En sjelden mulighet innen HR, se hit!
NCC Norge AS
Østensjøveien 27, 0661 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
HR administrator
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Antall stillinger
1
NCC er i gang med et viktig utviklingsprosjekt: å innføre et nytt og felles nordisk HR-system - SuccessFactors. Dette innebærer endringer i eksisterende prosesser, med mål om å skape en positiv effekt for hele organisasjonen. Arbeidet er omfattende, og HR-teamet jobber godt sammen for å sikre en god implementering, samtidig som den daglige driften og leveransen til kollegaer i Norge skal fortsette knirkefritt. For å sikre kvalitet i alle ledd, søker HR-support nå en ny kollega til en midlertidig stilling. Blir du nysgjerrig?
Om rollen
Som ny i rollen blir du godt tatt imot i avdelingen kalt HRS, hvor HR support og administrasjon består av fem dedikerte ansatte. Oppgaven er tydelig - de skal være en proaktiv og engasjert støttefunksjon for alle ansatte, ledere og eksterne samarbeidspartnere i spørsmål knyttet til HR administrasjon. Ansvarsområdet er variert og bredt, og stiller krav til faglig kompetanse og etterlevelse av gjeldende prosesser og prosedyrer.
I denne rollen vil du samarbeide med et stort og kompetent HR-lag, lønnsteamet og andre nøkkelfunksjoner i konsernet, og være med på å forme hvordan NCC leverer HR administrasjon i tiden fremover.
Dine arbeidsoppgaver
- Støtte ansatte, ledere og eksterne i HR-relaterte spørsmål via telefon og e-post
- Utføre forefallende HR-administrativt arbeid
- Bistå i prosjektrelatert arbeid knyttet til implementeringen av nytt HR-system
Kvalifikasjoner
- Relevant erfaring innen administrativt HR-arbeid
- Høyere utdanning innen HR
- Erfaring med ett eller flere HR-systemer - erfaring med SuccessFactors er en stor fordel
- Gode digitale ferdigheter, særlig i Office 365 og ticketsystemet ServiceNow
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk
Vi søker deg som
- Har stor nysgjerrighet for å lære nytt innen faget, samtidig som du bidrar med innsikt fra tidligere erfaring
- Er flink til å lytte og stille gode spørsmål for å forstå behovet for HR administrasjon
- Er løsningsorientert og selvstendig, men også en god lagspiller
- Er nøyaktig og strukturert, og følger gjeldende rutiner og prosesser
- Trives med et bredt arbeidsområde hvor ingen dager er like
Vi tilbyr
- Et engasjement med oppstart i august, med varighet ut 2025
- Ansettelse som konsulent i Keystones AS
- En spennende og variert arbeidshverdag i et svært godt arbeidsmiljø
- Oppdrag hos en ledende aktør i sitt marked
- Arbeidssted på Helsfyr, med god tilgang til kollektivtransport
- Gode parkeringsmuligheter
Høres dette spennende ut? Ja, dette er en sjelden mulighet for læring og utvikling! Julia Marcusson, regionleder for Østlandet i Keystones AS, vurderer søkere fortløpende. Send oss din søknad allerede i dag!
Om bedriften
Keystones - rekruttering og utleie innen økonomi, teknologi og HR. Med over 20 års erfaring som tidligere Azets People, har vi nå blitt Keystones - et rekrutterings- og konsulentselskap med solid tilstedeværelse i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiansand og Larvik. Vi tror spesialisering innen fag er et vesentlig element som både gir kunder og kandidater merverdi.
Keystones leverer spesialister innen økonomi, teknologi og HR.
I arkitekturen er en keystone den sentrale steinen som holder en ark sammen. På samme måte er vi det sentrale bindeleddet mellom kunder og kandidater.
Med kvalitetssikrede prosesser, moderne teknologi og dyp bransjeerfaring, er vi klare for å være ditt førstevalg innen rekruttering og behov for konsulenttjenester.
Sektor
Privat
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
f5bc800c-789e-4b64-8ccc-801762372cfe
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414466209