hovedkontor i Sandvika, og har om lag 70 medarbeidere. Mer informasjon finner du på vår hjemmeside.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
89aeeb79-7892-496d-8ad2-76f5dce22fd7
- Sist endret
22. oktober 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
433218037
Lignende annonser
Vi søker jusstudent til deltid på kundeservice
Arbeidsgiver
HELP
Sted
Oslo
Kundekonsulent
Arbeidsgiver
Pecus AS
Sted
Skjetten
Kundekonsulent i kundesenter pensjon
Arbeidsgiver
Gjensidige
Sted
Oslo