Kontorkoordinator
DPS GJØVIK Poliklinikk Valdres, Sykehuset Innlandet HF
Raskebakkin 34, 2910 Aurdal
Om jobben
- Stillingstittel
- Kontorkoordinator
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidstid
- Ukedager
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
- Arbeidssted
- Hjemmekontor ikke mulig
Søk på jobben
Søk senest søndag 4. januar
Poliklinikk Valdres er en del av DPS Gjøvik som består av 3 poliklinikker, Enhet for inntak og avklaring, 3 døgnenheter og kontorenheten. Poliklinikken flytter til nye lokaler på VLMS (Valdres lokalmedisinske senter) på Fagernes i februar 2026.
Poliklinikken har 28 ansatte fordelt på ulike team: allmenn-/akutteam, TSB-team, FACT team og merkantilt team. Vi har ansatte med ulik fagbakgrunn som spesialsykepleiere, sosionom, barnevernspedagog, vernepleier med videreutdanning, psykomotorisk fysioterapeut, ergoterapeut, psykologer, psykologspesialister og overleger.
Kontoret på poliklinikken i Valdres har 2,8 stillinger som helsesekretær og 1 stilling som kontorkoordinator. Kontoret er bindeleddet i det tverrfaglige samarbeidet gjennom koordinering og administrasjon av pasientforløpet. Eksempel på arbeidsoppgaver er kommunikasjon med behandlere, pasienter, pårørende og samarbeidspartnere, ekspedisjonsoppgaver, daglige arbeidsoppgaver i journalsystemet DIPS Arena, bestilling av pasienttransport og tolk, timeavtaler og rapportbehandling.
For mer informasjon om Sykehuset Innlandet HF, besøk Sykehuset Innlandets hjemmeside: https://www.sykehuset-innlandet.no/
Arbeidsoppgaver
Kontorkoordinator har følgende arbeids- og ansvarsoppgaver i kontorenheten:
- Ansvar for ukentlig rulleringsplan
- Løse og fordele oppgaver mellom de ansatte
- Avholde kontormøter
- Delta i kontorfaglig arbeid
- Ansvar for at opplæring blir gitt til nyansatte og delegere oppgaver
- Delta på kontorkoordinatormøter
- Nært samarbeid med enhetsleder
- Støtte for enhetsleder i alle systemer, som GAT, Personalportalen, Eyeshare m.m.
- Skrive referater fra møter
- Ulike praktiske gjøremål etter behov
Kvalifikasjoner
- Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig
- Ønskelig med autorisajon som helsesekretær/medisinsk sekretær
- Relevant erfaring og personlig egnethet kan kompensere for utdanningskravet
- Fordel med gode IT-kunnskaper
Personlige egenskaper
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Nøyaktig og strukturert
- Fleksibel og lærevillig
- Har forståelse for ledelse
- Lojal mot det som blir bestemt
- Du tar på deg nye oppgaver med positiv innstilling
- Du håndterer et høyt arbeidstempo og trives med utfordringer
- Serviceinnstilt og imøtekommende
- Er opptatt av å skape et positivt arbeidsmiljø og bidrar aktivt i fellesskapet
- Personlige egenskaper og referanser vil bli særlig vektlagt ved ansettelse
Vi tilbyr
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Muligheter for fagutvikling
- Lønn etter overenskomst
- Gode pensjonsordninger i KLP
- Egne forsikringsordninger
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Bedriftsidrettslag SI Aktiv: https://www.siaktiv.no/
Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kopi av relevant utdanning og tjenesteattester må legges ved i søknaden.
Kontaktinformasjon
Laila Olsen, Enhetsleder, +4798823007Arbeidssted
Raskebakkin 342910 Aurdal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Innlandet HFReferansenr.: 5053584271
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 04.01.2026
Kontaktperson for stillingen
Laila Olsen
Enhetsleder
+4798823007
Om bedriften
Sykehuset Innlandets oppgaver er pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Vi har virksomhet på mer enn 40 steder i Innlandet innenfor somatikk, psykisk helsevern, rusomsorg og prehospitale tjenester. Som ett av landets største helseforetak med 9 000 ansatte og et stort antall faggrupper, er vi Innlandets største kompetansemiljø.
Sykehuset Innlandet ønsker at våre ansatte skal gjenspeile befolkningens mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Det samme gjelder om du har hatt et lengre avbrudd fra arbeidslivet.
Divisjon Psykisk helsevern er en tverrgående fagdivisjon i Sykehuset Innlandet. Divisjonen har totalt ca 1650 årsverk og har et omfattende behandlingstilbud innenfor psykisk helsevern barn, unge og voksne og tverrfaglig spesialisert rusbehandling. Divisjonen består av sykehusene Reinsvoll og Sanderud, fire distriktspsykiatriske sentre (DPS) og barne- og ungdomspsykiatrisk avdeling med poliklinikker og døgnenheter flere steder i Innlandet.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
e04bd25d-e807-4c72-84be-bab89b7a9f96
- Sist endret
15. desember 2025
- Hentet fra
talentech
- Referanse
2f679842c6724d9d88eb811c2bd34284
Lignende annonser
Arbeidsgiver
DPS GJØVIK POLIKLINKK VALDRES, Sykehuset Innlandet HF
Sted
Aurdal
Arbeidsgiver
Nordre Land kommune
Sted
Dokka
Arbeidsgiver
Nordre Land kommune
Sted
Dokka