Vil du bidra til å styrke kundeopplevelsen? Vi søker Customer Service Specialist!
COCA-COLA EUROPACIFIC PARTNERS NORGE AS
Robsrudskogen 5, 1470 Lørenskog, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Customer Service Specialist
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i dag
Customer Service Specialist skal sikre optimalt servicenivå ved å yte tilpasset service ovenfor våre interne og eksterne kunder. Bidra aktivt til at CCEP blir foretrukken leverandør i brus og kaffemarkedet gjennom god og effektiv kundehåndtering.
Customer Service Specialist er ansvarlig for førstelinjesupport på tvers av relevante kanaler og skal alltid etterstrebe «first fix», samt videreformidle og følge opp der man ikke kan løse saken umiddelbart. Customer Service Specialist forplikter å gjøre seg kjent med de til enhver tid gjeldende retningslinjer og prosedyrer, samt arbeide målrettet for å oppnå avdelingens definerte målsettinger.
Ansvarsområder:-
Ansvarlig for førstelinjesupport på telefon, mail og øvrige kanaler
-
Ansvarlig for god og effektiv kundeservice, med håndtering av kundesegmenter og prioriteringsregler for ulike kundehenvendelser
-
Opprettholde og videreutvikle et servicenivå som overstiger kundens forventninger ihht gjeldende prosesser og målsetninger
-
Bidra til optimal ordreflyt til kunde gjennom eksempelvis kunderegistrering, reklamasjoner og finansrelaterte henvendelser
-
Monitorering, manuell håndtering og oppfølging av ordre som feiler
-
Oppfølging av henvendelser med samarbeidende avdelinger
-
Ordrehåndtering; besvare inngående ordrekø ihht avtalt servicenivå, bidra til å bredde kundens sortiment, samt siker at kunder bestiller hovedordre via CCEPN kundeportal
-
Se sammenhenger og proaktivt komme med forbedringsforslag for å sikre effektiv drift av avdelingen og frontlinjen
-
Sikre at daglige oppgaver med Shared Service Centre gjennomføres optimalt
-
Bidra til korrekt Masterdata og kunderegistrering/utmelding
-
Minimum relevant Bachelor eller 2-4 års dokumentert suksessrik erfaring fra tilsvarende kundeservicearbeid
-
Sterk kommunikativ kompetanse både skriftlig og muntlig
-
Selvgående og evne til å proaktivt løse service-henvendelser utover taletid
-
God evne til å drive effektiv kundeservice og lønnsom prioritering av ulike henvendelser ifht hvorvidt oppdraget bør løses via «first fix» eller videreformidle og følge opp der man ikke kan løse saken umiddelbart
-
Er kundesentrisk og evner å se kundens behov og løse disse på en tilpasset måte
-
Må beherske norsk og engelsk som arbeidsspråk (muntlig og skriftlig)
-
Må beherske standard informasjonskanaler, verktøy samt Microsoft Office- program (spesielt Excel og Powerpoint)
-
Sterk analytisk, med evne til å se sammenhenger og proaktivt komme med forbedringsforslag for å sikre effektiv drift av avdelingen og frontlinjen.
-
Forståelse for faktura og reskontro
-
Trives med høyt tempo og varierte oppgaver som driver effektiv kundeservice
-
Erfaring med CRM system samt Salesforce og SAP
-
Relevant erfaring fra drikkevarebransjen eller næringsmiddelindustrien
-
Relevant dokumentert salgserfaring, gjerne med telefon som arbeidsverktøy
-
Drives av et ønske om å skape gode kundeopplevelser og høy tilfredshet hos kundene
-
Trives med høyt tempo og varierte oppgaver
-
Trives med å ta ansvar og er selvgående
-
Er løsningsorientert og etterstreber å løse enhver mulig henvendelse
-
Ikler seg rollen som en kulturbærer og ambassadør for CCEPNs kultur og verdier
-
Opptatt av tydelig kommunikasjon og god formuleringsevne
-
Motiveres av å jobbe resultatorientert
-
Liker å ha god struktur og jobbe systematisk
-
Oppsøker muligheter for videre læring og skape forbedringer
-
Utviser positivitet og fleksibilitet i møte med endringer i roller og arbeidsprosesser
-
Opptatt av å jobbe ihht one-team -- mentaliteten til CCEPN
Arbeidstid er hverdager fra 0800 - 1600 på vårt hovedkontor på Lørenskog.
Vi håper du vil være med på dette!
Vi kan tilby en rolle med mye ansvar i et selskap med flinke kollegaer. Vi setter intern kompetanseutvikling høyt og liker å ha det gøy på jobb. Hos oss vektlegges one team tankegang! Videre har vi solide velferdsgoder med blant annet trimrom, subsidiert kantine, parkering med elbil-ladere og masse gratis Coca-Cola produkter.
Bærekraft
Som en av verdens ledende merkevarer har Coca-Cola et stort ansvar for å bidra til en bærekraftig fremtid. Bærekraft er derfor en integrert del av vår strategi. Vår handlingsplan for bærekraft, This is Forward, handler om helse, emballasje, mangfold, vann, klimaavtrykk og samarbeid. Vi har satt ambisiøse mål og vil bruke styrken i merkevaren til å skape endring.
Inkludering og mangfold
Coca-Cola jobber kontinuerlig med å skape et arbeidsmiljø som utnytter de individuelle ulikhetene hos våre medarbeidere. Vi ønsker å tiltrekke oss, utvikle og beholde talenter av alle kjønn, aldre, funksjonsnivå, utdanningsbakgrunn, nasjonalitet, legning og personlighet med mer. Vi vet at mangfold driver innovasjon, endring, kreativitet og lønnsomhet. Derfor vil vi legge til rette for at alle våre medarbeidere kan være seg selv gjennom hele ansettelsesforholdet. Alle er velkommen til Coca-Cola!
Om bedriften
Coca-Cola Europacific Partners Norge består av 550 ansatte. Vi produserer, distribuerer og selger drikkevarer fra The Coca-Cola Company. Vi distribuerer også produkter for Costa & Monster Beverages.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
cfbcc856-fc1f-4f69-8c98-f4f92465ab47
- Hentet fra
FINN
- Referanse
410736510