For en av våre kunder søker vi en superselger B2B!
People Bergen
Eidsvågbakken 1, 5105 Eidsvåg i Åsane, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver / Selger B2B
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Frist: Søknader behandles fortløpende
Har du erfaring med B2B-salg og trives i en rolle hvor du får bygge tillit, skape verdi og se konkrete resultater av innsatsen din?
Vi ser nå etter to nye kunderådgivere/salgskonsulenter til en kjent og solid kvalitetsleverandør av skreddersydde kontorløsninger. I denne rollen vil du ha en nøkkelposisjon i bedriftens videre vekst. Du jobber med både oppsøkende salg og kundeoppfølging, og får ansvar for å identifisere nye forretningsmuligheter og utvikle langsiktige relasjoner med eksisterende kunder.
Det er viktig at du er uredd, proaktiv og motiveres av å skape verdi — både for kundene og selskapet. Du må også trives med å ta kontakt med nye potensielle kunder og er komfortabel med "kalde" telefoner og salgsmøter. Dette er stillingen for deg som har erfaring med rådgivende salg og oppsøkende kundearbeid, og som ønsker å jobbe i et spennende og fremtidsrettet selskap!
Arbeidsoppgaver:
- Oppsøkende nysalg mot bedriftsmarkedet (B2B)
- Utvikle og vedlikeholde langsiktige kundeforhold
- Lage og følge opp tilbud og ordre
- Samarbeide tett med logistikk, service og kundeavdeling
- Bidra til å forbedre salgsprosesser og kundereiser
- Representere selskapet på kundemøter og eventer
Ønskede kvalifikasjoner:
- Minst 3 års erfaring med B2B-salg
- Gode resultater å vise til innen oppsøkende og relasjonsbasert salg
- Førerkort klasse B
- Behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- God systemforståelse – gjerne erfaring med Dynamics 365/Business Central og Microsoft Office
Vi ser etter deg som er:
- Proaktiv og selvgående
- Strukturert og planmessig
- Utadvendt og engasjert
- Komfortabel med å ta kontakt med nye kunder
- Målrettet og opptatt av å skape verdi for kundene
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktig fastlønn
- Frihet under ansvar og mulighet for hjemmekontor - fleksibel arbeidshverdag
- Årlig kjøregodtgjørelse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Opplæring og støtte fra erfarne kolleger
- Et positivt arbeidsmiljø med høy faglig stolthet
Det er viktig at man fyller flere av de ovennevnte kompetansekravene, men det vil være din personlighet, engasjement og motivasjon for akkurat denne stillingen som vil være avgjørende.
Er det deg vi leter etter? Start søkeprosessen ved å trykke på 'Søk'-knappen og følg stegene der.
Vi vurderer søknadene fortløpende og oppfordrer deg til å sende din søknad allerede i dag!
Har du spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt Partner og Headhunter Robert Tiller på tlf +4798033343 eller mail robert.tiller@people.no for en konfidensiell og uforpliktende prat.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fff9b82f-be4b-47f7-85ad-8c52edf43f9b
- Hentet fra
recman
- Referanse
431940