Servicekoordinator - Flere stillinger
Eiendomsdrift, Bærum kommune
Arnold Haukelands plass 10, 1338 Sandvika
Om jobben
Stillingstittel
Konsulent service
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
4
Bærum Kommune skal utvide og bygge sitt serviceteam i den nye Kommunegården i Sandvika.
Dette er et topp moderne kontor og tjenestebygg som huser 43 tjenesteområder og er et åpent og offentlig lokale for lokalbefolkningen. Til å bygge dette teamet videre trenger vi nå flere servicekoordinatorer.
Dette er en stilling for deg som har en utpreget serviceinnstilling. Du som trives med en hektisk hverdag med mye kundekontakt. Deg som liker å være på bena stort sett hele dagen, det er mye gåing og mange tunge løft. Du må ha dokumentert erfaring med kundeservice og være et typisk ja- menneske.
- Du må trives med en uforutsigbar arbeidshverdag
- Du tar ansvar og må kunne selv kunne se både små og store behov og iverksette disse
- Du må trives med å kunne jobbe selvstendig, samtidig som du er en del av et team og tar teamansvaret
- Du må inneha dokumentert erfaring med bestillings- og driftssystemer som Alusta og Plania
- Du må trives med å stå i front og hjelpe kollegaer
- Du vil få en allsidig arbeidshverdag, der du ofte må snu seg rundt og bistå der det trengs
Arbeidsoppgaver
- Konsulent i servicedesk
- Daglige runder på huset for å fylle opp forbruksmateriell, samt sørge for at alt er slik det skal
- Utføre bestillinger
- Kontere fakturaer
- Dialog med leverandører, oppmøte, mail og telefon
- Oppfølging av serviceavtaler
- Bistå i møteromssenter
Kvalifikasjoner
- Kunnskap og erfaring med systemer som Alusta og Plania
- Kunnskap og erfaring med mva- og fakturabehandling.
- Gode datakunnskaper, dokumentert kunnskap i bruk av MS-Office, (excel spesielt)
- Kunne svært godt norsk og engelsk skriftlig og muntlig
- God fysisk form, mye gåing og tunge løft
Personlige egenskaper
- Utpreget serviceperson
- Liker å jobbe i team
- God erfaring med kundeservice
- Trives i et hektisk miljø
- Trives med å jobbe med flere oppgaver samtidig
- Blid og positiv, et ja- menneske
- Ansvarsfull
- Omstillingsdyktig
Vi tilbyr
- Vi tilbyr en spennende og dynamisk stilling i et nytt satsningsområde for Bærum Kommune, Facility Management
- Nye og flotte arbeidslokaler
- Bli godt kjent med hele kommunens tjenesteområder
- Være med å utvikle servicekonseptet internt i Bærum kommune
- En allsidig og spennende arbeidsplass med mange gode kollegaer i hjertet av Sandvika
- Offentlig tjenestepensjon
Kontaktinformasjon
Svenn Magnus Jamt, Site Manager, 46798626Cathrine Rosalie Flod, Avdelingsleder Facility Management, 98287325
Arbeidssted
Arnold Haukelands plass 101338 Sandvika
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Bærum kommuneReferansenr.: 4666345357
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 09.06.2023
Om bedriften
Sammen skaper vi et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er ønsket om å skape et samfunn som er godt å leve i. Bli med og sett spor.
Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).
Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2354500
- Hentet fra
talentech
- Referanse
f716775abf4f4b6097f17eb6d06514ab