Er du en initiativrik og selvstendig kontorfaglig person som har blikk for helheten samtidig sans for detaljer?
Kirkens Bymisjon Larkollen behandlingssenter - Moss
Rørvikveien 10, 1560 Larkollen
Om jobben
- Stillingstittel
- Administrasjonskonsulent, svangerskapsvikariat
- Type ansettelse
- Vikariat, deltid 80%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 18. januar
Kirkens Bymisjon jobber for å avdekke urett, lindre nød og påvirke årsakene til at nød og urett oppstår. Som ansatt må du kunne slutte deg til visjonen vår om at alle mennesker erfarer respekt, rettferdighet og omsorg uavhengig av livssituasjon, livssyn eller kulturell bakgrunn.
Larkollen behandlingssenter er en virksomhet innenfor Kirkens Bymisjon som utøver spesialisthelsetjeneste innen psykisk helse for ungdom. Virksomheten er Norges eldste ungdomspsykiatriske behandlingsinstitusjon, etablert i 1961, og har beliggenhet i flotte omgivelser i Larkollen.
Det er 2 døgnavdelinger med til sammen 16 langtidsplasser for ungdom mellom 13-18 år på behandlingssenteret. Larkollen behandlingssenter har driftsavtale med Helse Sør-Øst. Det er egen grunnskoleavdeling, Rørvik skole, tilknyttet virksomheten. Denne er organisert under Østfold Fylkeskommune.
Larkollen behandlingssenter er en miljøterapeutisk virksomhet hvor alle funksjoner støtter opp om den primære oppgaven.
Vi søker en administasjonskonsulent i 80%, svangerskapsvikariat med varighet fra mai og ut 2026. Stillingen tilhører administrasjonen og bistår med både faglig administrativt arbeid, og administrasjonsoppgaver knyttet til drift.
- Betjening av sentralbord
- Pasientadministrasjon
- Personaladministrasjon
- Bistå i regnskap og økonomisk rapportering
- Arkiv- og posthåndtering
- Generelt kontorarbeid
- Kontorfaglig kompetanse som svarer til arbeidsoppgavene,
for eksempel helsesekretær, resepsjonist, erfaring fra annet administrativt arbeid - Gjerne utdanning på bachelornivå
- God systemforståelse og digital kompetanse
- Gjerne erfaring med Visma ressursstyring og Visma enterprise, fakturasystemer og -flyt, pasientadministrasjonssystemer
- Gode samarbeidsevner og selvstendighet
- Evner til å se og ta tak i oppgaver ut fra hva helheten trenger
- Meget gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
- Førerkort for bil
Personlig egnethet og hensyn til teamets sammensetning vil bli vektlagt.
Vi kan tilby- Spennende arbeidshverdag med engasjerte kolleger og varierte oppgaver
- Godt faglig og sosialt miljø
- Vakre omgivelser
- En meningsfull jobb
- Lønn fastsettes etter Landsovernskomsten for spesialisthelsetjenesten
- God pensjonsordning
Ved spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med virksomhetsleder Kristina Bilicz eller administrasjonsleder Kristin H. Blakstad.
Søknadsfrist: 18.01.2026.
Tiltredelse: mai 2026.
Alle søknader må sendes inn elektronisk gjennom rekrutteringsportalen.
(Ønsker ikke kontakt med telefonselgere).
Kirkens Bymisjon - Om ossLink til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
f2d3f856-8b95-4734-9f36-c638157e7d72
- Sist endret
22. desember 2025
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3577725_44612_no
Lignende annonser
Arbeidsgiver
Livsmestring Nord, Fredrikstad kommune
Sted
Fredrikstad
Tilkallingsvikar og helgestillinger
Arbeidsgiver
Våler kommune Bofellesskap
Sted
Våler i Østfold
Arbeidsgiver
Falck Norge
Sted
Sarpsborg