Vi søker regnskaps- og økonomimedarbeider til vårt kontor på Måseskjæret i Bergen
Rotam
5035 Bergen, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Regnskaps- og Økonomimedarbeider
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i morgen
Er du vår nye regnskapskollega?
Vi ser nå etter en dyktig vikar for vår Regnskaps- og økonomimedarbeider som går ut i foreldrepermisjon i september. I denne rollen vil du få varierte og meningsfulle arbeidsoppgaver i et inkluderende arbeidsmiljø preget av samarbeid og engasjement.
Som Regnskaps- og økonomimedarbeider i Rotam vil du få hovedoppgaver innen regnskap og lønn, og du vil være en viktig støttespiller for våre datterselskaper innen helse. Vi tilbyr grundig opplæring i våre systemer og rutiner, slik at du føler deg trygg og godt forberedt i din nye rolle.
Senest oppstartsdato vil være 1. august, helst tidligere. Varigheten på vikariatet er forventet til 30.05.2026. Vi er et konsern i sterk vekst, og for rett kandidat kan det være muligheter for fast ansettelse på sikt.
Arbeidsoppgaver:
Regnskap fra A til Å:
- Inngående og utgående fakturaer
- Bank og bankavstemming
- Avstemming
- Internrapportering
- Periode- og årsavslutning
- Reiseregninger og kredittkortordninger
- Mva skatt og AGA
- Delansvar ift lønn med mer: timelønnede, utleggstrekk, forskudd, ansattreskontro etc.
Kvalifikasjoner vi ser etter:
- Det er ønskelig med minimum 2 års utdanning innenfor regnskap/lønn/økonomi, men ingen krav til autorisasjon. Lengre relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanning.
- Bred erfaring med regnskap, gjerne fra større eller internasjonale konsern.
- Erfaring med Xledger er en fordel, men ingen forutsetning.
- Det er et krav om at du behersker norsk og engelsk grunnet kommunikasjon med våre kontorer rundt i Europa.
- Vi ser etter en kollega som er nøyaktig og løsningsorientert og som jobber strukturert og målrettet. Du har en god systemforståelse og motiveres av å ha ansvar.
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver som gir stor mulighet for faglig og personlig utvikling
- Fleksitid og mulighet for hjemmekontor
- Hyggelige kolleger i et miljø som oppfordrer til å tenke nytt og fremtidsrettet
- Flotte kontorlokaler og gratis parkering
Arbeidsmiljø:
Rotam jobber med kontinuerlig forbedring og har høyt fokus på HMS. Bedriftene våre er tilknyttet bedriftshelsetjeneste og er alle ISO-sertifisert i flere kategorier.
Hos Rotam satser vi på et godt inkluderende sosialt miljø med mye latter og en uformell struktur. I løpet av året arrangerer vi diverse sosiale sammenkomster.
Dersom du har spørsmål om stillingen, kan de rettes til HR-leder Elise Uhr på eu@rotam.no eller på telefon 99 51 51 41.
Vi behandler søknader forløpende mot fristen så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig!
Om bedriften
Rotam er et veletablert morselskap innen helse og har som hovedoppgave å yte backoffice-tjenester for våre datterselskaper.
Under slagordet "taking care of people" arbeider våre ansatte for å skape en bedre hverdag for mennesker. Dette gjør vi gjennom å levere helse- og omsorgstjenester innenfor områdene hjemmetjenester, brukerstyrt personlig assistanse og personalutleie innenfor helse. Vi ønsker å skape kontinuitet, fleksibilitet, kvalitet og forutsigbarhet for kunder, kandidater, pasienter og brukere.
Våre norske datterselskaper er Assent AS, BoHjemme AS og Seie AS.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
cfc9cec8-2177-435c-935e-c99e0babe6cc
- Hentet fra
FINN
- Referanse
409918585