Digital dialogspesialist (CRM-spesialist)
Nordea
Essendrops gate 7, 0368 Oslo, Hybridkontor
Om jobben
Stillingstittel
Digital dialogspesialist (CRM-spesialist)
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 26. august
Vi søker nå etter enda en engasjert og kreativ digital dialogspesialist (CRM-spesialist) til Nordeas Data Digital Sales & Engagement-team (DDSE) i Norge. I Nordea får du jobbe i tverrfaglige team med spesialister innen ulike fagfelt fra digital markedsføring og innholdsproduksjon til webanalyse og data science. Sammen er vi ansvarlige for å engasjere nye og eksisterende personkunder i digitale kanaler, og drive salg via nett-/mobilbank og nordea.no. Vi gir oss ikke før vi har Norges mest fornøyde bankkunder!
Om teamet vårtVi er et team som drives av data og innsikt, har fokus på resultater og er lidenskapelig opptatt av å maksimere avkastningen på digitale investeringer. I tverrfaglige, smidige team planlegger, tester, analyserer og vokser vi sammen - og vi trenger dine ideer, ferdigheter og erfaring for å ta det neste steget.
Viktigste ansvarsområder:-
Oversette forretningsmål til effektive 1:1-strategier og -tiltak
-
Planlegge, designe og skape innhold til markedsføringskampanjer i kanaler som e-post, mobil - og nettbank, SMS mm
-
Rapportere, analysere og kontinuerlig optimalisere kampanjer med fokus på definerte KPI'er
-
Kontinuerlig eksperimentere og teste for å løfte kundeopplevelsen til nye høyder
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Dette er våre kjerneverdier som viser vei for hvordan vi er på vårt beste, og verdier vi ser for oss at du deler med oss.
Vi tror du:-
Drives av en kundesentrisk tilnærming med teft for å skrive engasjerende og målrettet innhold som dekker både forretningsmål og kundebehov
-
Er en kreativ og resultatorientert markedsfører med en passion for digitale kanaler
-
Forstår hvordan man tilpasser kommunikasjon til ulike kundegrupper
-
Er over gjennomsnittet opptatt av nyskapende spare- og investeringskommunikasjon
-
Har erfaring med bruk av AI-verktøy i innholdsutvikling, og tester AI-drevne segmenterings- og personaliseringsmetoder for bedre åpning, klikk og konvertering
-
Har analytiske ferdigheter og erfaring med verktøy som Google Analytics og/eller Adobe Analytics/Customer Journey Analytics (ikke et krav, men en fordel)
-
Er en «gjennomfører» som trives i komplekse miljøer, tar initiativ og løser problemer selvstendig
-
Dokumentert erfaring med å drive kundeengasjement og online vekst
-
Bachelor eller høyere grad innen markedsføring eller økonomi
-
Erfaring med Marketing Automation verktøy som f.eks Adobe Journey Optimizer
-
God teknisk forståelse og dokumentert evne til å sette deg inn i nye verktøy
-
Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
-
Erfaring fra finansbransjen er fint, men ikke et krav
Hva vi tilbyr
Folk kommer hit når de ønsker å oppnå noe. For noen handler det om å ta neste steg i karrieren. For andre er det å utforske nye områder innen sitt fagfelt. Hos oss vil du alltid ha muligheten til å utvikle deg.
I Nordea får du:-
Et fantastisk fagmiljø med engasjerte kollegaer
-
Freshe kontorlokaler på Majorstuen med blant annet Cutters, treningsstudio, kaffebar og kantine
-
Gode, interne utviklingsmuligheter i Nordens største bank
-
En av topp 5 mest bærekraftige banker i verden, og den eneste nordiske banken i rangeringen
-
6 uker betalt ferie + 1 feriedag i julegave fra Nordea
-
Gode satser for innskuddsbasert pensjonsordning
-
Personalrabatter på lån, sparing og forsikring
-
Overskuddsdeling til alle ansatte
Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!
Neste stegSøknadsfrist er 31/08/2025. Kandidater blir ikke vurdert løpende, men det er fullt mulig å ta kontakt med Cathrine Løken, Head of Engagement, på cathrine.loken@nordea.com for eventuelle spørsmål om stillingen.
Vi bygger relasjoner. Vi setter et personlig preg på alt vi gjør - enten det er i møte med kunder, i samarbeid meg kolleger eller møte med potensielle kandidater.
Vi lærer og utvikler oss. Vi er stolte av vår ekspertise og fremtidsrettede tankesett. Vi bruker vår kompetanse til å møte kundenes behov, fra de enkleste til de mest komplekse. Vi fremmer en kultur med vekst og innovasjon som gir oss mulighet til fokusere på et bredere perspektiv i våre daglige utfordringer.
Vi leder endring. Vi tar ansvar og er klar over hvordan våre beslutninger påvirker både kunder og samfunn, lokalt og globalt. Med tanke på vårt ansvar overfor nåværende og fremtidige generasjoner, har vi gjort bærekraft til en integrert del av vår forretningsstrategi.
Vi er Nordea. Med over 200 års erfaring med å støtte og utvikle de nordiske økonomiene, er våre verdier dypt forankret i disse åpne, progressive og samarbeidsorienterte samfunnene. Som en av de største arbeidsgiverne i Norden, Polen og Estland, tilbyr vi gode muligheter til å utvikle deg og møte fremtiden med oss.
Vi forbeholder oss retten til å kun svare på utvalgte søknader.
Om bedriften
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
c07a330b-7d2f-4243-a0bb-310197c14a12
- Hentet fra
FINN
- Referanse
416912948