Er du en leder med et stort engasjement?
Rogaland Taxi AS
Geitastova 14, 4031 Stavanger
Om jobben
Stillingstittel
Leder kundesenter
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Leder kundesenter
Vi søker etter en dyktig leder for kundesenteret som har fokus på kundeservice, kommunikasjon og gjennomføringskraft!
Vi ser etter deg som har ledererfaring og som kan skape en kultur med kvalitet og kontinuerlig forbedring.
Som person er du dyktig til å motivere dine medarbeidere og evner å synliggjøre viktigheten av gode rutiner, holdninger og miljø.
God kundeservice er viktig for oss. Som leder vil du være en positiv rollemodell og vise sterkt engasjement i forhold til endringsledelse, serviceledelse og sørge for at organisasjonen vektlegger høy service. Dette innebærer å lede ved eksempel og bidra til organisatorisk endring og forbedring.
Vi tilbyr en spennende og selvstendig stilling der du som leder vil være en viktig støttespiller innad for vårt serviceteam som består av 25 ansatte som inkluderer deltids ansatte. Du vil også sørge for at vi som serviceorganisasjon blir oppfattet som en aktør med et stort fokus på gode kundeopplevelser.
Arbeidsoppgaver
- Du vil lede og følge opp operativ drift i kundesenteret for å skape vekst, effektivitet og de beste kundeopplevelsene
- Personalansvar for alle medarbeidere i teamet, utarbeide god plan for bemanning av kundesenteret, rekruttering til kundesenter, godkjenne fravær og følge opp sykefravær Identifisere tiltak for å styrke kompetanse og følge opp medarbeidere
- Du vil ha oversikt over pågående aktiviteter relatert til kundesenteret og arbeid med kundeopplevelser
- Ansvar for å administrere budsjettet for avdelingen og sikre at utgifter holdes innenfor grensene
- Ansvarlig for å opprettholde god kommunikasjon med kunder som bruker tjenestene til organisasjonen
- Klargjøre og godkjenne timelister ved lønnskjøring i ProplanTime
- Utarbeide rapporter/statistikker for prestasjoner i forhold til kvalitetsmål
Kompetansekrav - Du har høy grad av gjennomføringsevne og engasjement
- Du har gode lederegenskaper som har evnen til å utvikle medarbeidere, lede og skape resultater gjennom andre
- Fordel med erfaring fra kundeservice
- God kunnskap til økonomiske aspekter av budsjettstyring og kostnadskontroll
- Du er serviceinnstilt, strukturert og analytisk
- Gode datakunnskaper
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr
- En spennende rolle med variert ansvarsområde i et uformelt arbeidsmiljø
- Mulighet for å definere stillingen selv, både oppgaver og ansvar for rette vedkommende
- Konkurransedyktige betingelser
- Bli del av et selskap som er opptatt av å ha en miljøvennlig profil
For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Avdelingsleder/rekrutteringsrådgiver, Trine Klinkenberg, tlf: 913 69 010
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted