Marketing Automation Manager til netthandelsselskap i vekst
Farmasiet
Wergelandsveien 23-25, 0167 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Marketing Automation Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 30. juli
Vil du forme hvordan Norges største nettapotek bygger gode kundeopplevelser gjennom smartere bruk av kundedata og automatisert kommunikasjon? Farmasiet er i sterk vekst og søker nå en strategisk og operativt sterk marketing automation manager. Dette skal være en nøkkelrolle i vår ambisjon om å skape personaliserte og smertefrie kundereiser som gir merverdi for både kundene våre og oss som selskap.
Stillingen som Marketing Automation Manager er nyopprettet i Farmasiet. Her får du en unik mulighet til å forme og påvirke hvordan vi arbeider med personalisert kommunikasjon på tvers av alle kanaler -- fra strategi til det taktiske og operative. Du vil jobbe i krysningspunktet mellom marked, produkt og teknologi for å sikre at vi er relevante i alle deler av kundereisen, men stillingen rapporterer formelt til vår CTO. Hos oss får du stor frihet til å teste ut både alt fra idéer til teknologi. Vi har raske beslutningsprosesser og så fort vi har bestemt oss går vi umiddelbart i gang.
Du vil eie og videreutvikle våre kundereiser. Vi har nylig valgt Agillic som vår marketing automation-løsning, og den er allerede integrert med kunde- og produktdata, nettbutikk og våre viktigste kanaler. Vi ser også spennende muligheter i å bruke AI og prediktiv innsikt til å tilpasse innhold og timing, og er åpne for å utforske dette sammen med deg. De første kundereisene er lansert, men hvordan vi skal bruke innsikt og teknologi for å være relevante i alle deler av kundens apoteksliv videre er det du som skal ta ansvar for. Du skal riktignok slippe å gjøre det helt alene -- vi har gode produkt-, markedshoder og teknologer som støtter og heier på deg.
Dine hovedansvarsområder vil inkludere:-
Designe og bygge smarte, helhetlige kundereiser i Agillic, fra onboarding til winback
-
Optimalisere og teste kommunikasjonsløp kontinuerlig -- basert på innsikt og resultater
-
Analysere kundeinnsikt og omsette dette til konkrete tiltak som øker kundelojalitet og verdi
-
Utvikle og forbedre segmenteringsstrategier for å sikre personlig og relevant kundekommunikasjon
-
Samarbeide tverrfaglig med markeds-, produkt- og teknologiteam for å sikre helhetlige og effektive kundeløsninger
-
Identifisere, utforske og teste nye muligheter innen MarTech og kundeopplevelse
Vi ser etter deg som:
-
Har noen års erfaring fra MarTech og Marketing Automation, gjerne fra Agillic -- men den løsningen er lett å lære seg hvis du har erfaring med andre løsninger fra før
-
Har bygget kundereiser og vet at både suksesser og feil gir verdifull læring
-
Elsker å teste ut nye måter å kommunisere med kunder på og er opptatt av å forstå og lære av resultatene
-
Er selvstendig, men trives med å jobbe i team og tror på verdien av samarbeid
-
Påvirkningskraft fra start: Muligheten til å ta eierskap til hvordan Farmasiet skal bruke marketingteknologi til å bygge kundelojalitet
-
**Effektive prosesser og kort vei fra idé til test:**Vi tar raske beslutninger og støtter deg både strategisk og teknisk
-
Et inspirerende arbeidsmiljø: Vi er et team som brenner for å gjøre hverdagen enklere for kundene våre, og vi er alltid på jakt etter innovative løsninger
-
En morsom og engasjert gjeng: Vi er en gjeng som liker å ha det gøy sammen, samtidig som vi jobber hardt for å nå våre mål
-
**Fine kontorer og en fantastisk kantine:**Vi har kontor rett ved slottet og en egen kokk som lager verdens beste lunsj, hver dag
Er du klar for å ta vår kundekommunikasjon til neste nivå? Da vil vi gjerne høre fra deg! Bli en del av Farmasiet og vær med på å bygge et lifehack som setter kundene i sentrum.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
ced29b67-78fb-48e7-ae2b-46cac6e0cbd9
- Hentet fra
FINN
- Referanse
414886361