Vil du jobbe tett på Nordnorsk næringsliv i et av Norges ledende kompetansehus?
BDO AS
Sandhorngata 43, 8001 Bodø, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Manager Consulting
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 25. mai
Du vil tre inn i en spennende vekstfase for Consulting i regionen, hvor du får mulighet til å påvirke både din egen og vår felles utvikling. Vi engasjerer oss i varierte prosjekter, fra korte konsultasjoner til langvarige rådgivningsoppdrag, og arbeider med både store, veletablerte firmaer og innovative vekstselskaper.
Hos oss får du sjansen til å bruke din kompetanse og forme din karrierevei. Enten din interesse ligger innenfor finans, strategi, transaksjoner, teknologi eller et annet spesialfelt, har vi et bredt spekter av prosjekter som venter på din faglige innsikt og ditt ønske om utvikling.
Aktuelle områder kan være:- Økonomistyring og utvikling av fremtidens finansfunksjon
Bidra til å videreutvikle moderne og verdiskapende økonomifunksjoner hos våre kunder. Du vil jobbe med helhetlig økonomistyring, forbedre finansiell rapportering og implementere fremtidsrettede løsninger som gir ledelsen bedre beslutningsgrunnlag**.** - Forretningsutvikling gjennom analyse og innsikt
Bistå våre kunder med å identifisere vekstmuligheter, effektivisere prosesser og styrke konkurransekraften. Du vil omsette data og analyser til konkrete anbefalinger og handlingsrettede beslutningsgrunnlag for ledelse, styre og eiere. - Utvikling av kunnskaps- og beslutningsgrunnlag
Arbeide med komplekse analyser og utarbeide innsiktsrapporter som gir verdi både i privat og offentlig sektor. Du vil bidra til å skape et solid grunnlag for gode beslutninger, og legge til rette for faglige diskusjoner som påvirker utviklingen av virksomheter og samfunn. - Strategiprosesser fra idé til gjennomføring
Fasilitere strategiprosesser i tett dialog med ledelsen hos våre kunder. Du vil hjelpe virksomheter med å definere retning, sette mål og sikre at strategier blir operasjonalisert og gir ønskede resultater i praksis. - Ledelse av teknologiprosjekter
Ta en sentral rolle i å forme og implementere innovative teknologiske løsninger. Dette innebærer blant annet å rådgi virksomheter i bruk av verktøy som AI og digitale plattformer, kombinert med god endringsledelse, for å sikre varig forbedring hos våre kunder.
- har høyere utdanning i revisjon og regnskap, økonomi, finans eller lignende og kan vise til gode akademiske resultater.
- har 2--5 års relevant erfaring, gjerne innen consulting, revisjon, regnskap eller controller-miljø fra industri, bank, finans eller investeringsselskap.
- ønsker å jobbe med erfarne prosjektledere og fagspesialister for å forme din egen utvikling.
- evner å analysere, forstå og formidle problemstillinger og løsninger på en enkel måte.
- er selvstendig, men også opptatt av å være en god lagspiller.
- har interesse for analyse og liker å ta i bruk nye verktøy.
- er glad i mennesker, liker å være hos kunder og tar ansvar for kvalitet i leveranser.
- har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk.
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø: Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO, som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- Hver dag er ulik: Hos oss får du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
- Fleksibiliteten: Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
- Utviklingsmulighetene: Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.
- Fremtidsrettede lokaler. BDO Bodø holder til i moderne lokaler i Bodø Innovation gate. Her får du eget kontor med nydelig utsikt, varm lunsj i restauranten og et felles aktivitetsrom for å koble av sammen med kollegaer. Garderober og god parkeringsdekning for sykkel og bil er med på å skape en god arbeidshverdag.
Om arbeidsoppgavene vekker dine interesser og du er fortsatt nysgjerrig på BDO som din nye arbeidsgiver -- ta kontakt, enten med en kortfattet søknad eller en uforpliktende samtale.
SØKNADSFRIST: 25. mai 2025Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende.
Om arbeidsgiveren BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv. Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag. Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted