Vi søker regnskaps- og økonomimedarbeider til vårt kontor på Måseskjæret i Bergen
Rotam
5035 Bergen, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Regnskaps- og Økonomimedarbeider
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Antall stillinger
1
Er du vår nye regnskapskollega?
Vi ser nå etter en dyktig vikar for vår Regnskaps- og økonomimedarbeider som går ut i foreldrepermisjon i september. I denne rollen vil du få varierte og meningsfulle arbeidsoppgaver i et inkluderende arbeidsmiljø preget av samarbeid og engasjement.
Som Regnskaps- og økonomimedarbeider i Rotam vil du få hovedoppgaver innen regnskap og lønn, og du vil være en viktig støttespiller for våre datterselskaper innen helse. Vi tilbyr grundig opplæring i våre systemer og rutiner, slik at du føler deg trygg og godt forberedt i din nye rolle.
Senest oppstartsdato vil være 1. august, helst tidligere. Varigheten på vikariatet er forventet til 30.05.2026. Vi er et konsern i sterk vekst, og for rett kandidat kan det være muligheter for fast ansettelse på sikt.
Arbeidsoppgaver:
Regnskap fra A til Å:
- Inngående og utgående fakturaer
- Bank og bankavstemming
- Avstemming
- Internrapportering
- Periode- og årsavslutning
- Reiseregninger og kredittkortordninger
- Mva skatt og AGA
- Delansvar ift lønn med mer: timelønnede, utleggstrekk, forskudd, ansattreskontro etc.
Kvalifikasjoner vi ser etter:
- Det er ønskelig med minimum 2 års utdanning innenfor regnskap/lønn/økonomi, men ingen krav til autorisasjon. Lengre relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanning.
- Bred erfaring med regnskap, gjerne fra større eller internasjonale konsern.
- Erfaring med Xledger er en fordel, men ingen forutsetning.
- Det er et krav om at du behersker norsk og engelsk grunnet kommunikasjon med våre kontorer rundt i Europa.
- Vi ser etter en kollega som er nøyaktig og løsningsorientert og som jobber strukturert og målrettet. Du har en god systemforståelse og motiveres av å ha ansvar.
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver som gir stor mulighet for faglig og personlig utvikling
- Fleksitid og mulighet for hjemmekontor
- Hyggelige kolleger i et miljø som oppfordrer til å tenke nytt og fremtidsrettet
- Flotte kontorlokaler og gratis parkering
Arbeidsmiljø:
Rotam jobber med kontinuerlig forbedring og har høyt fokus på HMS. Bedriftene våre er tilknyttet bedriftshelsetjeneste og er alle ISO-sertifisert i flere kategorier.
Hos Rotam satser vi på et godt inkluderende sosialt miljø med mye latter og en uformell struktur. I løpet av året arrangerer vi diverse sosiale sammenkomster.
Dersom du har spørsmål om stillingen, kan de rettes til HR-leder Elise Uhr på eu@rotam.no eller på telefon 99 51 51 41.
Vi behandler søknader forløpende mot fristen så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig!
Om bedriften
Rotam er et veletablert morselskap innen helse og har som hovedoppgave å yte backoffice-tjenester for våre datterselskaper.
Under slagordet "taking care of people" arbeider våre ansatte for å skape en bedre hverdag for mennesker. Dette gjør vi gjennom å levere helse- og omsorgstjenester innenfor områdene hjemmetjenester, brukerstyrt personlig assistanse og personalutleie innenfor helse. Vi ønsker å skape kontinuitet, fleksibilitet, kvalitet og forutsigbarhet for kunder, kandidater, pasienter og brukere.
Våre norske datterselskaper er Assent AS, BoHjemme AS og Seie AS.
Sektor
Privat
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
cfc9cec8-2177-435c-935e-c99e0babe6cc
- Hentet fra
FINN
- Referanse
409918585