Vil du bli en del av vårt nye servicesenter og skape bransjens beste kundeopplevelser?
E C Dahls Eiendom AS
Kongens gate 8, 7011 Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Servicemedarbeider
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i dag
Med over 60 ansatte og en portefølje på 105 eiendommer i Midtbyen, jobber vi hver dag for å utvikle Trondheim sentrum. Vår ambisjon er å skape en åpen og levende by - et sted der mennesker, kultur og næringsliv møtes og trives sammen. Med evighetens perspektiv og et genuint ønske om å forbedre byrommet, integrerer vi bærekraft i alt vi gjør, fra vern av historiske bygg til nye, fremtidsrettede løsninger.
Selskapet ble stiftet i 1986 og er i dag 100% eid av Reitan Eiendom. Vi søker nå flere engasjerte medarbeidere som kan hjelpe oss med å realisere vår strategi og ambisjon om å skape en åpen og levende by.
E C Dahls Eiendom er i vekst, og vi etablerer nå et servicesenter for å gi våre leietakere og samarbeidspartnere enda bedre service og oppfølging. Dette er en unik mulighet til å være med på å bygge opp et servicesenter fra start, og du vil ha gode muligheter til å påvirke den nye avdelingens utvikling.
I E C Dahls Eiendom har vi et inkluderende arbeidsmiljø med fokus på å ha det morsomt på jobb, samtidig som vi jobber hardt for å nå målene våre. Hos oss vil du bli oppfordret til å ta initiativ, dele kunnskap og erfaringer, og være med på å utvikle både deg selv og organisasjonen.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
Som medarbeider på vårt servicesenter vil du være første kontaktpunkt for våre kunder, og dermed ha en viktig rolle i å sikre førsteklasses kundeopplevelser. Av de mest sentrale arbeidsoppgaver kan følgende nevnes:
- Håndtere henvendelser fra leietakere og samarbeidspartnere via telefon og e-post.
- Løse praktiske utfordringer og sørge for at spørsmål og saker blir fulgt opp.
- Bruke vårt CRM-system til å registrere, følge opp og løse saker.
- Ta imot besøkende i våre lokaler og utføre resepsjonstjenester.
- Være en bidragsyter i utvikling av rutiner, prosesser og system.
- Samarbeide tett med andre avdelinger for å sikre best mulig kundeopplevelse.
Ønskede kvalifikasjoner
Vi ser etter deg med relevant utdanning og erfaring fra kundeservice, kundesenter eller annen servicefunksjon. Har du i tillegg erfaring fra eiendomsdrift eller praktisk og teknisk forståelse er dette et pluss. Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne, være systemsterk og raskt sette deg inn i nye digitale verktøy.
Personlige egenskaper
Vi søker etter en relasjonsbygger som er opptatt av å skape gode kundeopplevelser. Du må være opptatt av nøyaktighet og kvalitet, samtidig som du er effektiv og liker å jobbe mot mål. Du har en strukturert og løsningsorientert tilnærming til ditt arbeid, og forstår viktigheten av å alltid sette kunden først. Som person har du et positivt og vinnende vesen som lett kommer i kontakt med andre og er en lagspiller som forstår at vi lykkes aller best når vi jobber sammen.
Våre kjerneverdier
- Vi rendyrker bedriftens forretningsidé
- Vi holder høy forretningsmoral
- Vi skal være gjeldfri
- Vi motiverer til vinnerkultur
- Vi tenker positivt og offensivt
- Vi snakker med hverandre - ikke om hverandre
- Kunden er vår øverste sjef
- Vi vil ha det morsomt og lønnsomt
Søknadsfrist: 19. januar.
For spørsmål om stillingen, kontakt markedsdirektør Joakim Grøtte, tlf. 909 94 114/ joakim.grotte@ecde.no eller Hege Svendsen i Fremo Rekruttering, tlf. 905 87 920/ hege.svendsen@fremogruppen.no. Alle henvendelser til Fremo Rekruttering vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver, om ønskelig i innledende fase.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktpersoner for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted