Konsulent i dokumentasjonsforvaltning og arkiv
Fiskeri- og Havbruksnæringens Forskningsfinansiering AS
Stortorget 1, 9008 Tromsø, Hybridkontor
Om jobben
Vi søker en strukturert og faglig engasjert arkivkonsulent til vårt team i 50 % stilling. Stillingens omfang kan diskuteres med kvalifiserte kandidater. Stillingen er sentral i vårt arbeid med å sikre kvalitet i dokumenthåndteringen og gi god brukerstøtte til våre kolleger.
Stillingstittel
Dokument- og arkivmedarbeider
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, deltid 50%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i morgen
Send søknad til
Hva vi ser etter
Kvalifikasjoner:-
Relevant utdanning på høyskolenivå
-
Relevant erfaring innenfor arkiv og dokumentasjonsforvaltning kan kompensere for formell utdanning
-
Erfaring fra dokumentasjonsforvaltning og bruk av Public 360 eller tilsvarende sakarkivsystem er ønskelig
-
God kjennskap til lovverk knyttet til offentlighet og arkiv er en fordel
-
Må beherske norsk muntlig og skriftlig meget godt
-
Personlig egenskaper vektlegges
-
Vi ser etter deg som er nøyaktig og strukturert, med en god evne til å holde oversikt og sikre kvalitet i arbeidet.
-
Du er serviceinnstilt og initiativrik, og trives med å finne løsninger og yte god service både til kollegaer og eksterne aktører.
-
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samtidig som du kan jobbe selvstendig og ta ansvar for egne oppgaver.
-
Vi jobber i et fagfelt i stadig utvikling, og det er derfor viktig at du er nysgjerrig, liker å lære og tilpasser deg nye arbeidsmåter og oppgaver.
-
Vi verdsetter høy tilstedeværelse og arbeidsmoral, og ønsker en kollega som bidrar til et positivt og inkluderende arbeidsmiljø.
Arbeidsoppgaver
-
Postmottak og postfordeling
-
Løpende journalføring, kontroll og kvalitetssikring i Public 360
-
Brukerstøtte, opplæring og veiledning i bruk av Public 360 og andre støttesystem
-
Løpende kontroll og kvalitetssikring av overføringer fra integrerte fagsystem
-
Andre dokumentasjons- og arkivfaglige oppgaver
-
Bidra til utvikling og forbedring av arbeidsmetoder, prosedyrer og veiledere
-
Arbeidsoppgaver kan endres underveis
Vi tilbyr
-
En spennende arbeidsplass i stadig utvikling
-
Et trivelig arbeidsmiljø
-
Dyktige og engasjerte kollegaer
-
Fleksibel arbeidstidsordning med blant annet sommer- og vintertid
-
En arbeidsplass med sentral beliggenhet i Tromsø sentrum
-
Gode velferdsgoder
-
Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Fiskeri- og havbruksnæringens forskningsfinansiering AS (FHF) er et 100 % statlig eid aksjeselskap, finansiert av sjømatnæringen gjennom en FoU-avgift på 0,3 % på eksport av sjømat som gjør at FHFs budsjett for FoU er rundt 500 mill. NOK. FHF skal forvalte næringens felles FoU-midler for å utvikle ny kunnskap som muliggjør verdiskaping, bærekraft og innovasjon i fiskeri- og havbruksnæringen. FHF er lokalisert i Tromsø (hovedkontor), Trondheim, Ålesund og Oslo.
Du vil ha arbeidssted ved vårt hovedkontor i Tromsø, sammen med 12 andre flotte kollegaer, og inngå i et team sammen med seks andre personer i økonomi og administrasjonsavdelingen.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2913782
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
25522e99-aaad-43a5-904b-cf3ff30c3ea0