Avdelingsleder for tjenester til personer med nedsatt funksjonsevne
Vardø kommune Pleie, Omsorg, Helse og Sosial
Kirkegata 4, 9950 Vardø
Om jobben
- Stillingstittel
- Avdelingsleder
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 7. desember
Kort om stilling
Avdelingen har om lag 15 årsverk og tilbyr tjenester til tre beboere i bolig, samt til flere brukere som er tilknyttet tjenesten. Vi har et stabilt og erfarent personal med høy kompetanse, lavt sykefravær og et godt arbeidsmiljø.
I 2026 flytter tjenesten inn i helt nye og moderne lokaler, med gode fasiliteter for både ansatte og brukere.
Rundt en av brukerne er det etablert langvaktturnus.
Som avdelingsleder får du ansvar for faglig, administrativ og økonomisk ledelse av enheten. Du vil inngå i ledergruppen til kommunalsjef for pleie og omsorg/helse og sosial, og du blir en del av et tett og godt samarbeid på tvers av tjenesteområdene.
Kvalifikasjonskrav
Utdanning på bachelor-nivå innen helse- og sosialfag
– fortrinnsvis vernepleier, men andre relevante utdanninger kan vurderesLederutdanning og/eller ledererfaring er ønskelig, men ikke et krav
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Evne til å motivere og lede medarbeidere
Grunnleggende IKT-ferdigheter og forståelse for digitale arbeidsverktøy
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi søker en medarbeider som er:
tydelig, trygg og engasjert. Du har evne til å se helhet og til å ta beslutninger, samtidig som du legger vekt på dialog og medvirkning. Du er opptatt av kvalitet i tjenestene og trives i rollen som leder for en dedikert og kompetent medarbeidergruppe.
Sentral arbeidsoppgaver
Lede og utvikle avdelingen faglig, administrativt og økonomisk
Sikre forsvarlige og individuelt tilpassede tjenester til brukerne
Veilede og støtte medarbeidere i det daglige arbeidet
Bidra til kompetanseutvikling og et godt arbeidsmiljø
Samhandle med pårørende, samarbeidspartnere og øvrige tjenester i kommunen
Vardø kommune kan tilby
Et spennende lederansvar i en tjeneste i utvikling i en solid kommune
Engasjerte kolleger og et støttende lederteam
Mulighet for faglig og personlig utvikling
Lønn etter avtale og gode pensjonsordninger
Rekrutteringstiltak:
Vardø kommune tilbyr dekket husleie i inntil 6 måneder mot 2 års bindingstid,
eller et rekrutteringstilskudd på kr 50 000
Lønn og tilsettingsvilkår
Søknader og vitnemål
- Dersom du kommer til intervju, tar du med godkjente vitnemål. Vi har dessverre ikke mulighet å returnere innsendte
- vitnemål.
- Det bes om at søkere legger ved minst 2 referanser med søknaden.
- Vardø kommune benytter elektronisk søkeprosess og ber deg søke elektronisk. Bare elektroniske søknader vil bli behandlet.
- Merk at for stillinger som krever Politiattest er det påkrevet at ansatte har/får dette.
Offentlig søkerliste
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
ee1207b0-e353-4aab-9fff-7c918c05a352
- Sist endret
7. november 2025
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3562169_230427_no
Lignende annonser
Frisklivsveileder 50 % – Frisklivssentralen
Arbeidsgiver
Vardø kommune Pleie, Omsorg, Helse og Sosial
Sted
Vardø
Sykepleier
Arbeidsgiver
Vardø kommune Hjemmetjenesten
Sted
Vardø
Sekretærfunksjon
Arbeidsgiver
Vardø kommune Vardø sykehjem
Sted
Vardø