Økonomi- og administrasjonsansvarlig (50%)
Tromsø Stålindustri AS
Evjenvegen 110, 9024 Tomasjord, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Type ansettelse
Fast, deltid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 1. juli
Vil du ha ansvar for regnskap og lønn i et lite konsern -- og samtidig bidra til at kontoret går som smurt?
Vår faste økonomi- og administrasjonsansvarlig gir seg etter over 20 år tjeneste. Tromsø Stålindustri AS søker derfor en selvstendig og strukturert økonomiansvarlig som skal føre regnskap og lønn for fire selskaper i konsernet. I tillegg vil du være bindeleddet i det daglige kontorarbeidet. Stillingen kombinerer økonomistyring med kontorledelse-- perfekt for deg som ønsker ansvar og variasjon i hverdagen. Stillingen er 50% med mulighet for utvidelse.
Tromsø Stålindustri AS har vært en del av nordnorsk næringsliv siden 1978. Vi er en liten og spesialisert mekanisk bedrift som brenner for å levere gode løsninger til våre kunder. Vi er spesialister i konstruksjoner der man bruker stål, aluminium og glass -- enten det handler om trapper og rekkverk, helikopterdekk eller noe helt unikt som satellittreflektorer.
De fleste av kundene våre er profesjonelle aktører i ulike bransjer og det offentlige. Selv om vi har røttene våre godt plantet i Nord-Norge, leverer vi produkter og løsninger til prosjekter over hele landet og fra Svalbard til Antarktis. Vi har vårt eget verksted i Tromsø og jobber tett med dyktige produksjonspartnere i utlandet.
Det som kjennetegner oss er at vi er et team som jobber sammen, effektiv prosjektledelse, korte beslutningsrekker, høy fleksibilitet og evnen til å levere skreddersydde produkter direkte til kundens prosjekt. Nå er vi inne i en spennende vekstfase. Vi merker økt etterspørsel og ser behov for å styrke laget med flere nøkkelpersoner -- personer som søker å utgjøre en positiv forskjell i hverdagen, videreutvikle seg selv og Tromsø Stålindustri.
Noen av dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:• Løpende regnskapsføring, MVA og bilagshåndtering for alle selskapene
• Lønnskjøring, A-meldinger og arbeidsgiveravgift
• Fakturering, innbetalinger og purringer
• Avstemming og perioderapportering
• Kontakt med ekstern revisor ved årsoppgjør
• Administrativ drift og HR-relaterte oppgaver
• Bistå daglig leder i økonomiske og administrative prosesser
• Innkjøp av kontorrekvisita, papir, kaffe, lunsj og annet forefallende
Om deg• Du har utdanning og relevant erfaring innen regnskap og økonomi
• Kjennskap til regnskapssystemet Tripletex og Excel
• Du liker å ha oversikt, orden og struktur
• Du snakker og skriver godt på norsk og engelsk
• Du har evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
Ingen kvalifikasjoner er absolutte krav -- vi vektlegger kombinasjon av erfaring, motivasjon, personlige egenskaper og gode samarbeidsevner
Vi tilbyr• Du får en selvstendig og allsidig rolle med stor variasjon i oppgaver -- fra økonomi og rapportering til kontor- og systemdrift
• Du får mulighet til å forme stillingen selv -- både innhold og stillingsprosent kan utvikles i takt med veksten
• Ansvar for økonomien i et lite, men aktivt konsern
• Konkurransedyktige betingelser og stor frihet i arbeidshverdagen, med gode pensjons- og forsikringsordninger
• Et hyggelig, uformelt arbeidsmiljø med høy trivsel, takhøyde og korte beslutningsrekker. parkeringsplass og andre sosiale goder.
• Fleksibel arbeidstid og forståelse for liv og balanse i- og utenfor jobben
Søknad med CV sendes til V.johnsen@tromso-stalindustri.no. Tiltredelse etter avtale Har du spørsmål ang stillingen? Lurer du på noe? Ta kontakt med daglig leder Vidar Johnsen på 932 18 900 for en prat. Alle henvendelser behandles konfidensieltOm bedriften
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
fbf2822e-8efe-4947-83a9-5b47a6cc4a15
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410921143