Norsk møbelprodusent søker kvalitetsbevisst, teknisk kundekonsulent
Hjellegjerde AS
Sandnes
Om jobben
Stillingstittel
Service- & reklamasjonsmedarbeider
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Vi ser etter en engasjert medarbeider som skal håndtere service- og reklamasjonssaker på en profesjonell og effektiv måte. Ved behov vil du også bistå med ordrebehandling. Rollen krever god forståelse for kundeservice, problemløsning og logistikk.
Arbeidsoppgaver- Behandling av reklamasjoner og servicehenvendelser fra forhandlere og kunder
- Koordinering av retur- og reklamasjonsprosesser
- Dialog med kunder, fabrikker og leverandører
- Registrering og oppfølging av saker i vårt system
- Samarbeid med lager og produksjon for å sikre effektive løsninger
- Bistand med ordrebehandling ved behov
- Erfaring fra service, reklamasjon og returhåndtering
- Erfaring fra møbelbransjen eller retail er en fordel
- Gode kommunikasjonsferdigheter samt behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig
- Teknisk innsikt og kjennskap til grunnleggende møbelteknologi, materialer, service og vedlikehold
- Strukturert og løsningsorientert tilnærming
- Erfaring med bruk av IT-systemer for saksbehandling og ordre
- Serviceinnstilt og positiv holdning
- En spennende stilling i et anerkjent møbelselskap
- Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
Om bedriften
Hjellegjerde AS er en av Norges ledende møbelprodusenter, kjent for sin kombinasjon av tidløst design, førsteklasses kvalitet og innovative løsninger. Med røtter tilbake til 1941 har selskapet bygget en sterk merkevare både i Norge og internasjonalt, og er i dag en viktig aktør i møbelbransjen.
Våre produkter selges i både Norge og internasjonale markeder, og vi har produksjonsfasiliteter i både Litauen og Thailand. Vi søker nå en serviceorientert og strukturert medarbeider til vårt team ved hovedkontoret vårt i Sandnes.
Sektor
Privat
Nettsted