Vi søker kunderådgiver til vårt kundesenter
Fana Sparebank
Østre Nesttunvei 1-3, 5221 Nesttun, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kunderådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 19. august
I Fana Sparebank jobber vi hver dag for å skape kundeopplevelser i særklasse for kundene våre. Kundesenteret vårt søker nå etter en engasjert kunderådgiver som vil gi det lille ekstra for våre kunder og liker å løse store og små utfordringer i en hektisk arbeidshverdag.
Du kan forvente en variert arbeidshverdag med henvendelser på telefon, e-post, chat og fysiske kundemøter. Hos oss er vi opptatt av kulturbygging og du må kunne identifisere deg med bankens kjerneverdier som er ekte , smidig og nytenkende.
Er du nysgjerrig på, eller har du erfaring fra arbeid med reklamasjoner knyttet til kort og nettbanktransaksjoner? Da kan du i tillegg bli del av ett team som har dette som fagområde.
Vi er "great place to work" sertifisert, og er stolt over vårt gode arbeidsmiljø.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:-
Skape kundeopplevelser i særklasse
-
Salg og rådgivning av alle bankens produkter
-
Proaktivt og målrettet arbeid overfor eksisterende og nye kunder
-
Bidra til at avdelingen og banken når sine resultatmål
-
Besvare og behandle innkommende telefoner, mail og chat
-
Kundesupport privat og bedrift (nettbank/nettbedrift, mobilbank, avtalegiro/e-faktura, BankID, dagligbank)
-
Ansvar for eget fagområde som f.eks. kortsvindel, sparing, Vipps
-
Teste nye kundeløsninger
-
Delta i prosjektarbeid
-
Høyere relevant utdanning innen økonomi, marked eller servicefag. Manglende formalkompetanse kan erstattes av lang realkompetanse
-
Kunde- og målfokus
-
Gjerne erfaring fra salg og rådgivning
-
Digital kompetanse og interesse for digitale løsninger
-
God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne
-
Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
-
Strukturert, resultatorientert og selvstendig
-
Kundeeksentrisk
-
Tar initiativ til forbedring og utvikling
-
Høy kvalitet i alle former for leveranser
-
Positiv, endringsdyktig og nysgjerrig
-
Høy arbeidskapasitet
Kommunikasjon vil foregå pr telefon, chat, e-post og fysiske kundemøter. Du må trives med utgående og inngående kundekontakt i ett høyt arbeidstempo.
Primær arbeidstid vil være hverdager klokken 08.00-16.00, og en til to seinvakter klokken 12-20 pr. uke.
Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser i 100% fast stilling med spennende og varierte oppgaver. Oppstart snarest mulig. Stillingen rapporterer til Leder kundesenter.
Om bedriften
Vi er en innovativ og annerledes bank, som skaper verdier til våre kunder, medarbeidere og lokalsamfunnet. Gjennom vår visjon "nær der du er" hjelper vi kundene med å ta gode valg for sin økonomi.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e6d6dc61-9656-435e-b669-6d8071378823
- Hentet fra
FINN
- Referanse
420294072