Trives du i skjæringspunktet mellom nøyaktig logistikk og menneskelige relasjoner?
Fritidsgården Bergen AS
Radøyvegen 711, 5938 Sæbøvågen, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Service- og Driftskoordinator
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Er du vår nye Service- og Driftskoordinator?
Fritidsgården AS har vært i markedet i mer enn 20 år og er i stadig vekst ved begge våre avdelinger både på Nyborg i Bergen og på Sæbø på Radøy. Fritidsgården har økt omsetningen med lønnsom drift i et vanskelig marked i 2024.
Vi utvider nå vårt team og søker etter en erfaren og kundeorientert Service- og Driftskoordinator! Arbeidssted vil være knyttet til lokasjonen av vårt verksted og avdeling på Radøy.
Er du en mester i planlegging og samtidig en dyktig relasjonsbygger som klarer å holde hodet kaldt i en hektisk hverdag?
Din innsats vil være avgjørende for å sikre gode kundeopplevelser og skal være med på å forme fremtiden for vår kundeservice.
Som Service- Driftskoordinator i Fritidsgården får du jobbe med det ypperste innen bobiler. Du vil få mulighet til å videreutvikle deg selv og du får jobbe med fantastiske kolleger.
Bli med oss på den videre reisen Fritidsgården står ovenfor!
Hva blir ditt hovedansvar?I hovedsak skal du sørge for at alle våre kunder får en opplevelse ut over forventning når de besøker vårt verksted. Det innbefatter å yte suveren service og god veiledning. Du vil jobbe i et team som har ansvar for den daglige driften på servicemarkedet.
Hva innebærer rollen?Som Service- og Driftskoordinator vil du bl.a.:
- Svare på henvendelser fra sluttkunder via telefon og e-poster
- Ferdigstillelse av bobiler
- Daglig drift av verkstedet
- Organisere ankomstkontroller og kundekontakt
- Håndtering av reklamasjoner og garantisaker
- Bestilling av deler og lagerbeholdnig
- Øke innkommende salg av verkstedstjenester
- Oppgjørsoppstilling
- Levere profesjonell og vennlig service, og finne løsninger på spørsmål og utfordringer
- Gjennomføre effektive arbeidsprosesser og løsninger i avdelingen
Vi ser etter deg som har :
- Bakgrunn fra bobilbransjen
- God økonomisk forståelse og er forretningsorientert
- Struktur og nøyaktighet
- Relevant utdanning eller arbeidserfaring innen kontorfag, kundeservice eller lignende
- Meget gode IT-ferdigheter, inkludert kjennskap til MS Office (særlig Exel)
- Sterke kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Teknisk interesse og evne til å sette deg inn i produkter og systemer
- Evnen til å håndtere flere oppgaver samtidig og likevel ha godt overblikk
Du er en person som:
- Utstråler positivitet og bidrar naturlig til et godt arbeidsmiljø
- Trives i et til tider hektisk miljø, der det kreves at du kan håndtere flere oppgaver parallelt, samtidig som du beholder roen og oversikten
- Har en strukturert og velorganisert arbeidsmetode, noe som sikrer presise og kvalitetsbevisste resultater
- Du er ansvarlig og tar eierskap til både små og store oppgaver
- Du er en lagspiller som liker å brette opp ermene og jobbe sammen med teamet for å nå felles mål
- Tar ansvar for kundens utfordringer og følger opp til løsningen er på plass
- Er selvstyrt, nysgjerrig og tenker utenfor boksen når det gjelder å forbedre eksisterende løsninger
- Er en relasjonsbygger som knytter sterke bånd både internt og med kundene
- Har lederegenskaper og ledererfaring
- En nyopprettet stilling for å skape bedre flyt i produksjonen med tanke på struktur, rutiner og kvalitet
- Være med å videreutvikle et vinnerlag i en tøff bransje
- God relevant opplæring
- En spennende stilling med personalansvar
- Økonomiske betingelser etter avtale
Vi vurderer kandidater fortløpende så ikke vent med å søke
Registrer din søknad med CV og så hører du fra oss!
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted