Prosjektkoordinator hos BoMer
BoMer AS
Observatoriegata 10, 0254 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Prosjektkoordinator
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
BoMer utvikler smarte, arealeffektive boliger og fritidseiendommer med høy kvalitet til folk flest. Selskapet har en tydelig ambisjon om å bli en ledende aktør innen boligutvikling i Norge og rigger seg for videre vekst. Nå søkes en prosjektkoordinator som ønsker å ta del i denne reisen og få bred innsikt i hele verdikjeden i et fremoverlent utviklingsmiljø.
Siden etableringen i 2017 har BoMer bygget opp en av Norges største tomtebanker, med prosjekter over store deler av landet, fra Koster i sør til Narvik i nord og med hovedtyngde på Østlandet. Selskapet har etablert en betydelig markedsposisjon og jobber i dag med 26 boligprosjekter i ulike faser. Til tross for en kompakt organisasjon, har selskapet et aktivitetsnivå på linje med langt større aktører, drevet av effektiv samhandling, korte beslutningsveier og evne til å tenke nytt.
Om rollen:Rollen som prosjektkoordinator innebærer å sikre god flyt og struktur mellom utviklingsavdelingen og salgs- og markedsavdelingen. Stillingen passer for en person som ønsker å jobbe tett på prosjektene og få innsikt i hvordan strategi, utvikling og marked spiller sammen. Dette er en mulighet til å vokse med selskapet, påvirke prosessene og være en del av et lag som virkelig brenner for å levere boligdrømmer til folk flest.
Primære ansvarsområder:-
Støtte prosjektledere i planlegging og koordinering av utviklingsprosjekter (inkludert kontrakter, garantier og annen prosjektrelatert dokumentasjon).
-
Samle og strukturere underlag til bruk i salg, markedsføring og kommunikasjon, både internt og eksternt.
-
Planlegge og koordinere salgsrettede arrangementer, kundekvelder og overleveringer.
-
Forberede og følge opp møter med agenda, innkalling og referat.
-
Være et strukturerende ledd i en travel hverdag.
-
Har administrativ bakgrunn og erfaring fra prosjektarbeid -- gjerne fra bygg eller eiendom.
-
Har god struktur, orden og høy arbeidskapasitet.
-
Kommuniserer godt både skriftlig og muntlig.
-
Er vant til å benytte KI og andre digitale verktøy.
-
Trives med ansvar og holder hodet kaldt når tempoet blir høyt.
-
En sjelden mulighet til å få dyp innsikt i alle aspekter av boligutvikling.
-
En variert og meningsfull rolle med mye ansvar i et selskap i sterk vekst.
-
Et tverrfaglig og uformelt arbeidsmiljø med høy gjennomføringskraft.
-
Mulighet til å påvirke hvordan vi jobber på tvers av avdelinger.
- Konkurransedyktige betingelser og fleksibel arbeidshverdag.
Kandidater som vurderes som aktuelle for rollen vil bli invitert til et første intervju med Jon Amdahl Martinsen, rekrutteringspartner i Staffer AS.
Neste steg i prosessen vil være et møte med Markedssjef Sara Gundhus og/eller daglig leder Marcus Engebretsen i BoMer.
Du vil deretter bli bedt om å fremføre en caseoppgave. Vi har ambisjoner om å ha vår nye kollega på plass innen 1. august.
Om bedriften
BoMer AS ble etablert av Marcus Engebretsen i 2017 med visjonen om å tenke utenfor boksen og utfordre tradisjonelle måter å tenke på. Vi utvikler boliger og boligområder fra uregulert tomt til nøkkelferdige hjem, med et sterkt fokus på kvalitet og stolthet -- både for oss selv og for våre kunder.
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fff36351-d952-47ca-9674-efc0963366fc
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410279860