Kvalitetsrådgiver
Lindelia sykehjem, Bærum kommune
Lindelia 47, 1346 Gjettum
Om jobben
- Stillingstittel
- Rådgiver
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Dagtid, ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 1. januar
Har du hjerte for eldreomsorgen og brenner for kvalitetsarbeid?
Liker du en variert hverdag, er god med folk og trives i et faglig engasjert miljø? Da kan du være den vi ser etter!
Lindelia sykehjem er et moderne og digitalt sykehjem der velferds- og frihetsteknologiske løsninger bidrar til trygghet for beboerne og effektive arbeidsprosesser for ansatte. Sykehjemmet har 120 beboere fordelt på 5 langtidsavdelinger, samt et dagsenter for hjemmeboende eldre.
Vi er et godt hjem – samtidig som vi leverer høy faglig kvalitet og omsorg. Vi jobber kontinuerlig med kvalitetsforbedring og utvikling, og deltar i flere innovasjons- og digitaliseringsprosjekter. Blant annet bruker vi VR-teknologi som undervisningsverktøy.
Som kvalitetsrådgiver får du en sentral rolle i å videreutvikle kvalitet, kompetanse og kultur på Lindelia sykehjem. Hos oss får du være med på å forme fremtidens eldreomsorg!
Arbeidsoppgaver
- Bidra inn i Bærum Kommune sitt Kvalitetsrådgiver-nettverk
- Bidra til utvikling, implementering og oppfølging av kvalitetsarbeid
- Bistå med praktisk støtte ved implementering av ny velferdsteknologi
- Delta i kompetansekartlegging og systematisk kompetanseutvikling
- Bidra til faglig utvikling gjennom undervisning og veiledning – både tradisjonell undervisning og ved bruk av VR
- Delta i forbedringsarbeid og internkontroll i tråd med gjeldende kvalitetssystem
- Være superbruker og pådriver for bruk av Kvalitetsportalen
- Legge til rette for et godt læringsmiljø for medarbeidere, elever, lærlinger og studenter
- Samarbeide tett med ledelse, ansatte, pårørende og øvrige samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier (HPR-nummer oppgis i søknaden)
- Ønskelig med relevant videreutdanning innen kvalitets og risikoarbeid, og erfaring fra kunnskapsbasert praksis
- Erfaring fra sykehjem eller annen helseinstitusjon
- Erfaring med kvalitetsarbeid, internkontroll eller forbedringsprosesser
- Svært god skriftlig og muntlig framstillingsevne (minimum nivå B2)
- Høy digital kompetanse og interesse for velferdsteknologi
Personlige egenskaper
Vi søker en person som er praktisk orientert og trives med å bidra aktivt i gjennomføringen.
Hvem er du?
- Faglig trygg, engasjert og deler kunnskap med andre
- Nytenkende, løsningsorientert og motiveres av utvikling
- Interesse for velferdsteknologi og de mulighetene det gir
- Har gode samarbeidsevner og ser verdien av et godt arbeidsmiljø, jobber godt i team
- Opptatt av beboernes livskvalitet, faglig forsvarlighet og pasientsikkerhet
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- En nøkkelrolle i en spennende digitaliseringsprosess
- Mulighet til å påvirke og utvikle kvalitetsarbeidet på Lindelia Sykehjem
- Et inspirerende og utviklingsorientert fagmiljø
- Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver
- Et inkluderende og helsefremmende arbeidsmiljø med humor og arbeidsglede
- Lønn etter Bærum kommunes regulativ
- Offentlig tjenestepensjon
- Dagstilling med fleksitid
Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse.
Kontaktinformasjon
Lars Sandene Tolpinrud, Tjenesteleder, 48996113 (8-16 på hverdager)Arbeidssted
Lindelia 471346 Gjettum
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Bærum kommuneReferansenr.: 5046685719
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.01.2026
Kontaktperson for stillingen
Lars Sandene Tolpinrud
Tjenesteleder
48996113 (8-16 på hverdager)
Om bedriften
Sammen skaper vi et godt og inkluderende samfunn for over 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er at vi får tillit og myndighet til å påvirke vår egen arbeidshverdag for å skape et samfunn som er godt å leve i. Hos oss kan du bli med og sette spor.
Etter søknadsfristens utløp vil det utarbeides offentlig søkerliste. Ber du om å bli unntatt fra denne listen, må det grunngis i søknadsportalen. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til offentlighetsloven § 25, jfr §11. Hvis ditt ønske ikke imøtekommes, vil du få mulighet til å trekke søknaden før offentliggjøring.
Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
f84bc266-228d-49a1-a060-08fcee6f77f1
- Sist endret
26. november 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
37063fcd836a4389a667cc15b04e8e7c
Lignende annonser
Sykepleier, Cathinka Guldberg-senteret
Arbeidsgiver
Lovisenberg Omsorg AS
Sted
Oslo
Kvalitetsrådgiver
Arbeidsgiver
Oslo kommune, Boligbygg Oslo KF
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Åråsveien BBS 3. etg., Lillestrøm kommune
Sted
Kjeller