Senior performance marketing specialist - Bohus
Bohus
Østre Aker vei 19, 0581 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Senior performance marketing specialist - Bohus
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Spesialisten vil få en nøkkelrolle i organisasjonen ved å utvikle og forvalte selskapets digitale markedskanaler. Stillingen rapporterer til Digital Marketingsjef og jobber i team med en SEM-spesialist og innholdsprodusent for sosiale medier. Teamet vil påvirke gjennom å planlegge og utføre målrettede markedsaktiviteter etter beste praksis med den hensikt å skape vekst og økt omsetning for Bohus.
Senior performance marketing spesialisten har ansvar for å videreføre og utvikle en strategisk og operasjonell plan for betalte digitale kanaler samtidig som personen evner å sette prioriterte initiativer og planer ut i live med stor gjennomslagskraft for videreutvikling av vår digitale strategi. Rollen vil ha viktige grensesnitt inn mot kampanjesjef, netthandelsansvarlig, Teknologi-avdelingen, kategorisjefer og produksjonsansvarlig.
Du vil samarbeide tett med byråpartnere og ha ansvar for budsjettering, måling og kontinuerlig forbedring av performance-aktiviteter på display, sosiale medier og OLV. Har du en «kremmerskalle», samt relevant erfaring og innsikt i hvordan digitale medier skaper relevans og lønnsomhet med dynamisk annonsering, er denne stillingen en gyllen mulighet.
Dette vil være dine hovedoppgaver-
Operasjonelt ansvar for alle digitale markedsføringskampanjer (Meta, Snap, Tiktok, display og OLV)
-
Samarbeide med eksterne byråer for utvikling og gjennomføring av kampanjer
-
Optimalisere annonsering for å maksimere ROI og konverteringsrate
-
Løpende analyse og rapportering på trafikk, konvertering og måloppnåelse
-
Budsjettansvar og forvaltning av performance-budsjett
-
Bidra til eksperimentering, A/B-testing og innsiktsdrevne forbedringer av våre digitale markedsinvesteringer
-
På sikt planlegger vi oppsett og implementering direkte i plattformene for annonsering og tracking (Google Campaign Manager, Bannerflow og DV360, Meta, DV360)
-
Du må være genuint opptatt av å analysere og få innsikt i hva som skaper resultater, identifisere og utnytte kommersielle muligheter
-
Du er metodisk og systematisk, planlegger fremover og gjør klare prioriteringer
-
Du må ha minimum bachelor innen salg, markedsføring eller lignende
-
Minimum tre år i byrå eller tilsvarende rolle hos annonsør eller medier
-
Erfaring med betalt annonsering i sosiale medier og display/video og bruk av analyseverktøy som Google Analytics
-
Du er datadrevet og utfordrer basert på fakta med en kommersiell tilnærming
-
Du må kommunisere godt, både skriftlig og muntlig norsk
-
Samarbeider godt med andre på tvers av organisasjonen, deler kunnskap, erfaring og informasjon, og støtter andre for å nå felles mål
-
Du må motiveres av å tenke nytt og kunne argumentere godt for det
-
Du ser fremtiden i et verdiskapende løp for triggerbasert digital markedsføring
-
Kunnskap innen DCO, feed og Martech er en fordel
-
Kjennskap til 3.partsleverandører for automatisering (Bannerflow, Madington, Adlayer Smartly e.l.)
Har du spørsmål om denne spennende stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med oss i SKILL Rekruttering!
Denne prosessen vil først starte opp i August!Om bedriften
Bohus er Norges største landsdekkende møbel- og interiørkjede med 66 butikker pluss nettbutikk, 1300 dyktige medarbeidere og en årlig omsetning på over 3 milliarder kroner. Kjeden er i god utvikling og har ambisjoner om videre vekst i både omsetning og lønnsomhet.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
de1908f7-3db8-4ece-a686-e9e510cdd539
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414898377