Resepsjonssjef/Front Office Manager søkes til Scandic Karl Johan!
Scandic Hotels Norge
Scandic Karl Johan, Arbeidergata, Oslo, Norway, 0159 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Skandinavisk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 31. august
Scandic Karl Johan søker en entusiastisk og inspirerende resepsjonssjef med sterke leder- og kommunikasjonsevner. Du har erfaring fra lignende stillinger og trives med en variert og hektisk hverdag. Som resepsjonssjef vil du ha det øverste ansvaret for resepsjonene ved vår hotell i Oslo og være en del av vårt lederteam, hvor du spiller en viktig rolle i hotellets videreutvikling.
Arbeidsoppgaver- Koordinere med alle avdelinger for å oppfylle våre gjesters ønsker og behov
- Bidra til økt salg og oppnå avdelingsmålene
- Ta imot bookinger og besvare spørsmål fra gjester, både elektronisk og over skranke
- Aktivt delta i resepsjonsarbeidet
- Ansette resepsjonister og utarbeide vaktplaner
- Utvikle og opplære medarbeidere i resepsjonen
- Delta i vår duty-ordning
- Erfaring fra tilsvarende stilling
- Ledelseserfaring
- Kjennskap til de systemene vi benytter i Scandic
- Fagbrev som resepsjonist eller relevant erfaring innen servicebransjen
- Utdanning innen hotel/serviceledelse
- Flytende skandinavisk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- Kvalitetsbevisst med salg og service i ryggraden
- Operativ, fleksibel og serviceinnstilt
- Pålitelig og ansvarsbevisst
- Evne til å håndtere høyt arbeidspress
- En spennende og utfordrende stilling i et ledende og miljøvennlig hotell
- Muligheter for personlig og profesjonell utvikling
- Et dynamisk og engasjert arbeidsmiljø
Dette er en fast heltidsstilling. Hvis du har ambisjoner om utvikling og ønsker å bidra til Scandic Karl Johans videre vekst, vil du få muligheten til å vokse hos oss!
Vi verdsetter mangfold og inkludering på arbeidsplassen vår og er interessert i å lære mer om dine behov og eventuelle tilrettelegginger som kan støtte deg i å lykkes i denne rollen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av funksjonsnivå eller bakgrunn.
Alle søknader behandles fortløpende.
Om bedriften
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med 280 hoteller i 6 land, hvorav over 85 av disse ligger i Norge. Hver dag jobber våre 14.000 medarbeidere med ett mål for øyet, å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede fokuserer vi alltid på miljø, samfunnsansvar og tilgjengelighet.
DO YOU SHARE OUR VALUES?
BE A PRO - GROW IN YOUR ROLE AND THE ORGANISATION
You are empowered to go in your desired direction, whichever that might be.
BE YOU - AMONG FRIENDS
You can be yourself at Scandic, that’s how we are able to give that genuine personal service to our guests. We don’t always know what challenges we will face during the day, but we will solve them together.
BE CARING - FOR THE BENEFIT OF TOMORROW
We will challenge you to take initiatives to accelerate the positive change for earth and build this and future generations as a whole.
BE BOLD - MAKE YOUR ACTIONS MATTER
You are trusted to step out of your comfort zone and make a difference. We have the muscles to make use of great initiatives.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e8eda58a-0643-4d56-bdb1-40cd72ec5d2e
- Hentet fra
FINN
- Referanse
421619966