Ønsker du ei sentral rolle i utviklinga av Alver kommune? Vi ser etter ein HR-leiar med evne til å byggje gode lag
Alver kommune
Kvernhusmyrane 41, 5914 Isdalstø
Om jobben
Stillingstittel
HR-leiar
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 4. mai
Alver kommune er med sine 30 000 innbyggjarar og 2700 tilsette ein av dei største kommunane i Vestland fylke. Vi er i ein spennande fase med omfattande utviklings- og omstillingsarbeid, og søkjer ein engasjert og strategisk HR-leiar som får ei viktig rolle i dette arbeidet. Nøkkelen til å lykkast med utvikling og omstilling er menneska i organisasjonen, og som HR-leiar er du sentral i dette arbeidet.
I Alver kommune arbeider vi saman for å skape ein god og framtidsretta kommune. Som HR-leiar får du vere med å vidareutvikle kommunen som ein attraktiv arbeidsplass – både for dei som alt jobbar her, og nye tilsette.
Du får ansvar for å leie og vidareutvikle vår HR- og lønnsavdeling med 17 medarbeidarar med høg kompetanse, stort fagleg engasjement og godt arbeidsmiljø. Vi legg stor vekt på medverknad og samarbeid med tillitsvalde og vernetenesta.
Dine ansvarsområde:
Du har desse kvalifikasjonane:
Vi ønskjer at du:
Vi søker deg som blir motivert av å sjå moglegheitene. Du trivst med store oppgåver, likar å ta ansvar og er trygg nok til å ta plass. Kanskje er du på veg opp og ser etter ei rolle du kan vekse i? Hos oss får du moglegheita. Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt i vurderinga.
Dette kan du forvente:
Søknadsfrist: 4.5.2025
Ønskjer du ein uforpliktande prat om stillinga, ta kontakt med vår rådgivar i Human, Morten Myhren på telefon 48 22 46 60.
Det vert utarbeidd offentleg søkarliste i tråd med krava i offentleglova. Dersom du bed om unntak frå oppføring på lista, men ønsket ikkje vert tatt til følgje, blir du varsla før offentleggjering.
I Alver kommune arbeider vi saman for å skape ein god og framtidsretta kommune. Som HR-leiar får du vere med å vidareutvikle kommunen som ein attraktiv arbeidsplass – både for dei som alt jobbar her, og nye tilsette.
Du får ansvar for å leie og vidareutvikle vår HR- og lønnsavdeling med 17 medarbeidarar med høg kompetanse, stort fagleg engasjement og godt arbeidsmiljø. Vi legg stor vekt på medverknad og samarbeid med tillitsvalde og vernetenesta.
Dine ansvarsområde:
- Leie og vidareutvikle HR- og lønnsavdelinga
- Bidra i kommunen sitt omstillings- og utviklingsarbeid
- Sikre god koordinering og støtte til leiarar i heile organisasjonen
- Ivareta eit godt partssamarbeid og arbeidsgjevaransvar for frikjøpte hovudtillitsvalte og hovudverneombod
- Styrkje det langsiktige og systematiske HR-arbeidet
Du har desse kvalifikasjonane:
- Høgare relevant utdanning
- Leiarerfaring, gjerne frå likande stillingar/ansvar
- God kompetanse innan relevant lov- og avtaleverk
- God muntleg og skriftleg framstillingsevne
Vi ønskjer at du:
- har erfaring frå offentleg forvaltning
- evner å veksle mellom strategisk blikk og operative gjennomføring.
- har gode relasjons- og samarbeidsevner, og veit korleis du byggjer eit lag.
- evner å motivere, engasjere og viser retning i samspel med organisasjonen.
- har ei analytisk og systematisk tilnærming med evne til strategisk tenking og heilskaplege vurderinger.
- har engasjement for godt partssamarbeid.
Vi søker deg som blir motivert av å sjå moglegheitene. Du trivst med store oppgåver, likar å ta ansvar og er trygg nok til å ta plass. Kanskje er du på veg opp og ser etter ei rolle du kan vekse i? Hos oss får du moglegheita. Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt i vurderinga.
Dette kan du forvente:
- Ei viktig leiarrolle med stort handlingsrom
- Ei kompetent og engasjert HR- og lønnsavdeling
- Ein kommune i endring, med klar retning og sterk drivkraft i samfunnsoppdraget vårt
- Ei leiargruppe som spelar kvarandre gode
- Konkurransedyktige vilkår, samt gode pensjons- og forsikringsordningar
Søknadsfrist: 4.5.2025
Ønskjer du ein uforpliktande prat om stillinga, ta kontakt med vår rådgivar i Human, Morten Myhren på telefon 48 22 46 60.
Det vert utarbeidd offentleg søkarliste i tråd med krava i offentleglova. Dersom du bed om unntak frå oppføring på lista, men ønsket ikkje vert tatt til følgje, blir du varsla før offentleggjering.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Alver kommune - Ein spennande organisasjon for engasjerte og kompetente medarbeidarar!
Velkomen til Alver kommune, ein kommune som har vakse til å bli ein av dei største kommunane i fylket. Med om lag 30 000 innbyggjarar og 2 700 dedikerte tilsette, har vi eit sterkt samfunn som søkjer å løyse utfordringar og utvikle seg vidare.
Vi verdset meiningsfulle oppgåver og ser på kvar einaste medarbeidar som ein verdifull bidragsytar til vårt viktige samfunnsoppdrag. Som ein del av vårt team vil du få moglegheita til å engasjere deg og bruke din kompetanse til å forme framtida til vår kommune. Vi legg vekt på å skape eit arbeidsmiljø der du kan bløme og utvikle deg. Alver kommune har heiltidskultur som satsingsområde i heile organisasjonen.
Sektor
Offentlig
Nettsted