Assisterende driftsleder søkes til spennende og variert jobb
Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten, Innsamlingsavdelingen, område F
Haraldrudveien 20, 0581 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Assisterende driftsleder
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidstid
Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 17. august
Vi søker etter deg som er fleksibel, løsningsorientert og liker en variert arbeidsdag i høyt tempo. Du vil samarbeide tett med driftsleder og en annen assisterende driftsleder med daglig operativ drift, hvor du vil ha løpende kontakt med renovatører og kunder. Du vil også måtte regne med å jobbe ute med innsamling når det i noen tilfeller er behov for det. Det er derfor et krav at du har førerkort klasse C og gyldig YSK, og en fordel om du i tillegg har G8. Du vil også være stedfortreder for driftsleder.
Innsamlingsavdelingen har ansvaret for å sikre en effektiv og pålitelig innsamling av avfall. Område F, hvor denne stillingen er plassert, har hovedansvar for å samle inn avfall fra nedgravde løsninger og næringsdrivende. Gjennom tett samarbeid med renovatører, driftspersonell og administrasjon, sørger avdelingen for at avfallet blir hentet til rett tid og håndteres på en miljøvennlig måte. Vi jobber kontinuerlig med å optimalisere innsamlingen, forbedre logistikken og sikre en høy servicegrad for innbyggerne og næringsdrivende. Samtidig har vi alltid fokus på bærekraftige løsninger, og vår samfunnsoppgave spiller dermed en nøkkelrolle i byens sirkulære økonomi og miljøarbeid.
Vi er en flerkulturell avdeling, og mener at ulike perspektiver og mangfold styrker oss som organisasjon. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av vår kultur.
Aktuell dokumentasjon (fagbrev, kopi av førerkort etc.) må lastes opp i søknaden i webcruiter før søknadsfristens utløp. Mangler din søknad relevant dokumentasjon, vil den ikke bli behandlet.
Arbeidsoppgaver
- Påse at gjeldende lovverk, retningslinjer, prosedyrer og instrukser følges
- Planlegge og å disponere ressursene (personal og utstyr) på eget område slik at oppgavene blir utført på en optimal måte
- Medvirker til utforming, gjennomføring og oppfølging av etatens systematiske HMS-arbeid
- Ajourføre vaktbok og timelister
- Bidra med forslag til utvikling og forbedring innenfor eget ansvarsområde
- Delta på og bidra i opplæring, samt følge opp og veilede renovatører og lag ute på rutene
- Ved særskilt behov gjennomføre innsamling
- Delta i rullering av kveldsvakt for ledere når drift gjør at det er behov for dette
Kvalifikasjoner
Krav til stillingen:- Fagbrev innen renovasjon/annet relevant fagbrev
- Lang og allsidig erfaring fortrinnsvis innenfor renovasjon og logistikk kan kompensere for manglende fagbrev
- Førerkort klasse C og gyldig yrkessjåførkompetansebevis (YSK)
- Erfaring innen drift
- Gode IKT-ferdigheter
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
Fordel for stilling:
- G8 kranførerbevis
- Ledererfaring
- Grunnopplæring HMS, eksempelvis HMS-kurs for ledere eller verneombudskurs 40 timer
- Erfaring fra renovasjon og logistikk
Personlige egenskaper
- Evne til å se helhet og sammenhenger for å sikre at drifta totalt sett fungerer best mulig
- Serviceinnstilt, strukturert og løsningsorientert
- Fleksibel med evne til å veksle mellom operative og administrative utfordringer
- Gode samarbeidsevner og gjennomføringskraft
- Tar initiativ til utviklingsarbeid og er god på relasjons- og nettverksbygging
- Evne til å motivere og skape et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr
- Trivelig arbeidsmiljø med høyt tempo
- Gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger gjennom Oslo pensjonsforsikring
- Tilgang til kantine og trimrom
- Mulighet for subsidiert treningsavtale
- Lønn etter Oslo kommunes lønnsregulativ, lønnstrinn 36 - 40 (for tiden kr. 628 000 - 674 200 per år)
Kontaktinformasjon
André Ferger Bilet, Driftsleder, 41 40 91 84Arbeidssted
Haraldrudveien 200581 OSLO
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Oslo kommuneReferansenr.: 4997916427
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 17.08.2025
Kontaktperson for stillingen
André Ferger Bilet
Driftsleder
41 40 91 84
Om bedriften
Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo.
Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb!
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise.
Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
d6a02a47-ef9b-4214-bce0-7735cd2e1d0c
- Hentet fra
talentech
- Referanse
de32c510fdf54086b52ae66460cc5a6b