Controller/økonomimedarbeider Prosjektkoordintor
Kompetansesenter For Brukererfaring Og Tjenesteutvikling Kbt
Sorgenfriveien 9, 7031 Trondheim, Trondheim
Om jobben
Stillingstittel
Prosjektsekretær
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
1
Stiftelsen KBT søker deg som ønsker å arbeide for en ideell virksomhet som vil at pasienter/brukere og deres pårørende sine erfaringer skal være en viktig kunnskap for tjenesteutforming. KBT arbeider for enkeltmennesker får brukt sine ressurser og ha full deltagelse i samfunnet både gjennom egne styrker og i samarbeid med riktig innrettede hjelpe/behandlingstilbud. Vår visjon er Erfaring og fag i likeverdig dialog for bedre tjenester.
Stillingen er en støtte funksjon for daglig leder og øvrige prosjektmedarbeidere. Vi søker en 100% som kan deles i to 50% stilling for controller og 50% prosjektkoordinator.
Arbeidsoppgaver:
Controller /økonomi oppgaver:
- Allsidige regnskapsoppgaver og deltagelse i årsavslutning
- Kontinuerlig arbeid for god internkontroll og forbedre/effektivisere rutiner og prosesser
- Oppfølging/rapportering av regnskap iht. budsjett av enhetens totaløkonomi og for enkeltprosjekter.
- Prognosearbeid ifb. med enhetenes totaløkonomi
- Oppfølging refusjoner, avtaler, fakturering og offentlige registre.
Prosjektkoordinator oppgaver
- Følge opp planer
- Søke om finansiering
- Koordinering av prosjektteam, styringsgrupper
- Håndtere reiser og overnatting for deltagere i prosjekter.
- Sammenstilling av data og skriving av rapporter
- Sekretær- og koordineringsfunksjon i prosjektarbeid, gruppe/utvalgsarbeid eller annen team-organisert form for arbeid med komplekse oppgaver/utredninger
- Bruke sosiale medier, drift av facebooksider o.l. og oppdatering av nettside som bruker wordpress.
- Håndtere påmeldingsystemer som eksempel Checkin og praktisk arrangering av kurs, og administrere webinarer.
Kompetansekrav
- Relevant økonomisk utdanning og/eller relevant praksis.
- Erfaring fra bruk av skybasert regnskapsprogram som eksempel power office.
- Kompetanse på bruk av sosiale medier
- Bruk av office 365 programmmer
- God skriftlig formuleringsevne.
- Egenerfaring med bruk av helse eller sosiale tjenester teller positivt.
Vi søker deg som
- Trives med å skape resultater i samarbeid med andre, er opptatt av å forstå organisasjonens behov og bidrar i å tilrettelegge for god økonomistyring og utvikling.
- Du arbeider systematisk og strukturert.
- Har god etisk forståelse
- Evne til å tilegne deg god forståelse for praktisering av regelverk
- Har engasjement bidra til å fremme enkeltmenneskenes perspektiv i tjenesteutformingen.
Vi tilbyr:
Godt arbeidsmiljø
Fleksible men ordnede lønns og arbeidsforhold
Har 5% avtalefestet pensjon og behandlingsforsikring
Lønn etter avtale
Tiltredelse etter avtale.
Om bedriften
Kompetansesenter for brukererfaring og tjenesteutvikling (KBT) er en ideell stiftelse som jobber for å løfte fram brukerstemmen i spørsmål om helse og velferd. Vi ønsker å være ledende i å utvikle prosjekter hvor brukernes erfaringer er kunnskapsgrunnlaget. Målet vårt er å fremme brukernes erfaringer i tjenester, utdanning, forskning og fagutvikling.
Vår oppgave er å styrke brukere i det at egen erfaring kan være grunnlag for kunnskap og endring av vilkår for å leve med, og få hjelp for psykiske problemer og rusproblemer. Vi mener at erfaringsbasert kunnskap er like viktig som tradisjonell fagkunnskap i utviklingen av helsetilbud.
Vår VISJON
Erfaring og fag i likeverdig dialog for bedre tjenester - Vi løfter brukerstemmen
Hovedsatsingsområder
Brukerinvolvering og brukermedvirkning
for voksne
for barn og unge
i arbeid og rehabilitering
i forskning og fagutviklin
Sektor
Ikke oppgitt
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2025911
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
f443e851-bb3f-4cd8-a2d2-77c85d428c24