En spennende mulighet hos Blivakker!
Blivakker
0154 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Category Manager Premium
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 27. august
Brandsdal Group er en ledende aktør innen skjønnhetsprodukter og kosmetikk, og vi driver noen av Nordens største nettbutikker, inkludert Blivakker.no og Cocopanda i Sverige, Danmark og Finland. Nå søker vi en Category Manager Premium i en 100% fast stilling som vil få en nøkkelrolle i utviklingen av vår premiumkategori -- et strategisk satsingsområde for konsernet.
Er du en resultatorientert person med sterk kommersiell forståelse og god erfaring innen kategori/innkjøp og relasjonsbygging? Da kan du være den vi leter etter! Som Category Manager Premium får du mulighet til å forme og påvirke både selskapets posisjon og utvikling i en dynamisk og spennende bransje. Du vil rapportere til Purchasing Director.
Arbeidsoppgaver- Utarbeide og iverksette kategori- og innkjøpsstrategier i tråd med selskapets overordnede mål for premium-segmentet.
- Gjennomføre markedsanalyser, konkurrentanalyser og salgsdataanalyse for å identifisere trender og nye muligheter.
- Optimalisere produktutvalget, sikre riktig prisstrategi, og jobbe for økt lønnsomhet og kundetilfredshet.
- Forhandle sammen med nærmeste leder for å sikre gunstige avtaler og langsiktige partnerskap, alltid med selskapets interesser i fokus.
- Samarbeide tett med salgs- og markedsføringsteamet om kampanjer, promoteringer og lanseringsplaner som styrker vår posisjon innen premium.
- Sikre at merkevaren er synlig i relevante miljøer og i tråd med brand guidelines.
- Noe reising må påregnes.
- Høyere utdanning innen økonomi, markedsføring eller innkjøp (minimum bachelornivå).
- Relevant erfaring fra kategori/innkjøp og kommersielle prosesser.
- Sterk analytisk kompetanse og erfaring med bruk av relevante analyseverktøy.
- Fordel med bransjeerfaring, men ikke et absolutt krav.
- Flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
- Gode ferdigheter i Excel og evne til å gjøre økonomiske analyser.
- Kjennskap til digitale verktøy som Google Analytics, Power BI, Looker Studio er et pluss.
- Resultatorientert og har sterk kommersiell forståelse.
- Initiativrik og trives med å ta ansvar.
- Gode analytiske ferdigheter og motiveres av tall og innsikt.
- Strukturert og beslutningsdyktig.
- Tilpasningsdyktig, fleksibel og komfortabel med å jobbe under tidspress.
- Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk.
- En sentral rolle med stor påvirkningsmulighet i et ledende konsern i vekst.
- Mulighet til å være med og forme premiumkategorien fra strategi til gjennomføring.
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.
- Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
- Sosiale goder som kantineordning, bedriftsidrett og helseforsikring.
Som Category Manager Premium vil du ha en sentral rolle i Brandsdal Group sin videre satsning. Hos oss får du muligheten til å påvirke både strategiske og operative beslutninger -- og ikke minst selskapets fremtid. Sammen bygger vi et inkluderende miljø preget av engasjement, innovasjon, kremmerånd og redelighet.
Arbeidssted:Vi søker primært en Category Manager Premium til vårt hovedkontor i Kristiansand. Men vi ønsker også å nå ut til kandidater i Oslo-området, og for den rette personen kan vi tilby fleksibel lokasjon og mulighet for å være med på å etablere et fremtidig Oslo-kontor.
For spørsmål knyttet til stillingen, ta kontakt med innkjøpssjef Kristin Waage på kristin.waage@brandsdalgroup.com.
Om bedriften
Brandsdal Group is always looking for the best people. We have been dealing with e-commerce for over 25 years, and we constantly work to seek new challenges and solutions in logistics, customer care, marketing, IT development, purchasing, sales, financial management and management.
We want to be a workplace where people can develop further through interesting and challenging tasks. Diversity is important at Brandsdal Group. Brandsdal Group wants to encourage people with a minority background, disabilities or gaps in their CV to apply for a job with us. Our office is universally equipped.
We arrange for people to enjoy themselves and look forward to every Monday!
Brandsdal Group er hele tiden på jakt etter de gode hodene. Vi har drevet med e-handel i over 25 år, og etterstreber til en hver tid å videreutvikle oss med å søke nye utfordringer og løsninger innen logistikk, kundebehandling, markedsføring, it-utvikling, innkjøp, salg, økonomistyring og ledelse.
Vi ønsker å være en arbeidsplass hvor folk får videreutvikle seg gjennom interessante og utfordrende oppgaver. Mangfold er viktig i Brandsdal Group. Brandsdal Group ønsker å oppmuntre personer med minoritetsbakgrunn, funksjonsnedsettelser eller hull i cv-en til å søke jobb hos oss. Vårt kontor er universalt utformet.
Vi legger til rette for at folk skal trives hos oss og glede seg til hver mandag!
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c07b3968-9315-4d18-b81f-ae382737fee3
- Hentet fra
FINN
- Referanse
422557054