Heim kommune søker økonomirådgiver
Heim kommune Heim kommune
Trondheimsveien 1, 7200 Kyrksæterøra
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver økonomi - 100 % fast stilling
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Økonomitjenesten har ansvar for regnskap og innfordring, samt en viktig rolle innen innkjøp/anskaffelser og saksbehandling eiendomsskatt. Arbeidet er variert og faglig utfordrende, og innebærer bred kontakt på tvers i organisasjonen, med leverandører og innbyggere.
Tjenesten er lokalisert på to geografiske områder; Kyrksæterøra og Liabø. Primært oppmøtested i stillingen kan tilpasses ønskene til søker.
Stillingsbeskrivelse
- Behandling og oppfølging av inngående faktura
- Innfordring av kommunale avgifter og gebyrer
- Rådgivning og bistand til innbyggere og internt i kommunen
- Bistå kommunale enheter i anskaffelsesprosesser
- Oppfølging og oversikt over innkjøpsavtaler
- eHandel
- Andre oppgaver innenfor økonomiavdelingen sitt område
Kvalifikasjoner
- Minimum 3-årig utdanning innen regnskap eller økonomi. Særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Ønskelig med erfaring fra arbeid med regnskap, gjerne i offentlig forvaltning
- Gode digitale ferdigheter
- Ønskelig med kjennskap til Visma enterprise og Kapital Kontroll innfordring KK2
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Førerkort kl. B
Personlige egenskaper
- Evnen til å arbeide målrettet, nøyaktig og effektivt
- Evnen til å arbeide selvstendig og i team
- Gode samarbeidsevner, kommunikasjonsevner og evne til å bygge gode relasjoner
- Kunne arbeide mot definerte mål og ha gjennomføringsevne
- Ansvarsbevisst og løsningsorientert
- Evne til omstilling og endring
- Godt humør og stå-på vilje
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver med muligheter for faglig utvikling i et inspirerende arbeidsmiljø
- Arbeidsmiljø preget av høyt engasjement og leveransedyktighet
- Gode muligheter for kompetanseheving og faglig utvikling
- Fremtidsrettet arbeidsgiver
- Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksitidsordning med mulighet for hjemmekontor
- Bedriftshelsetjeneste
Tilsettingsvilkår
Lønn iht. avtale, men med konkurransedyktige betingelser.
Arbeidstid: Normal arbeidstid er fra kl. 07.30 - 15.30.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Iht. Offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Attesterte kopier av vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.
Link til søknadsskjema: Søk her
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2439988
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3228785_223959_no