Engasjert Customer Success Manager for APEX
APEX IT AS
Industriveien 13, 7080 Heimdal, Trøndelag
Om jobben
Stillingstittel
Customer Success Manager
Oppstart
Etter avtale
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Antall stillinger
1
Målet med stillingen er å skape glade og fornøyde kunder gjennom tett oppfølging og videreutvikling av kundeforholdet!
Arbeidshverdagen
Som Customer Success Manager i APEX, vil arbeidet foregå mest fra kontoret, sammen med noen møter ute hos kundene. Arbeidsdagen vil variere, og du kan forvente at du av og til må sitte en hel dag med skrivearbeid, planlegging, og/eller dokumentasjon.
Typiske arbeidsoppgaver
- Være en forretningsutvikler og "endringsagent" for kundene våre, samt identifisere nye muligheter
- Ha ansvar for oppfølging av eksisterende kundeportefølje, og eie ansvaret for kundetilfredsheten
- Hjelpe kundene å få full verdi/nytte av systemet APEX
- Stå for onboarding nye kunder; igangsetting og opplæring, som oftest via web, men noen ganger ute hos kundene
- Holde kurs og opplæring av nye tjenester og produkter til eksisterende kunder og brukere
- Skape tillitsfulle bånd med kundene -- bli en <<trusted advisor>>
- Samarbeide tett med våre andre avdelinger, i hovedsak med salg og marked.
- Identifisere nye salgsmuligheter hos kundene, og koble inn salgsteamet ved behov
- Som en del av Customer Success teamet, vil stillingen til tider også omfatte noe support.
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra tilsvarende stillinger -- kundeansvar, key account/account-management -- gjerne innen software/SaaS/IT. Det er en fordel med forståelse og kompetanse innen IT.
- Erfaring med direkte kundekontakt, kundestøtte og opplæring.
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter både på engelsk og norsk.
- Evnen til å påvirke gjennom argumentasjon, forhandling og avtaler -- stille riktige spørsmålene.
- Dokumentere utført arbeid slik at vi oppnår god sporbarhet og er rigget for å oppskalere.
- Erfaring med CRM-verktøy
- Kunne planlegge, gjennomføre og debriefe møter med kunder.
Hvem er du?
- Serviceminded.
- God relasjonskompetanse.
- Kommersiell holdning og tankesett.
- Resultatorientert -- evne til å effektivt og målrettet få nye kunder og brukere til å bli fornøyde og gode brukere av løsningen.
- Initiativrik og selvgående -- men også en lagspiller.
- God evne til å "raskt" sette seg inn i nye problemstillinger.
- Strukturert og ryddig.
- Ikke redd for å ta ordet i små og store møter (forsamlinger)
Hva får du hos oss?
- En viktig rolle i bedriften!
- Jobbe med, og ha kundeansvaret for noen av landets største og beste aktører innen bygg- og eiendomsbransjen
- Være med på å løfte APEX videre i vekstfasen
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bedriftshelsetjeneste
- Medlemskap i treningssenter
- Romslige lokaler
- Uformell arbeidsplass med flat struktur og kort beslutningsvei
- Solid eier med vilje og evne til å satse
- Karrieremuligheter -- vi har store ambisjoner for årene fremover, vi former bedriften og bygger laget fortløpende -- og ser på intern rekruttering og det å gi medarbeidere større ansvarsområder som en styrke
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
APEX hjelper utbyggere og entreprenører med å spare tid og unødvendig dobbeltarbeid.
Gjennom digitalisering, effektivisering og automatisering av boligsalgets verdikjede, har vi i APEX visjoner om å revolusjonere samhandlingen mellom aktuelle aktører i sluttfasen av et boligprosjekt. Fra vi ble etablert i 2014, har vi gått fra å være en start-up til en scale-up. Vi har vokst mye både i antall kunder og i antall ansatte hos oss.
Bygg- og eiendomsbransjen står overfor en digital revolusjon, og våre løsninger står i midten av begrepet PropTech. Et trendende satsningsområde som definitivt er i vinden 🚀
Sektor
Ikke oppgitt
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2203328
- Hentet fra
Stillingsregistrering
- Referanse
e75a8d8b-9091-44f5-a137-c51f87ec8cb7