Administrasjons- og markedskonsulent -- vil du være med og utvikle oss videre?
Holmefjord AS
Jernkroken 9, 0979 Oslo
Om jobben
- Stillingstittel
- Administrasjons- og markedskonsulent
- Type ansettelse
- Fast, heltid 100%
- Arbeidsspråk
- Norsk
- Antall stillinger
- 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 11. januar
Hos Holmefjord AS er det høy aktivitet, korte beslutningsveier og mye godt humør. Nå ser vi etter deg som har lyst til å bli en viktig del av hverdagen vår -- i en nyopprettet stilling der du får kombinere markedsarbeid, kundekontakt og administrative oppgaver.
Vi ser etter en person som trives blant mennesker, liker å ha oversikt og som får energi av å bidra -- både faglig og sosialt. Du vil jobbe tett med både kundesenteret og markedsavdelingen, og være med på å løfte både synlighet, kundereiser og interne prosesser.
Dette er en 100 % stilling, delt omtrent 50/50 mellom marked og kundesenter/administrasjon, og du vil rapportere til operativ leder.
Hvordan vil arbeidshverdagen din se ut?Arbeidsdagen din vil være variert og levende. Noen dager handler det mest om kunder, dialog, ordre og tilbud -- andre dager handler det om innhold, synlighet og markedsaktiviteter. Du vil støtte vår innholds- og markedsføringsspesialist i arbeidet med bl.a tekstproduksjon, intranett, nyhetsbrev og andre markedsrelaterte oppgaver. Samtidig vil du ha en viktig rolle i kundesenteret, med kundekontakt og administrative oppgaver.
Hos oss jobber vi kontinuerlig med forbedringer, og vi håper du har lyst til å bidra med dine ideer, perspektiver og initiativ. Du vil ha muligheten til å delta i prosjekter som forbedrer våre prosesser og tjenester. Vi er et selskap i utvikling -- og denne rollen vil vokse sammen med deg, med støtte fra ledelsen og muligheter for videreutdanning.
Hva kan vi tilby deg?Hos oss får du:
-
En variert og meningsfull arbeidshverdag med stor grad av autonomi
-
Gode utviklingsmuligheter i et firma i vekst
-
Tett oppfølging og støtte fra dyktige og erfarne kollegaer
-
Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med mye humør
-
Konkurransedyktige betingelser
-
Sosiale aktiviteter i firmaets regi
Vi ser for oss at du:
-
Er trygg i møte med mennesker og liker å yte god service både internt og eksternt
-
Er strukturert, selvstendig og tar ansvar i egen hverdag
-
Trives i et miljø med tempo, samarbeid og mye latter
-
Har interesse for markedsføring, innhold og digitale flater
-
Kommuniserer godt på både norsk og engelsk
-
Har god digital forståelse og behersker MS Office
Du har gjerne utdanning eller erfaring innen marked og administrasjon. Det er en fordel -- men ikke et krav -- om du har erfaring med GDPR, tekst og evt. annen visuell innholdsproduksjon. Det viktigste for oss er at du har riktig innstilling, lærevilje og lyst til å bidra.
Vi er opptatt av å spille hverandre gode, og hos oss er det høyt under taket -- både faglig og menneskelig.
Om bedriften
Holmefjord AS er blant de ledende leverandørene i Norge som har systemer for signalkabling som spesialfelt. Selskapet ble etablert i 1984 og tilbyr komplette signaloverføringssystemer for tele- og datakommunikasjon, elektronikk og automasjon. Som en del av leveransene inngår også rådgivning, opplæring, dokumentasjon og kurs. Selskapet representerer verdensledende produsenter som Belden, Panduit, Fluke Networks, RFS og Schill. Vi er lokalisert sentralt i Oslo nord med distribusjon i hele Norge
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
befdc01c-874b-4dab-bd1b-e12da61fafc1
- Sist endret
18. desember 2025
- Hentet fra
FINN
- Referanse
442139467
Lignende annonser
Digital markedsfører
Arbeidsgiver
Svarstadhyttene As
Sted
Oslo
Arbeidsgiver
Lent AS
Sted
Oslo
Salgs- og markedsansvarlig
Arbeidsgiver
FagerStad Utvikling
Sted
Oslo