Er du en operativ leder med teknisk innsikt, sterk gjennomføringsevne og god forståelse for økonomi og logistikk?
SAR AS
Oljevegen 1, 4056 Tananger
Om jobben
Stillingstittel
Operativ leder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest fredag 1. august
Vi søker en engasjert Operativ leder tank og vedlikeholdsom ønsker å kombinere operativ ledelse med faglig ansvar -- i en rolle med stor påvirkning både lokalt og sentralt i selskapet.
I denne spennende lederstillingen får du ansvar for daglig drift, logistikk, vedlikehold og økonomi knyttet til vår tank- og vedlikeholdsdisiplin. Du blir en viktig del av avdelingens ledergruppe og får personalansvar for våre operatører innen tank, vedlikehold og tankvask. Stillingen innebærer også tett involvering i HMS&K-arbeidet. Rollen krever høy grad av struktur, evne til å ta gode beslutninger under press og et tydelig fokus på sikkerhet og resultater.
Arbeidsoppgaver:-
Ivareta daglig drift og logistikk ved tankvask
-
Ansvar for driftsrapportering og økonomisk kontroll
-
Faglig og operativ ledelse av tankvaskoperatører, inkludert personalansvar
-
Delta aktivt i HMS&K-arbeidet og sikre etterlevelse av prosedyrer og standarder
-
Inngå i avdelingens ledergruppe og relevante fagfora
-
Planlegge og følge opp vedlikehold av tankanlegg og tilhørende utstyr
-
Sikre full oversikt over tankanlegg og innhold
-
Holde tett kontakt med kunder og leverandører
-
Relevant fagbrev eller utdannelse på bachelornivå. Lengre relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse.
-
Erfaring med personal- og endringsledelse
-
God økonomi- og kostnadsforståelse
-
Sterke digitale ferdigheter og evne til å ta i bruk nye verktøy
-
Gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
-
Sikkerhetsorientert og strukturert
-
Evner å holde seg selv og andre ansvarlige
-
Samarbeidsorientert og tydelig i kommunikasjonen
-
Beslutningsdyktig, også under press
-
Engasjert og handlekraftig
-
Du får en spennende lederrolle med mange fasetter -- både strategiske og operative
-
Du vil ha en nøkkelrolle i vår lokale drift og samtidig være en viktig bidragsyter i tverrfaglige fora
-
Du får jobbe med utfordrende logistikk og stor påvirkning på økonomiske resultater
-
Du blir del av en organisasjon med sterkt fagmiljø og høyt fokus på sikkerhet, kvalitet og bærekraft
-
Du får varierte dager og en arbeidshverdag der samarbeid og utvikling står sentralt
-
Godt arbeidsmiljø -- sertifisert Great Place to Work
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Konkurransedyktige betingelser
SAR ble etablert i 1987 og er et selskap i kontinuerlig utvikling. Vi er en avfallshåndteringspartner og tjenesteleverandør som tilbyr komplette avfallsløsninger og håndterer alle type avfall fra offshore- og landbasert industri. Vår tilstedeværelse gjør at vi kan behandle store mengder avfall, og vår fleksibilitet gjør at vi kan tilby ad hoc-løsninger for våre kunder. SAR tilbyr kundene en totalløsning for Waste Chain Management (WCM®) for behandling og håndtering av alle typer avfall. Vi gjør avfall til gjenbrukbare ressurser, og skaper en sirkulær økonomi som er i tråd med FNs bærekraftsmål nr. 12 "Ansvarlig forbruk og produksjon."
Som totalleverandør av Waste Chain Management ®-tjenester tilbyr SAR et bredt spekter av støttesystemer og avfallstjenester, inkludert behandling, håndtering, rengjøring, fjerning og avhending av avfall. Vårt erfarne team av rådgivere hjelper også våre kunder og partnere med å sette opp forbedringsprogrammer og tilbyr kurs, opplæringsaktiviteter og andre konsulenttjenester innenfor WCM®. I tillegg til fysisk håndtering av avfall, tilbyr SAR utstyrssalg og utleietjenester, interne behandlingsanlegg og stedlig prosjekt personell med offshore-opplæring langs hele norskekysten. SAR sin misjon er å skape avfall om til verdier #Turning Waste to Value.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
f8e82208-99ed-4200-af6a-fca1b5046e0d
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414034234