Kundebehandler
HELP
Essendrops gate 3, 0368 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Vi søker jusstudent til deltid på kundeservice
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk eller engelsk
- Antall stillinger
- 2
Søk på jobben
Søk senest søndag 2. november
Stillingstittel: Kundebehandler
Varighet: Fast ansettelse 20% stilling. Opp til full tid i ferieperioder.
Oppstart etter avtale.
Om HELPHELP er et sterkt fagmiljø av advokater som drives av å gjøre en forskjell. Vi tar stadig førersetet i utviklingen av nye digitale løsninger, til det beste for både ansatte og kunder. Siden advokatene våre ikke fakturerer, kan de fokusere på fag framfor kundens betalingsevne. Vi er mer enn 250 ansatte, og holder til i moderne lokaler sentralt plassert på Majorstuen.
Om kundene våreVi er Norges største advokatmiljø for privatpersoner, både i antall advokater og saker. Våre kunder er bedrifter og privatpersoner som har tegnet advokatforsikring gjennom HELP. 450.000 LO-medlemmer og deres familier har en slik forsikring, i tillegg til en rekke andre organiserte og enkeltpersoner. Mer enn halvparten av alle boligkjøpere tegner HELP Boligkjøperforsikring, og blir dermed også kunder hos oss. Vi gir advokatbistand til privatkunder hos Telenor og Telia, om de blir utsatt for netthets eller opplever at privat innhold kommer på avveie.
Om stillingen på kundeserviceKundesenteret i HELP er en del av juridisk avdeling. Vår viktigste oppgave er å ta imot kunder som trenger juridisk bistand, og sørge for at advokatene har det de trenger for å gjøre en best mulig jobb.
Kundesenteret i HELP er hjertet i organisasjonen, og vi er tett involvert i alle prosesser og prosjekter som gjelder kundereisen. Serviceinnstilling overfor kollegaer er nødvendig for å skape de eksepsjonelle kundeopplevelsene.
Vi ser etter deg som kan skape gode kundeopplevelser, og som får energi av å hjelpe andre. Du er en lagspiller, liker hektiske dager og kan jobbe strukturert. Du må trives med telefon som arbeidsverktøy.
Arbeidsoppgaver-
Besvare innkommende kundehenvendelser på telefon, e-post og chat.
-
Ta imot saker for videre behandling hos advokat.
-
Være en servicefunksjon for advokatene og øvrige kollegaer.
-
Besvare fakturahenvendelser
-
Registrere og vedlikeholde kundeopplysninger i saksbehandlingssystemet.
HELPs kjerneverdier er empatisk, offensiv og strukturert -- og disse egenskapene må du ha som kundebehandler hos oss. I tillegg ser vi etter deg som er løsningsorientert, har svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, behersker engelsk skriftlig og muntlig, er fleksibel og initiativrik.
Vil tilbyr- Å få være del av et hektisk og variert arbeidsmiljø med mulighet for ansettelse i juridisk avdeling ved endte studier.
- En arbeidsplass hvor laget står i fokus.
- Inkluderende arbeidsmiljø som verdsetter gode prestasjoner.
- God støtte og opplæring.
- Et selskap som setter trivsel høyt.
Om bedriften
Vi gjør advokattjenester tilgjengelig for alle
"Den gode stemningen i HELP har jeg aldri opplevd noe annet sted før. Så og si alle som jobber her er positive og imøtekommende."
- Advokat i HELP
I HELP jobber vi for å øke rettssikkerheten for den enkelte. Kundene betaler ikke timepris fordi vi tilbyr spesialisert advokathjelp gjennom forsikring. Dette har gjort HELP til landets sterkeste advokatmiljø for privatpersoner med spesialister innen bl.a. arv-, barne- og familierett, fast eiendom, kjøpsrett, id-tyverier og netthets mv. Hos oss får du ansvar for egne saker fra første dag, og mulighet til å utvikle deg faglig og personlig. Vi søker deg som trigges av innovasjon, og ønsker oss både erfarne advokater og advokatfullmektiger.
HELP er en moderne arbeidsplass med et sterkt fagmiljø av advokater som drives av å gjøre en forskjell. Vi er ledende innen digitale løsninger som endrer arbeidshverdagen for våre ansatte og brukeropplevelsen for kundene. Advokatene våre slipper å fakturere og får dermed anledning til å fokusere seg om fag i tillegg til mer kontroll over egen tid. Vi holder til i nye lokaler sentralt plassert på Majorstua i Oslo. Vi har et uformelt og hyggelig arbeidsmiljø der folk trives. I 2021 ble vi kåret til Norges beste arbeidsplass og Europas 12. beste i kategorien 49-199 ansatte (Great Place to Work).
I 2020 hadde vi en omsetning på rundt 550 millioner. Vi har som mål å ha høyest kundetilfredshet i både advokat- og forsikringsbransjen. HELP Forsikring er heleid av tyske ARAG, som er verdens største rettshjelpsforsikringsselskap. HELP har også kontorer i Stockholm og København.
Vi tilbyr
Vi leverer advokattjenester. HELP er alene om å tilby rettshjelpsforsikringer på sentrale rettsområder i Norge, Sverige og Danmark. Siden starten i 2005 har våre advokater håndtert mer enn 200 000 saker for privatpersoner og bedrifter i Norden.
Våre produkter
Du sparer tid, kostnader, bekymringer og bryderi forbundet med tidkrevende klagesaker og dyre advokater. Du skal kunne se på oss som ditt eget advokatkontor, og vi tilbyr seks ulike rettshjelpsforsikringer:
Advokatforsikring
- Advokathjelp på privatrettslige områder
Advokatforsikring Bedrift
- Advokathjelp for bedrifter
Boligkjøperforsikring
- Advokathjelp ved boligkjøpet og til det meste en boligeier kan støte på av juridiske spørsmål
WebHELP
- Advokathjelp ved ulovlig og krenkende nettpublisering
ID-tyveriforsikring
- Advokathjelp ved ID-tyveri
Forbrukerkjøpsforsikring
- Advokathjelp til klagehåndtering ved kjøp av varer og tjenester
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
61c2fb83-1030-4671-ba21-2d87302f435a
- Sist endret
23. oktober 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
433408322
Lignende annonser
Kunderådgiver Dag
Arbeidsgiver
Kredinor AS
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Workation As
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Dreamwork
Sted
Oslo