Administrasjonskonsulent Oppvekst
Oppvekst, Randaberg kommune
Torvmyrveien 24, 4070 Randaberg, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Kontorkonsulent Oppvekst
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 7. september
Vil du være med å bidra i Oppvekstsektoren i den grønne landsbyen ? Vi har ledig en 100 % stilling som kontorkonsulent Oppvekst med arbeidsted i 2. etasje i vår energi arena i et trivelig og dynamisk arbeidsmiljø.
Brenner du for administrativt arbeid? Er du i tillegg serviceinnstilt, effektiv og fleksibel? Da kan dette være stillingen for deg!
Vi søker en medarbeider som trives med varierte administrative oppgaver og som liker å bidra til et smidig og profesjonelt arbeidsmiljø. Hos oss får du en rolle med mange kontaktpunkter, hvor samarbeid, initiativ og struktur er viktige stikkord. Stillingen vil som utgangspunkt være vektet med 20 % i PPT, 20 % i barnehagefeltet og 60 % i tilknytning til Familieenheten. Dette vil være dynamisk gjennom året gitt at noen av oppgavene i hver sektor er sesongbasert. Arbeidsoppgavene utføres fra resepsjonen, med enkelte/faste dager på eget kontor.
Arbeidsoppgaver
For barnehagefeltet:
- Fakturering
- Redusert foreldrebetaling
- Andre type serviceoppgaver inn imot brukere av barnehagetilbudet vårt
For PPT:
- Dokumenthåndtering
- Superbruker av fagsystem
- Utarbeidelse av oversikter og enkelt statistikk
- Fakturabehandling
- Betjening av telefon og kontakt med brukere
For Familieenheten (består av barneverntjenesten, helsestasjonen og kommunens familieteam):
- Dokumenthåndtering
- Bestillinger
- Arbeidsoppgavene gjelder alle tre avdelingene og kan variere alt etter behov og ønsker
Nevnte arbeidsoppgaver vil du i hovedsak vil være ansvarlig for, men også være med å påvirke formen på.
Kvalifikasjoner
- Har erfaring fra administrativt arbeid
- Har erfaring og meget god kompetanse i bruk av digitale verktøy
- Det stilles krav om meget gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (minimum B2)
- Gode engelskkunnskaper, muntlig
Personlige egenskaper
- Er positiv, fleksibel og løsningsorientert
- Har god gjennomføringsevne og liker å jobbe effektivt
- Er strukturert og nøyaktig
- Kommuniserer godt både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr
- Godt og nært tverrfaglig samarbeid
- Gode muligheter for påvirkning
- Gode velferdsordninger
- Vi er en HjemJobbHjem-bedrift
- Kort reisetid fra Stavanger sentrum
- Nærhet til Randaberg sentrum med alt det har å tilby
- Randaberg kommune er IA-bedrift
- Seniorpolitiske tiltak
Lønn/pensjon
- Lønns- og arbeidsvilkår iht. lokale og sentrale avtaler
- Pensjonsordning i Kommunal Landspensjonskasse KLP
Om dette høres interessant og motiverende ut – send oss en søknad!
Kontaktinformasjon
Petter Andreas Hagen, kommunalsjef oppvekst, +47 47847283Arbeidssted
Torvmyrveien 244070 Randaberg
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Randaberg kommuneReferansenr.: 5006464202
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 07.09.2025
Kontaktperson for stillingen
Petter Andreas Hagen
kommunalsjef oppvekst
+47 47847283
Om bedriften
Randaberg kommune ligger på Nord-Jæren med Stavanger som nærmeste nabo, og som et grønt pusterom like inntil storbyen. Randaberg kommune har rundt 11.800 innbyggere som er sammen om visjonen «Sammen skaper vi den grønne landsbyen".
* Randaberg kommune ønsker å være en arbeidsgiver som gjenspeiler mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Randaberg kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Det betyr at vi kun tar imot søknader gjennom Webcruiter. I samsvar med offentlighetslovens bestemmelser gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om unntak. Vi tar kontakt i forkant med søkere som har bedt om dette. Aktuelle kandidater blir innkalt til intervju.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e1391124-d052-42c1-b11c-065ea751a5e3
- Hentet fra
talentech
- Referanse
e46062f380e640dd973561d8ec31a85c