Har du en sterk kommersiell drivkraft og et skarpt blikk for forretningsmuligheter?
Lindbak Interiør
Drammensveien 130a, 0277 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Daglig Leder Oslo
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 1. juni
Motiveres du av å skape resultater gjennom teamet ditt, samtidig som du trives med å være tett på den operative driften? Da kan dette være muligheten for deg. Lindbak Interiør søker en ambisiøs og engasjert Daglig Leder til vår avdeling i Oslo -- en nøkkelrolle for videre vekst og utvikling.
Hvem er Lindbak Interiør?Vi er en markedsledende, nasjonal aktør som jobber med de beste produsentene i bransjen. Som selskap er vi opptatt av å være et godt lag som utfyller hverandre, og er ute etter teamorienterte mennesker som ser verdien av at samspillet fungerer for å levere gode løsninger som begeistrer kunden. Hos Lindbak får du en hverdag preget av autonomi, anerkjennelse og genuin tro på utvikling. Vi kombinerer profesjonalitet med arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst og innsatsen verdsettes. Styrken til Lindbak er evnen til å tilpasse seg det lokale markedet og vi gir stort rom i en fleksibel organisasjon. På denne måten skaper vi høyt engasjement, godt miljø og høy trivselsfaktor.
Avdelingen i Oslo består av 20 engasjerte, kundefokuserte og selvgående ansatte som jobber med salg, rådgivning, anbud, prosjektledelse, innkjøp, logistikk og montasje. Du kombinerer tydelig lederskap med en operativ tilstedeværelse i leveranser og kundearbeid. Du gir dine ansatte tillit og har overblikket på helheten i leveransene som skaper høy kundetilfredshet. Den vi søker er god på relasjoner, både internt og eksternt, samtidig som du også skaper gode resultater. Oslo Interiør omsatte for 200 millioner i 2024 og vi har videre vekstambisjoner i hovedstaden.
Hvem er du?Vi ser etter en inkluderende person som er dyktig til å formidle, og til å se muligheter og gode løsninger. Vi søker deg som er nysgjerrig, selvgående, entusiastisk og trives med høyt tempo. Som person er du robust og evner å stå i utfordrende perioder på en god måte. Du anser hver dag som en mulighet til å gjøre våre kunders hverdag enklere og mer effektiv, og som oppriktig deler vårt felles mål om at kunden skal få den aller beste kundeopplevelsen og oppfølgingen gjennom Lindbak.
I tillegg til å bygge nettverk og relasjoner med kunder og samarbeidspartnere vil en viktig oppgave være å ivareta et energisk salgsmiljø preget av høy trivsel, effektivitet og en utviklingsfokusert kultur som skaper gode prestasjoner.
Våre verdier er Kundefokusert, Engasjert og Nyskapende. Det er viktig at disse verdiene også appellerer til deg.
Din arbeidshverdag vil blant annet bestå av:-
Lede og videreutvikle Lindbak Interiør Oslo
-
Overordnet ansvarlig for utarbeiding av de beste og mest komplette løsningene for bedriftskunder innen møbel og interiør
-
Kundeoppfølging
-
Være med å bidra til at Lindbak fortsatt er i utvikling, og er den foretrukne leverandør av møbel og interiør
-
Nettverksbygging med arkitekter, eiendomsselskaper og større offentlige og private kunder
-
Samarbeide med andre fagområder på tvers i regionen for å tilby helhetlige løsninger til våre kunder
-
Skape et arbeidsmiljø der ansatte trives og lykkes
-
Budsjett- og resultatansvar for avdelingen
-
Flere års erfaring som leder, og gjerne i kommersielle roller
-
Gode kommunikasjonsevner og relasjonskompetanse
-
Kan vise til tidligere vekst og gode salgsresultater
-
Erfaring fra anbuds og/eller prosjektjobbing mot næringsliv og offentlig sektor
-
Relevant utdanning (salg/økonomi/ledelse)
-
God kjennskap til digitale verktøy
-
Økonomiforståelse og kommersiell teft
-
Sterk relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner
-
Du evner å se de ansatte, både individuelt og styrkene de bringer inn i teamet
-
Generelt fleksibel, positivt innstilt og med godt humør
-
Energisk og trives i en aktiv hverdag med høy aktivitet
-
Analytisk og strategisk, men også handlingsorientert
-
Resultatorientert, med velutviklet kremmerinstinkt
-
Kunnskapssøkende og utviklingsorientert
-
Selvstendig og planleggende, med god struktur
-
Mulighet for utvikling i et selskap i stor vekst som er ledende i markedet
-
Samarbeide med Norges ledende aktører
-
En arbeidsgiver som er opptatt av bærekraft og kvalitet
-
Gode lønns- og bonusavtaler etter avtale
-
Gode pensjons- og forsikringsordninger
-
Høy tillit og fleksibilitet
Hos oss får du stor innflytelse til å være med å påvirke vår videre vekst i Oslo, i et familieeid selskap med evighetsperspektiv, der vi sammen skal nå våre ambisjoner!
Høres dette ut som noe for deg? Send inn din søknad innen fristen 1.juni 2025. Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med vår samarbeidspartner i The Assessment Company, Fredrik Boldt eller Anna Christensen.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted