Svensk- eller dansktalende kundeservice-talent? Bli med i vårt team hos Elcare Nordic AS!
Elcare Nordic As
Industrivegen 53, 2212 Kongsvinger
Om jobben
Stillingstittel
Kundesentermedarbeider
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Antall stillinger
2
Elcare Nordic AS er Nordens ledende servicepartner innen IT og forbrukerteknologi. Vi verdsetter mangfold, og innovasjon, og nå søker vi etter en ny kollega til vårt kundesenter som kan bidra til vår suksess.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
• Være selskapets stemme gjennom telefon- og mailkontakt med kunder.
• Effektiv ordreregistrering og saksbehandling.
• Bygge broer gjennom dialog med vårt verksted, butikk, og underleverandører.
Hva vi ser etter:
• Flytende i svensk og/eller dansk muntlig og skriftlig er et krav.
• En proaktiv holdning med fokus på resultater.
• Selvstendighet kombinert med en serviceinnstilt natur.
• Evnen til å tenke løsningsorientert.
• Presisjon, effektivitet og kvalitetsbevissthet.
• God beherskelse av engelsk muntlig og skriftlig.
• Godt kjent med PC og telefon som arbeidsverktøy.
• Liker å prate i telefonen.
Hvorfor Elcare Nordic AS?
• Opplev en arbeidshverdag som aldri er kjedelig.
• Arbeidstid 8 – 16.
• Bonusordning.
• Utmerket teamkultur.
• Kantineordning.
Vi gjør også oppmerksom på at da vi er en nordisk avdeling, holder vi åpent på alle de nordiske arbeidsdagene. Dette kan være noen dager i påsken, pinsen, 17. mai, midtsommer (hvis du er svensk) og 13. dag jul.
Er du klar for å bli en del av vårt team? Vi gleder oss til å høre fra deg!
Hvis du tror du er den vi søker etter, så håper vi du sender inn en søknad til oss allerede i dag. Intervju vil holdes fortløpende.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
• Være selskapets stemme gjennom telefon- og mailkontakt med kunder.
• Effektiv ordreregistrering og saksbehandling.
• Bygge broer gjennom dialog med vårt verksted, butikk, og underleverandører.
Hva vi ser etter:
• Flytende i svensk og/eller dansk muntlig og skriftlig er et krav.
• En proaktiv holdning med fokus på resultater.
• Selvstendighet kombinert med en serviceinnstilt natur.
• Evnen til å tenke løsningsorientert.
• Presisjon, effektivitet og kvalitetsbevissthet.
• God beherskelse av engelsk muntlig og skriftlig.
• Godt kjent med PC og telefon som arbeidsverktøy.
• Liker å prate i telefonen.
Hvorfor Elcare Nordic AS?
• Opplev en arbeidshverdag som aldri er kjedelig.
• Arbeidstid 8 – 16.
• Bonusordning.
• Utmerket teamkultur.
• Kantineordning.
Vi gjør også oppmerksom på at da vi er en nordisk avdeling, holder vi åpent på alle de nordiske arbeidsdagene. Dette kan være noen dager i påsken, pinsen, 17. mai, midtsommer (hvis du er svensk) og 13. dag jul.
Er du klar for å bli en del av vårt team? Vi gleder oss til å høre fra deg!
Hvis du tror du er den vi søker etter, så håper vi du sender inn en søknad til oss allerede i dag. Intervju vil holdes fortløpende.
Om bedriften
Elcare Nordic tilbyr et unikt Nordisk oppsett for service og reparasjoner av elektronikk. Våre 3 store sentrale verksteder og 23 In Store lokasjoner kombinert med et omfattende transport-, og logistikk-oppsett, betjener de 4 nordiske land med korte reparasjonstider og et bredt spekter av tjenester. I tillegg til å være en servicepartner for produsenter og forhandlere, tilbyr vi også tjenester til forbrukere og i privatmarkedet.
Sektor
Privat
Nettsted