CRM - Spesialist
BH Nordic AS (Barnas Hus Norge AS)
Innspurten 15, 0663 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
CRM - ansvarlig
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Hos Barnas Hus står kundene i sentrum, og vi søker nå etter en CRM-spesialist som vil ha ansvar for vår kundeklubb og videreutvikle denne. Du vil være Barns Hus sin spesialist på CRM og sørge for at innsikt og data blir anvendt i et kommersielt øyemed.
Som CRM-spesialist hos Barnas Hus får du være med å utvikle vår kundeklubb og vårt dialogprogram. Vi trenger en lagspiller som bidrar til å styrke kundedialogen med våre medlemmer gjennom datadrevet og personalisert kommunikasjon. Du blir en del av markedsavdelingen og vil jobbe tett med teamet og kollegaer i andre avdelinger som kategori, e-handel og drift. Du vil få en sentral rolle i å utvikle, planlegge og gjennomføre kommunikasjons tiltak som bidrar til både kundelojalitet og økt omsetning.
-
Utvikle og drifte kundeklubben med ansvar for å optimalisere livsløpet til medlemmene.
-
Utvikle og vedlikeholde automatiserte kundereiser basert på kundedata og kjøps adferd.
-
Sikre at kommunikasjonen oppleves som relevant og personalisert gjennom segmentering.
-
Testing og måling av tiltak og analysering av resultater og KPI-er som åpningsrater, klikkrater, konvertering og avmeldinger.
-
Oppsett og vedlikehold av CRM-systemer.
-
Produksjon av nyhetsbrev, SMS og kundedialoger inkludert innholds planlegging, tekstforfatting, design og teknisk oppsett i Voyado eller lignende.
-
Bidra til god datakvalitet og sikre at all kommunikasjon er i tråd med GDPR
-
Overvåke trender og teknologi innen CRM og lojalitetsprogrammer.
-
Minimum bachelorgrad innen markedsføring, kommunikasjon, økonomi eller et relatert fagfelt.
-
1-2 års erfaring med CRM-arbeid, gjerne fra Retail eller e-handel.
-
Erfaring med CRM-plattformer og MA-verktøy, pluss om du har erfaring med Voyado.
-
Erfaring med utvikling av innhold og kampanjer for e-post og andre kanaler.
-
Kjennskap til GDPR og regelverk for kunde- og medlems kommunikasjon.
-
Gode kommunikasjonsevner, spesielt skriftlig.
-
Strukturert og jobber systematisk for å sikre at prosesser og kampanjer gjennomføres med høy kvalitet.
-
Analytisk med evne til å bruke data til å ta beslutninger og optimalisere kundedialogen.
-
Lagspiller som trives med å samarbeide med andre.
Om bedriften
Barnas Hus er Norges ledende barneutstyrskjede med 27 butikker fra Kristiansand til Tromsø, i tillegg nettbutikk og sentrallager på Vestby. Vi selger markedets sterkeste merkevarer innen klær og utstyr for baby og småbarn. Selskapet er i vekst med NOK 780 mill. i omsetning i 2024 og stadig økende markedsandel.
Bærekraft står sentralt i vår virksomhet og vi har vært medlem av Etisk Handel og Miljøfyrtårn-sertifisert siden 2019. Med 360 medarbeidere og en forventet omsetning på over NOK 800 mill. i 2025, er vi en del av BH Nordic AS, eid av familieselskapet HTS Group.
Praktisk info:
Arbeidssted: flotte lokaler med kantineordning på Helsfyr Atrium, Innspurten 15, Oslo.
Arbeidstider: mandag- fredag, med mulighet for hjemmekontor fredager.
Oppstart: snarest eller etter avtale.
Dette er en fast fulltidsstilling.
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fda6d4bc-44b8-4f59-8920-629e8b9f018e
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414292539