Brenner du for HMS og kvalitet med høyt fokus på å finne gode løsninger sammen med andre? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Fourphase AS
Kokstadveien 35B, 5257 Kokstad
Om jobben
Stillingstittel
HMS- og kvalitetskoordinator
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Vil du bli vår HMS- og kvalitetskoordinator i et innovativt selskap med høyt fokus på bærekraft?
Hva får du når du jobber hos oss?
FourPhase AS er selskap med 35 dyktige ansatte i administrasjonen og verkstedet på Kokstad. Du vil jobbe tett med ESG&Q-leder og sammen skal dere styrke HMS- og kvalitetsfunksjonen i selskapet. Oppgavene er varierte og du vil kunne ha påvirkningskraft og gjennomslag for gode ideer. Arbeidsmiljøet vårt er godt og det er høyt under taket. FourPhase har en flat struktur, og åpen kultur der vi hjelper hverandre så godt vi kan. Vi tilbyr relevant kursing og vektlegger faglig og personlig utvikling for våre ansatte. Vi har en god onboardingprosess med gjennomgang av våre verdier, opplæring i systemer, HMS og ikke minst produktportefølje.
Vi har konkurransedyktige betingelser og gode bonusmuligheter. Videre er vi opptatt av å ta vare på våre medarbeidere; du jobber i nye og moderne fasiliteter med gratis parkering og en god kantineordning. Vi gir støtte til trening, enten om det er på treningssenter eller golf, og tilbyr meget gode forsikrings- og pensjonsordninger - blant annet gruppeliv, ulykke-, reise (både for deg og din nærmeste familie) og helseforsikring. Både julebord og sommerfest er alltid like hyggelig, og vi vektlegger det sosiale også utenfor arbeidstiden. Sist, men ikke minst tilbyr vi fleksitid hvor kjernetiden er mellom 09-15.
Hva skal du gjøre?
Du blir en viktig bidragsyter innenfor etablering og oppdatering av prosedyrer i vårt HMS&K-system, ansvarlig for opplæring og oppfølging av ansatte innenfor HMS&K, gjennomføre risikoanalyser og koordinere bedriftens beredskap. Du holder også oversikt over bedriftens kjemikalieverktøy og verneutstyr, og du sørger for å rapportere HMS&K-data internt og eksternt. Du koordinerer avviksbehandling og forbedringer, samarbeider med ulike avdelinger og støtter FourPhase Ltd og GDPR- og Compliance-prosesser. Du arbeider også tett med verneombud og vernetjenesten. For mer detaljert informasjon om oppgavene i stillingen kan du laste ned full stillingsbeskrivelse her.
Hvilken bakgrunn har du?
Vi søker etter en kandidat med en bachelorutdannelse og 3-5 års erfaring innenfor tilsvarende ansvarsområde og industri. Det vil være en fordel om du har erfaring fra å gjennomføre revisjoner og har vært involvert i beredskapsaktiviteter, da denne funksjonen er ytterst viktig hos oss. Det er en fordel om du har teknisk forståelse og viktig at du har god evne til å lære deg nye dataprogrammer, apper og applikasjoner. Microsoft Office-pakken blir brukt daglig, og vi ser for oss at du er meget sterk her. Videre må du ha meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk.
Hvem er du?
Drømmekandidaten vår liker å planlegge, styre og gjennomføre oppgaver med en mål- og resultatorientert tilnærming. Du bør ha god gjennomføringsevne og være proaktiv med evnen til å ta initiativ og jobbe selvstendig. Samtidig bør du også være interessert i å engasjere deg i bedriften og delta i samtaler på tvers av avdelingene våre. En strukturert tilnærming til arbeidet er nødvendig, men du bør også ha en viss grad av fleksibilitet og kunne tilpasse deg endringer. Videre bør du ha sans for detaljer og være nøyaktig, men samtidig klare å se helheten. Du bør være i stand til å lede oppgaver og møter, og være komfortabel med å holde innlegg i selskapets allmøter. Til slutt bør du være lærevillig og ønske om stadig å utvikle deg for å være best mulig egnet for rollen.
Er dette deg? Da gleder vi oss å motta søknaden din! Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte business area manager, Stian Rafto på +47 457 37 260 eller salgs- og personalkonsulent, Kine Grimstad på +47 475 12 714.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted