På søken etter varierte oppgaver i et sterkt fagmiljø? Bli vår nye HR-rådgiver!
Coop Sørvest SA
Ganddalsgata 1, 4306 Sandnes, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
HR-rådgiver
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 24. august
Coop Sørvest SA søker HR-rådgiver til en spennende stilling i et sterkt fagmiljø. Vår HR- og personalavdeling leverer tjenester til om lag 200 ledere og 2 300 medarbeidere, og rådgiveren vil være en aktiv støtte og veileder for lederne samt en pådriver for helhetstenking og videreutvikling i organisasjonen.
Vi ser etter en kollega med bred erfaring som er faglig sterk innenfor HR- og personalområdet. Har du en spesifikk spisskompetanse, vil vi gjerne høre om den. Du evner å jobbe både selvstendig og i team, og kommuniserer godt med ulike typer mennesker slik at du kan medvirke til samhandling på tvers i organisasjonen.
Vårt hovedkontor er lokalisert i Sandnes, hvor den sentrale ledelsen for økonomi, HR og eiendom er samlet. Vi har også regionskontorer i Haugesund og Kristiansand, som sikrer effektiv drift og lokal tilstedeværelse. Arbeidssted for HR-rådgiver er Sandnes med mulighet for hjemmekontor deler av uken. Stillingen innebærer også reisevirksomhet til våre butikker og regionskontor.
I Coop-familien er verdiene omtanke, ærlighet, innflytelse og nytenkning kjernen i bedriftskulturen. Disse verdiene danner grunnlaget for et sterkt arbeidsmiljø der medarbeidere trives, utvikler seg og finner mening i arbeidshverdagen, og vi er stolte av å ha en eNPS-score på 47 som gjenspeiler dette.
Arbeidsoppgaver:- bidra til å utvikle og iverksette HR-strategier
- aktivt støtte og veilede våre ledere innen områder som bla. sykefravær, rekruttering, arbeidsrett, konflikthåndtering, omstilling, medarbeiderundersøkelser og andre HR-faglige temaer
- bidra til å videreutvikle prosesser og rutiner for HR-avdelingen og delta i relevante prosjekter
- holde deg oppdatert på og veilede iht. gjeldende lov- og regelverk
- personaladministrative oppgaver
- høyere relevant utdanning, minimum bachelorgrad
- erfaring fra en lignende stilling
- solid IT-kompetanse, inkludert erfaring med bruk av digitale verktøy i formidling, opplæring og utvikling
Det er en fordel om du har erfaring fra varehandelen, fortrinnsvis som leder eller innenfor lederstøtte, men det er ikke et krav.
Personlige egenskaper:- god forretningsforståelse
- strukturert og med god gjennomføringsevne
- solide formidlingsevner muntlig og skriftlig
- omgjengelig med gode samarbeidsevner
- initiativrik, energisk og i stand til å skape entusiasme
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser i et inspirerende arbeidsmiljø preget av stort engasjement og godt humør. Du kan forvente varierte oppgaver med spennende utfordringer, og får muligheten til å påvirke en organisasjon i utvikling.
Om bedriften
Coop Sørvest SA er et medlemseid samvirkeforetak med drøyt 230 000 medlemmer/medeiere. Selskapet har 100 butikker fordelt på forskjellige kjeder: Obs Varehus, Obs BYGG, Extra, Coop Mega, Coop Prix, Coop Marked og Coop Byggmix. Vi er representert i ulike fylker, fra Vestland i nord, via Rogaland, Agder til Vestfold og Telemark. Vi er ca. 2.400 ansatte, og forventet omsetning i 2024 er om lag 7.3 milliarder.
Sektor
Privat
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c868bf09-2e2e-41fc-8570-281a64bff247
- Hentet fra
FINN
- Referanse
420446339