Har du lyst til å delta i utviklingen av en mer bærekraftig og innovativ oppdrettsnæring?
Aquabyte
Damsgårdveien 163b, 5160 Laksevåg, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Customer Success Associate
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Fra vår base på Laksevåg i Bergen er vi med på å drive frem utviklingen i den globale oppdrettsnæringen. Vi utvikler kamerabaserte overvåkningssystemer for fiskeoppdrett, både i sjø og på land. Systemet vårt utnytter AI og maskinlæring for å levere sanntidsdata om fiskens vekt, vekst, velferd, adferd og lusetall. Dataene gir oppdrettere verdifull innsikt som muliggjør gode beslutninger i produksjonen for bedre fiskehelse, økt effektivitet og mer bærekraftig drift.
Aquabyte ble etablert i 2017 og vi er i dag verdensledende innen vår teknologi, med kunder langs hele norskekysten, i Chile, Skottland, Canada og på Island og Færøyene. I tillegg til hovedkontoret på Laksevåg har vi en hurtig voksende avdeling i Chile og et utviklingsteam i San Francisco.
Vi er Gaselle-bedrift for tredje år på rad, og våren 2025 ble vi kåret til den 18. viktigste KI-virksomheten i Norge.
På kontoret i Bergen er vi et ungt og engasjert team. Vi er kolleger fra mange forskjellige land, og gjennom arbeidsdagen snakker vi like gjerne engelsk som norsk.
Vil du vite mer om oss? Besøk www.aquabyte.no
Om stillingenVi søker en Customer Success Associate til vårt team i Bergen. I denne
allsidige rollen vil du følge opp kunder fra dag til dag, uke til uke og sørge
for at vi sammen lykkes med Aquabyte-produkter i merdene. Her vil
du jobbe i grenselandet mellom support og rådgivning med noen av de
mest spennende oppdretterne i verden.
Rollen krever en kombinasjon av teknisk forståelse, utmerkede
kommunikasjonsevner, og at du trives i et dynamisk miljø hvor ingen dager er like.
Vår flate organisasjonsstruktur gir rom for kreative medarbeidere som ønsker å være med på å forme fremtiden til selskapet og drive positiv endring i en spennende industri.
Dine ansvarsområder:-
Svare på kundespørsmål via telefon, e-post og live-chat
-
Gi opplæring og veiledning i bruk av våre produkter og tjenester
-
Identifisere og løse kundeproblemer effektivt og profesjonelt
-
Sikre en positiv kundeopplevelse
-
Arbeide proaktivt for å forbedre kundetilfredsheten ved å samle inn tilbakemeldinger og forbedringsforslag
-
Samarbeide tett med våre utviklings- og kundestøtteteam for å optimalisere våre løsninger
-
Høyere utdanning og/eller erfaring med fiskeoppdrett
-
Ryddig og organisert med kunden-først fokus
-
Gode problemløsningsevner og analytisk tilnærming
-
Førerkort klasse B
-
Fleksibilitet til å reise ved behov
-
Flytende i engelsk og norsk, både skriftlig og muntlig
-
Nysgjerrig og læringsvillig
-
Konkurransedyktig lønn og gode betingelser
-
Fleksibel arbeidstid og en positiv, inkluderende teamkultur
-
Moderne kontorlokaler på Laksevåg i Bergen -- med gratis parkering
-
En variert og engasjerende arbeidshverdag i høyt tempo
-
Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
-
Tett samarbeid med dyktige kolleger og eksperter innen sitt felt
-
Mulighet til å bidra til innovasjon i den globale oppdrettsnæringen - og bistå verdens største oppdrettere med å redusere håndtering av fisk, bedre fiskevelferden og effektivisere produksjonen av bærekraftig mat
Vi verdsetter mangfold og oppfordrer kandidater med unik bakgrunn til å søke, selv om ikke alle kvalifikasjonskriterier er oppfylt.
Om bedriften
Aquabyte utvikler morgendagens systemer for matproduksjon i havet gjennom maskinlæring og kunstig intelligens.
Bilde for bilde - byte for byte
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
decb233f-269e-4728-b007-2aa566ea9578
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410966434